Blog o levném cestování

Články týmu Cestujlevne.com o cestování na vlastní pěst

Nová linka do Alicante! Pardubice získávají přímé spojení se Španělskem.

Největší nízkonákladová letecká společnost v Evropě Ryanair, která se pomalu etabluje i na českých regionálních letištích, zavádí od letního letového řádu linku z Pardubic do španělského Alicante.…

Nové linky na léto 2018 z Bratislavy do Burgasu a na Kypr

Po nedávno oznámené novince na letní sezónu, kdy Ryanair spojí bratislavské letiště M. R. Štefánika s Maltou, dnes přibyly další dvě letní linky z Bratislavy do přímořských letovisek. Od března 2018…

Nová linka Ryanairu z Bratislavy na Maltu

Ryanair přichází s příjemnou novinkou nejen pro Bratislavu, ale celé Slovensko, Moravu a při dobrých cenách i část Čech. Od letního letového řádu 2018 spouští novou linku Bratislava – Malta, která se…

Přečti si článek

Qatar Airways začal létat z Dauhá do Prahy – nahlédněte do interiéru letadla A320

V pondělí 21. srpna získává letiště Václava Havla Praha dalšího z cenných dopravců, kteří v rámci své sítě nabídnou tuzemským cestovatelům komfortní cestování do vzdálených končin planety. Nejlepší…

Praha získá spojení s letištěm Londýn City

Dle dnešní tiskové zprávy získá pražské letiště od zahájení zimního letového řádu 2017, tedy od 29. října, přímé spojení s posledním londýnským letištěm. Toho dne zahájí pravidelné lety společnost…

Skytrax World Airline Awards 2017: vyhlášení Oscarů leteckých společností

I letecké společnosti mají své Oscary, které se každoročně udílejí v rámci nezávislého hodnocení až 20 milionů cestovatelů. Hodnocení Skytrax je předním indikátorem kvality leteckých společností i…

Nejnovější komentáře

Nová linka do Alicante! Pardubice získávají přímé spojení se Španělskem.

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil": captchas recognition of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex, and…

Nedávno jsme letěli z Pardubic do Londýna a paní na odbavení byla povídavá a říkala, že má informace, že příští rok bude víc spojů než zatím víme,…

O tomto rozhoduje jen letiště, kraj, cestovky a Ryanair. My ne a nic o tom nevíme :) pro nás je zázrak i létající Londýn.