Blog o levném cestování

Články týmu Cestujlevne.com o cestování na vlastní pěst

Odbavení na letišti

Pokud již máte zakoupenou letenku, je na čase se odbavit. Existuje několik způsobů, které si teď ukážeme. Klasické odbavení na přepážce na letišti Rozumějte odbavení na tzv. check-in přepážkách.…

Kabinové/příruční zavazadlo

Nezažil jsem snad ani jeden let s nízkonákladovou společností, při kterém by alespoň jeden člověk neřešil problém s objemnějším nebo těžším zavazadlem. Tyto aerolinie totiž povolují přepravu zdarma…

Wizz Air: Nová linka z Bratislavy do Sofie

Na dnešní tiskové konferenci oznámil Wizz Air další novou linku z Bratislavy směrem na východ, tentokrát do bulharského hlavního města Sofia. Spojení rozhodně uvítají nejen Slováci a Moravané, ale i…

Prodej na nových linkách Ryanairu spuštěn – zpáteční letenky od 1.358 Kč

Během víkendu letecká společnost Ryanair konečně nahodila do systému ceny letenek na nových linkách z ČR i okolí, které vesměs všechny startují v říjnu 2017. Jak je však u Ryanairu obvyklé, dá se…

Ryanair začne létat z Pardubic do Londýna!

Když už se zdá, že nás po velkém ohlášení 9 nových linek z Prahy nemá co zaskočit, Ryanair přijde znovu s další senzační zprávou. Od zimního letového řádu zahájí přímé lety z Pardubic do Londýna na…

Přečti si článek

Nové Cestujlevne.com je už za dveřmi

Toto je poslední článek, který vydáváme u příležitosti blížícího se redesignu portálu Cestujlevne.com. Pokud jste ty minulé přečetli a těšíte se na změny, které jsme poodhalili, bude se vám tento…

Nejnovější komentáře

Bezplatné organizované prohlídky měst při přestupu

Ahoj, toto si nemohou dovolit ani organizátoři výletu. Takže bych s tímto vůbec nepočítal. Pokud by byla doprava tolik hrozná, dá se skočit na metro …

Ahoj Pavlíno, zavazadla zůstávají na letišti na 90%, konkrétní stanovisko ti dají vždy na check-inu. A do města samozřejmě můžeš i tak doporučujeme v…

Ahoj, chtela bych se zeptat - budeme mít mezipřistání v Torontu. Přilétáme v 6 ráno a odlet je v 5 odpoledne. Je možné mezitím zajet na krátkou…

Odškodnění a kompenzace za zpožděný let - jak na to?

Dobrý den, rád by jsem se zeptal zda li mám nárok na odškodnění. Z Prahy jsme měli odletět ve 23:10, nevím z jakých důvodů se let opozdil o 2 hod. …