Novinky z Bratislavy: řecká Soluň a italská Bologna

Napsal

Na dnešní tiskové konferenci v Bratislavě oznámila letecká společnost Ryanair další expanzi na letišti M.R. Štefanika v Bratislavě. Od zimního letového řádu poprvé vzlétnou lety ze Slovenska do řecké Soluně a italské Boloni. Létat se bude 2–krát týdně.

Dny letů ani časy zatím nejsou známy, jelikož chybí kompletní rozpis zimní sezóny. Na něj mimochodem čekáme i díky novinkám v Praze, odkud začne Ryanair létat do Krakova, Barcelony a Madridu. Letový řád bude oznámen koncem února.

Vzhledem k zahájení letů zcela mimo hlavní sezónu, očekáváme ceny jednosměrných letů okolo 15 €.

Sdílej článek s přáteli

Tak prvykrat urcite nevzlietnu, kedze som par rokov dozadu z BA do Bologne letel

Koupil jsem si letenky do Bologně a Florencie na 31.3. můžete doporučit nějaké fajn ubytování v centru ideálně poblíž vlakového nádraží. Děkuji

Pěkné odpoledne, potřebovala bych poradit se spojením mezi Janovem a Vídní. Nízkonákladovky trasu prakticky nelétají, takže prosím nějaké dobré levné nejlépe vlakové spojení.Nevěděli byste o něčem? Díky Jana

Ja som isla do Janova z Milana vlakom (cesta asi 2 hodiny). A z Milana (Bergama) toho lieta vela, napr. Wizz aj Ryan do Prahy, do Viedne mozno easyjet.

My jeli z Janova do Milana normálním vlakem a pak nočním do Vídně - super!

Super zpráva, těšíme se na termíny...

Jupijou, tak snad nasadí nějaké přijatelné časy.

Jiří M.

Pěkný, další zajímavý cíle.

Přečti si také ...

Emirates 2x denně do Prahy
napsal Kryštof Hájek 2018-03-27T11:09:00+02:00 4 komentáře

Po měsících dohadů dnes oblíbená letecká společnost Emirates konečně vydala oficiální tiskovou zprávu o přidání druhé denní frekvence mezi Prahou a Dubají. K odpolednímu letu, který se létá s…

Ryanair začne létat na Ukrajinu. I z Bratislavy
napsal Kryštof Hájek 2018-03-21T17:19:00+01:00 6 komentářů

Po loňském neúspěšném pokusu o spuštění letů na Ukrajinu, který ztroskotal na nedohodě mezi Ryanairem a ukrajinskými úřady, se zdá, že letos je na řadě pokus číslo dva. Zatím jen v mobilní aplikaci…

Ryanair přidává další 2 nové linky z Prahy do Maroka a Izraele
napsal David Eiselt 2018-03-08T10:31:00+01:00 13 komentářů

O tom, že to Ryanair myslí v Praze vážně není už pochyb. Za loňský rok rozšířil svou letovou mapu z PRG do 14 destinací a jen od začátku letošního roku už stihl ohlásit další 3 nové linky do…

Nová linka Norwegian z Prahy do Göteborgu: 1.800 Kč
napsal Kryštof Hájek 2018-03-07T15:39:24+01:00 1 komentář

S poměrně nečekanou novinkou dnes přichází jedna z nejdravěji se rozvíjejících aerolinek na světě Norwegian. Od 27. dubna 2018 spojí Prahu s druhým největším městem ve Švédsku Göteborgem. Staré…