3. Itálie

Avatar uživatele express-travel
Cestopis z výpravy „Průvodce Benátky“ z roku 2021 napsal(a) express-travel

Zážitky pro tebe sepsal(a) express-travel

02. 09. 2021, poslední aktualizace 2021-09-02T22:29:24+02:00

express-travel Na Cestujlevne je už 14 dní, napsal(a) pro tebe 1 cestopis .

Komentáře

Cestami a koľajami západnej Ukrajiny
tonic 2021-09-13T13:25:42+02:00 0 komentářů
Evropa 2021

Náš východný sused nebol nikdy vychýrený kvalitou cestnej infraštruktúry, no za poslednú dobu sa najmä vďaka “prezidentskému programu” do ciest a koľají veľa investovalo. Zobral som rodinu na kontrolu. Viac na mojom blogu:https://tonicove.sk/cestami-a-ko...-ukrajiny/

😂 Vtipné
Pan FruFru dostal chuť na Gruzínský čaj
pan FruFru 2021-09-10T21:06:07+02:00 6 komentářů
Gruzie 2021

Seznam alergenů: syrové vulgarismy; hrubky průmyslově nezpracované; stopy ostravštiny, politické narážky; boomerské kydy; infantilní rýmovačky; u osob citlivých na thein vyvolává rozpaky. Jako malý chachar sem trávil dětství u dědy. Plánované normalizační hospodářství zajišťovalo obyvatelstvu pravidelný přísun základních potravin. A v případě čaje bylo na výběr rovnou ze dvou druhů.…

Riga a okolí – 3 a půl dne na objevování krás Lotyšska
Avatar uživatele Kimči
Kimči 2021-09-10T20:28:22+02:00 5 komentářů
Lotyšsko 2021

Výlety do dvou národních parků Lotyšska, prohlídka Rigy a mnoho dalšího. Riga a okolí – 4 noci, 3 a půl dne čistého času na objevování Lotyšska :)Úvod:Pobaltské státy mě lákaly už delší dobu – možná proto, že to nejsou typické dovolenkové země a nevím o nikom ze svého…

Bulharské courání
Kuba s Káťou 2021-09-07T16:34:55+02:00 0 komentářů
Bulharsko 2021

Po našem courání v Himalájích jsme se trošku báli, že už se nám jinde tak líbit nebude, že jsme si pro sebe nasadili tu laťku zkrátka moc vysoko, vlastně nejvýš.. :-D Že nás z omylu vyvede  zrovna…