Blog o levném cestování

Články týmu Cestujlevne.com o cestování na vlastní pěst

Vše o přestupu na letišti a jak probíhá let s mezipřistáním

Ať už plánujete cestovat po Evropě či mimo ni, je velmi pravděpodobné, že vaše cesta bude obsahovat alespoň jedno mezipřistání. Jak takový přestup probíhá, co se děje se zavazadly, kdy získáte…

Přečti si článek

Hotely zdarma při přestupu – kompletní seznam aerolinek

V minulých článcích jsme cestovatelům přiblížili, jaké aerolinky a jaká letiště poskytují zdarma vouchery na jídlo či vstup do salonků, případně bezplatné prohlídky měst při přestupu. Co ale dělat,…

Odbavení cestujících na letišti – jaké jsou druhy?

Pokud již máte zakoupenou letenku, je na čase se odbavit. Existuje několik způsobů, které si teď ukážeme. Klasické odbavení na přepážce na letišti Rozumějte odbavení na tzv. check-in přepážkách.…

Přečti si článek

Bezplatné organizované prohlídky měst při přestupu

V minulém článku jsme si řekli, jak získat zdarma voucher na jídlo při přestupu. Dnes si ukážeme, na kterých letištích lze vyplnit delší přestup návštěvou města s průvodcem, někdy i občerstvením a…

Občerstvení a letištní salónky zdarma při přestupu

Delší a zpravidla nutné přestupy nás potkávají téměř v každém letenkovém itineráři, a nezáleží na tom, jestli letíte do Evropy nebo daleko za její hranice. Pokud se neřadíte mezi šťastné držitele…

Nejnovější komentáře

Vše o přestupu na letišti a jak probíhá let s mezipřistáním

Zavazadla by to stihnout měla rychleji než vy :)

Dobrý den, přečtěte si našeho průvodce pro TAP – hotel máte zdarma ;) https://www.cestujlevne.com/lete...p-portugal

Ahoj, letenky obdržíte na oba lety. Jméno na kartě nevadí, hlavní je to v pasu a na letence.

Vše o přestupu na letišti a jak probíhá let s mezipřistáním

Ahoj, letíme v březnu do Thajska, mezipřistání máme v Dubaji cca 8 hodin, chceme určitě opustit letiště a kouknou do Dubaje. Jak je to s letenkou,…

Dobrý den, při letu na Floridu s Tap P. máme mezi přistání v Lisabonu. Mezi přistání bude přes noc asi 13 hodin, je tedy možné zabookovat si hotel u…