Blog Cestujlevně.com

Tipy dobrodruhů, nomádů a baťůžkářů, které ti ušetří peníze a zpříjemní cestování
  • Blog
Pozor, kde kupujete letenky aneb Jak jsem přišel o 44 €
napsal David Eiselt 2018-02-13 19:35:00 14 komentářů

Píše se datum 9. července 2017, kdy se ve spárách internetu objevuje tzv. error fare v podobě letenek v byznys třídě z Mnichova do Tokia na palubách Alitalia s neodolatelnou cenovkou 12.200 Kč. Háček…

Ryanair expanduje do Jordánska, Prahu spojí s Ammánem
napsal Lukáš Horák 2018-02-04 10:48:00 16 komentářů

Co ještě před pár lety bylo těžko uvěřitelným snem, se stává skutečností. Ryanair pokračuje v expanzi na Blízký východ. Nově zavádí 14 pravidelných linek do jordánského Ammánu a Akaby z několika…

Přestup v Číně a tranzitní vízum zdarma
napsal Kryštof Hájek 2018-01-20 18:44:00 17 komentářů

Rozmach čínských aerolinek v posledních letech s sebou přináší nižší ceny z Evropy do Austrálie i jihovýchodní Asie. Někdy se ale kromě finanční úspory objeví nejasnosti s tím, zda přes…

Wizz Air zavírá bázi na pražském letišti Václava Havla od 14.6.
napsal David Eiselt 2018-01-19 13:43:00 21 komentářů

Nízkonákladové aerolinie Wizz Air dnes oznámily ukončení provozu letové báze na pražském letišti ode dne 14.6.2018. Společnost jako důvod uvádí přesunutí letadla do míst s větší poptávkou. …

Nová linka Ryanair z Prahy do Paříže-Beauvais
napsal Kryštof Hájek 2018-01-17 15:42:00 0 komentářů

S další novou linkou z ruzyňského letiště přichází low-cost aerolinka Ryanair. Tentokrát nově spojí Prahu s letištěm Beauvais poblíž Paříže, částečně tak doplní spojení s pařížskou aglomerací po…

Nová základna Wizz Air ve Vídni
napsal Kryštof Hájek 2018-01-09 11:48:00 3 komentáře

V průběhu minulého týdne začaly prosakovat informace o plánované aktivitě Wizz Airu na letišti ve Vídni, kam dosud největší východoevropský low-cost nelétal. Na dnešní tiskové konferenci mlhavé…

Děkujeme a loučíme se s rokem 2017 aneb naposledy jen o nás
napsal David Eiselt 2017-12-31 11:30:00 25 komentářů

Drazí cestovatelé a čtenáři portálu Cestujlevne.com. Jak již bývá zvykem a naší tradicí, tak i letošní poslední den věnujeme velké rekapitulaci toho, kam jsme za posledních 365 dní doletěli, co jsme…

Rumunské aerolinie Blue Air otevírají 7 linek z Brna!
napsal David Eiselt 2017-12-14 12:59:00 19 komentářů

Velkolepé novinky míří na brněnské letiště Tuřany. Podle informací z portálu Zdopravy.cz bude od příštího roku v provozu 7 nových přímých linek napříč Evropou. Situace se tak po odchodu Wizz Airu,…

Expanze Wizz Airu v Katovicích: Ukrajina, Portugalsko, Černá Hora a další
napsal Kryštof Hájek 2017-11-27 13:51:00 2 komentáře

Dobré zprávy pro region Slezska a velké části Moravy dnes přináší Wizz Air. Ohlašuje totiž expanzi na katovickém letišti, odkud od jara 2018 přidá nejméně 7 nových linek, z čehož většina z nich…

Poprvé letadlem aneb jak se připravit na první let
napsal David Eiselt 2017-11-22 14:56:00 0 komentářů

Vždy je jednou něco poprvé. A právě v takové situaci vzniká nejvíce otázek, které vyvolávají zbytečné obavy z neznáma. I proto vznikl tento stručný, ale zároveň kompletní návod jak se…

Lety s přestupem u nízkonákladových aerolinek
napsal Kryštof Hájek 2017-11-18 21:10:00 0 komentářů

V minulém článku jsme si představili, co vše obnáší let s přestupem obecně a jaký je rozdíl mezi garantovaným a negarantovaným transferem. Dnes se zaměříme konkrétně na přestupy u…

Nová linka do Alicante! Pardubice získávají přímé spojení se Španělskem.
napsal Lukáš Horák 2017-11-14 11:35:00 6 komentářů

Největší nízkonákladová letecká společnost v Evropě Ryanair, která se pomalu etabluje i na českých regionálních letištích, zavádí od letního letového řádu linku z Pardubic do španělského Alicante.…