MEGA: Ryanair přidává dalších 5 nových linek z Prahy!

Neskutečné! Jedna žhavá novinka za druhou přichází z řad nízkonákladových dopravců. Zdá se, že letošní zimu budeme mít z čeho vybírat, protože k již dříve oznámeným linkám do Madridu, Barcelony a Krakova, přichází Ryanair s dalšími 5 destinacemi! Sen se stává skutečností a Praha tak konečně nabídne nízkonákladovým cestovatelům nové možnosti, kam si zaletět.

  • Konkrétně se jedná o destinace Bologna (3x týdně), Malaga (3x týdně), Budapešť (5x týdně), Edinburgh (3x týdně) a Eindhoven (denně).
Všechny zmíněné linky začnou létat od zimního letového řádu 2017, tedy od konce října. Ryanair očekává 110% růst na celkově 1 milion přepravených cestujících v tomto roce.

Kde všude bude Ryanair z Prahy létat? Mimo Liverpoolu a Trapani, kam se bude létat od 31.3., začnou být linky v provozu od 31.10.2017.

  • Barcelona (nově),
  • Budapešť (nově),
  • Brusel,
  • Dublin,
  • Edinburgh (nově),
  • Eindhoven (nově),
  • Malaga (nově),
  • Madrid (nově),
  • Milán,
  • Krakov (nově),
  • Liverpool (nově),
  • Londýn Stansted (nově až 2x denně),
  • Řím,
  • Trapani.
Jaké ceny očekávat? Vzhledem k cenovému vývoji v německém Norimberku si troufáme tvrdit, že Ryanair nabídne ceny zpátečních letenek pod 600 Kč!

Tuto zprávu považujeme za převrat v dosavadním vývoji ve vyjednávání s touto aerolinkou a letištěm Praha, které dlouhodobě šlo na ruku Českým aeroliniím a Travel Service. Zdá se, že v Praze bude konečně veselo a dočkáme se tolik kýžených destinacích, které nám umožní si zaletět nejen za památkami, ale i k moři (Barcelona, Malaga, Trapani).

Tisková zpráva na corporate.ryanair.com.

58 komentářů

Žádná otázka není hloupá ani špatná. Pokud známe odpověď, rádi se o ni podělíme.

Avatar uživatele

Od kdy ma byt ten Madrid?

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele helgus1968

Hurá - Praha - Málaga!!!

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele adelaforetkova1

Jsem asi natvrdlá, ale když se snažím najít letenky na ofiko stránkách, v nabídce je nevidím..

Přidal se 28. 07. 2016
Napsal 45 příspěvků
Aktivní před 3 dny
Zobrazit profil

Zatím ještě nebyly do systému nahrány, snad na konci února. Každopádně létat se na nových linkách začne stejně až od října, takže nemá smysl teď řešit letenky, aktuální to bude v srpnu/září ;)

Přidal se 03. 10. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Maciik7

Nádhera, nádhera, Budapešť, Málaga i Barcelona. Jen se chci zeptat zkušenějších cestovatelů, zda je lepší letět do Portugalsko přímo z Budapešti nebo je ideálnější jiná volba?

Přidal se 19. 09. 2015
Napsal 212 příspěvků
Aktivní před 11 hod
Zobrazit profil

V tom dotazu je příliš mnoho neznámých...

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lenka

skoda, ze neni Praha - Sevilla... nebo aspon Brno - Malaga

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele delila

Prosím, neplánují se z ČR nebo SR, z Krakowa, nebo i Vídně, jakéhokoliv bližšího města lety přímo do Newquay (UK)? děkuji

Přidal se 28. 07. 2016
Napsal 45 příspěvků
Aktivní před 3 dny
Zobrazit profil

Nikdo nikdy neví dopředu, jaká aerolinka co plánuje, ale zrovna u Newquay si troufám říct, že na 99% žádné přímé lety ještě dlouho nebudou. I když je to docela škoda, Cornwall zase tak dobře dostupný z Londýna není. Nejbližší možností je aktuálně linka easyJetu z Prahy do Bristolu a následné využití Megabusu přímo z letiště.

Přidal se 15. 02. 2016
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před 4 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele radsem

Lítají tam Eurowings z Dusseldorfu, ale to není zrovna moc za rohem.

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele vlasta.chmelova

Škoda, že nejsou z ČR žádné spoje do Frankfurtu Hahnu, nebo ano?

Přidal se 31. 01. 2016
Napsal 621 příspěvků
Aktivní včera v 21:55
Zobrazit profil

Ryanair Frankfurt Hann z Prahy mel, ten let byl sice tak pozde vecer ze uz se neslo nikam pak dostat ale zato byl treba i za 80 Kc ,,bohuzel pak ho zrusili i kdyz to letadlo bylo vytizene dost ,myslim ze to tehdy melo na svedomi letiste a CSA, mozna do toho sila i Lufthansa a mam pocit, ze to bylo v dobe , kdy se Ryanair pak sebral a s Prahy na nejaky cas odesel ..Franfurtu je opravdu skoda ,,do Mnichova se dostat da celkem v pohode ,,Franfkfurt je na tom hure ale on Ryanair vytvoril uz vetsi bazi v Bergamu a v Charleroi a preferuje ted Berlin a Norimberg moza i Memmingen

Přidal se 27. 09. 2012
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Offloaded

Mikir zase plácá svoje konspirační fantasmagorie. Linka do HHN měla průměrný LF kolem 55%, což je zoufale málo.

Přidal se 31. 01. 2016
Napsal 621 příspěvků
Aktivní včera v 21:55
Zobrazit profil

To Petr Hele radeji se starej o to svoje Brno, kolikrat si tou linkou letel ? ja pomerne casto a byvala vyprodana..u letiste Hann je nekolik vybornych ubytovani a rano slo letet kam te napadlo, at uz z Hannu, nebo z z Frankfurtu Brnaci si neumeli udrzet ani tu Barcelonu byt to byla Girona, ale na Costa Brava to bylo super, no ale jestli se vzpamatuje trosku Ostrava i kdyz ted ten Krakow i Katowice jedou ve velkem ..tak Brno muze letiste zavrit , jedina vyhoda Brna je ze to je kousek z nadrazi na letiste , pochpitelne i Ostrava je zatim o nicem .,.i kdyz to Bergamo je super a uvidime jestli mesto nalije dalsi prachy do Dubaje

Přidal se 31. 01. 2016
Napsal 621 příspěvků
Aktivní včera v 21:55
Zobrazit profil

To Krystof a jaky ma naptiklad potencial Memmingen ? do Mnichova je to stejne daleko jako s Hannu do Frankfurtu a Hann ma po ceste jeste mezinarodni letiste s CSA se do Frankfurtu letet nevyplati .. mel jsem sveho casu nastradane mile,takze jsem dostal letenku zdarma ale taxu jsem si musel zaplatit a ona ta taxa je na urovni ceny nizkonakladove letenky ,,podle meho se lety Ryanairu do Frankfurtu Hann nelibily hlavne CSA a Lufthanse a i kdyz by teda mel byt point to point, tak jich ma Frankfurt Hann porad dost a navic v dosahu mezinarodni letiste, odkud ma treba Condor lety do hodne mist po svete a samozrejme mnoho jinych leteckych spolecnosti

Přidal se 31. 01. 2016
Napsal 621 příspěvků
Aktivní včera v 21:55
Zobrazit profil

Tak ja jsem ten Memmingen dal jako srovnani mezi Franfurtem Hann a Frankfurtem ,kdyz je to zruba stejne daleko jako Memminngen a Mnichov ...je pravda ze potencial s Prahy moc nema i kdyz ja ho pouzivam pomerne dost, protoze se da koupit vcasna jizdena na vlak do Mnichova ,pak je Shuttle bus za 15 euro do Memmingenu a pak letim do Irska na Shannon treba za 15-20 euro ,ne vzdycky se me povede a je k mani let pres Standsted nebo pak primy let z Dublinu . navic me se hodi spis Cork

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele miroslava.kadlecova

Konecne! Dekujeme vsem nizkonakladovkam za skvele zpravy posledni dva dny! A ano, jeste Portugalsko, prosim! :)

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kravcenkoj

Hell yeah, Edinburgh rules :)

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele zedanova

Severni Italie je uz bohuzel nekolik let bez leteckeho spojeni k mori s Prahou... Litá se pouze Bolona s ta je vzdalena 150 km od vsech rekreacnich resortu .. Nejezdi se Forli 40 km , ani Rimini miramare 0 km ....a autem po dalnici je to horor s hodiny staní po precpané dalnici...

Přidal se 28. 07. 2016
Napsal 45 příspěvků
Aktivní před 3 dny
Zobrazit profil

Souhlas, i když se mi to asi nesplní, tak já bych si přál třeba přímou linku z Prahy do Janova, je to krásná oblast a přitom dostupnost na pytel... Nebo aspoň tu Pisu.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele literakl

Janov by byl super i pro přípoje na plavby.

Přidal se 31. 01. 2016
Napsal 621 příspěvků
Aktivní včera v 21:55
Zobrazit profil

Jsou dve letiste Treviso a Bergamo a dalsi maji Benatky a Milano dostupna je Sardinie a vyborne je dostupna Kalabrie z Ostravy do Bergama a pak Lamezia bez nutnosti zustavat v Bergamu i kdyz toto mesto za navstevu stoji.. a z Bratislavy taky neco pribude

Přidal se 31. 01. 2016
Napsal 621 příspěvků
Aktivní včera v 21:55
Zobrazit profil

Sardinie se da letet vyborne pres Bergamo nebo je z Bratislavy , ty zavazadla jsou sice pravda , ale dneska pokud letim jen Ryanairem tak mi staci ty 2 do letadla a dolu nedavam nic Pisa by mohla byt zajimava to ano mozna i ten Janov by mohl zaujmout nekoho, ale oblast Rimini nevimm ,jednak ta Bologna a pak mam pocit ze do te oblasti jezdi vic lide kteri daji prednost busu i kdyz by ta letenka stala 270 Kc/let jak je ted Bergamo z Ostravy

Přidal se 22. 07. 2016
Napsal 708 příspěvků
Aktivní před 12 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele kickass1

S tou Malagou mi opravdu udelali radost !!! Zbytek me moc nelaka.. Nicmene neodpustim si poznamku o tom, ze to co si vsichni precetli na idnesu, neni nutne davat jako clanek, diskuse by byla dostacujici :)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4243 příspěvků
Aktivní před 9 hod
Zobrazit profil

Takže když tu máme idnes, všechny ostatní publikační weby mají zaniknout? Nebo tomu rozumím špatně?

Přidal se 19. 09. 2015
Napsal 212 příspěvků
Aktivní před 11 hod
Zobrazit profil

No spíš bych řekl, že když už to bylo publikováno zde, že už netřeba o tom psát na idnes...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele petrgeorgiev

Obcas to jsou tady perly... to je jako, kdyby byly jedny noviny, jeden televizni kanal a jedna radiova stanice. Vic nepotrebujes.-) Zavolejte nekdo do CT, at prestanou vysilat, protože zpravy, který tam budou večer dávat už byly rano na internetu.-)))

Přidal se 10. 12. 2013
Napsal 12 příspěvků
Aktivní před 10 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele El Zorro

Lukáši co jsi to za komunistu? Sorry jako

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele stepantomicek

Kdy se začne prodávat??

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4243 příspěvků
Aktivní před 9 hod
Zobrazit profil

Konec února. Nejlevnější letenky ale bývají 2–1 měsíc před odletem. Čili očekávám srpen/září.

Přidal se 02. 10. 2016
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele pchairman

Tak tu Budapest prazakum zavidim, jsem z Brna a litam z Budapesti prakticky kazdej mesic,ceny letenek byvaji nizsi, nez z Vidne nebo Prahy, ale me se bohuzel casove ani financne nevyplati litat tam z Prahy,jizdenku na vlak ci bus koupim do 400 Kc v jednom smeru a spoju jezdi nekolik denne. Brnenske letiste je bohuzel totalne mrtve a pochybuju, ze se to kdy zmeni, letadel tam podle lita cim dal min, snad je v lete chartery a tot vse...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele a-man

Přesně tak, BRQ si paradoxně odbylo svých pár let největší slávy v době, kdy se Ryan stáhl z Prahy. Kromě Stanstedu to bylo Bergamo, Alicante nebo dokonce blahé paměti i Girona. Teď je tu mrtvo, kromě STN a EIN, kterej nechápu že Wizz pořád drží.. BTW ta Barcelona ohlášená Ryanem z Prahy je skutečně BCN (El Prat), nebo zase 80 km vzdálená Girona, což je asi jako kdyby se letišti v Pardubicích říkalo Praha?

Přidal se 20. 01. 2015
Napsal 70 příspěvků
Aktivní před 12 dny
Zobrazit profil

Bude to skutečně BCN.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele gomez.johnny

Ale vždyť letiště Pardubice a Budějovice jsou vzdálenější/regionální pražský letiště :-P

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele gomez.johnny

Těším se na otevření 2 městskýho pražskýho letiště ve Vodochodech - má se specializovat na nízkonákladový aerolinky. :-) Už aby to bylo..

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jardmarek

Doufám, že se brzy dočkám vysněného Portugalska, Atén, a snad i Maroka. Do Maroka létá nejblíže z Frankfurtu(Hanu), takže by se sen mohl stát i skutečností.

Přidal se 28. 07. 2016
Napsal 45 příspěvků
Aktivní před 3 dny
Zobrazit profil

Maroko bude od zimy i z Krakova, ale rozhodně souhlasím, z Prahy to byl sen!

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele cmiralj

Z Prahy do Maroka můžete.... s jedním přestupem a za hubičku!

Přidal se 19. 11. 2015
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele docentkrtek

Tak tak, minulej únor jsme letěli Praha-Milano-Marrakech. Skoro zadarmo ;-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele cruznadya

Teda, to je nářez!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele bra.h

HURÁ že BUDAPEŠŤ, pecka!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele e.p.a.s

Budapešť konečně, paráda :) snad budou desetieurovky jednosměrný :)

Přidal se 30. 12. 2015
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanzalik

BUDAPEŠŤ!!! HURÁÁÁ!!! Monopol pražského aeroklubu končí! Čekal jsem, že to napadne spíš Wizz, ale co už :-)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4243 příspěvků
Aktivní před 9 hod
Zobrazit profil

Máme stejný názor :D nejlepší na tom bude, že ceny by mohly konkurovat autobusovým spojům!

Přidal se 27. 05. 2015
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele jedla

Tak teď budeme mít dilema, jestli ze Znojma jet do Prahy a letět do Budapešti nebo tam jet busem, když časově to vyjde úplně nastejno :-)

Přidal se 30. 12. 2015
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele hanzalik

Tomáši a co z Vídně vlakem?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele gomez.johnny

Z Vídně jezdí bus každou chvilku. Jed ale jen od Stadionu - pač "Hliněnka" = ERDBERG je hnus-smrad-špína-bordel-bezdomovci... Tam je to fakt humus, velebnosti....! Tam je to opravdu jen pro silny povahy..

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele David

Top!

Přidal se 28. 04. 2015
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 7 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Jerry87

Great!

Přidal se 03. 12. 2015
Napsal 1 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil

ještě by mohli přihodit něco z Brna :)

Přidal se 09. 03. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele iamdosty

Na Brno z vysoka všichni kašlou už. Stačilo, kdyby nezrušili před několika lety cesty do Alicante a Barcelony. Letadla byla plná, ale to je asi už jen pohádka

Přidal se 31. 01. 2016
Napsal 621 příspěvků
Aktivní včera v 21:55
Zobrazit profil

Tu Gironu fakt nechapu na Costa Brava skvele spojeni a ani ten vlak s Girony do Barcelony nebyl spatny

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele literakl

Hezké, hezké, hezké. Z Budapešti bývá dost akcí, ale zatím byla moc daleko. Loni jsem zkusil jet autem a stačilo mi. Zvláště řízení 6 hodin v autě po probdělé noci na letišti.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele marekmatejka

Wow, konečně Budapešť, to otevírá desítky nových přípojů do J, V a JV Evropy s Wizzairem bez nutnosti 7-8 hodin v buse :)

Přidal se 30. 08. 2015
Napsal 245 příspěvků
Aktivní před 13 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivo

Moje rec, konecne nekdo tu Budapest uvedl k zivotu. Paradoxne tim ryanair asi pomuze neprimo wizzairu :-D

Avatar uživatele

Nechceš klikat? Přidej se mezi nás! (pokud nejsi robot)