Blog o levném cestování

Články týmu Cestujlevne.com o cestování na vlastní pěst

Wizz Air: Nová linka z Bratislavy do Sofie

Na dnešní tiskové konferenci oznámil Wizz Air další novou linku z Bratislavy směrem na východ, tentokrát do bulharského hlavního města Sofia. Spojení rozhodně uvítají nejen Slováci a Moravané, ale i…

Přečti si článek

Do Prahy zamíří Airbus A380 společnosti Emirates na pravidelné lince do Dubaje

Přelomový okamžik pro hlavní letiště České republiky se nezadržitelně blížil a od 1. května 2016 se stane skutečností. Všemu nasvědčující úpravy nástupních mostů na Terminálu 1 predikovaly nasazení…

Nejnovější komentáře

Nová linka do Alicante! Pardubice získávají přímé spojení se Španělskem.

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil": captchas recognition of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex, and…

Nedávno jsme letěli z Pardubic do Londýna a paní na odbavení byla povídavá a říkala, že má informace, že příští rok bude víc spojů než zatím víme,…

O tomto rozhoduje jen letiště, kraj, cestovky a Ryanair. My ne a nic o tom nevíme :) pro nás je zázrak i létající Londýn.