3. Turecko
  4. Balónová Cappadocia (Göreme)

Balónová Cappadocia (Göreme)

Aneb jeden den v Göreme (Cappadocia, Turecko)
Cestopis z roku 2018 napsala Klaruse

Zážitky pro tebe sepsala Klaruse

20. 11. 2019, poslední aktualizace 2019-11-20T13:20:29+01:00

Klaruse žije v České republice a procestovala 22 zemí světa, nejvíce Evropu. Na Cestujlevne je už 6 let, napsala pro tebe 1 cestopis . Má své stránky https://www.flickr.com/photos/167854862@N02/albums.

divan
  • Přidal se před 12 měs
  • (upraveno 2019-12-17T16:10:34+01:00)

Ahoj, připomnělo mi to mou cestu do Turecka asi před 10 lety. Možná i proto, že mám tureckého kamaráda, mi ceny nepřipadaly nijak horentní. Ať už bydlení, jídla, vstupu. Byli jsme tam na přelomu září/říjen, prázdno tam nebylo, ale davy turistů taky ne. Nazval bych to pozdněletní pohodou. Bydleli jsme v "městečku hrnčířů" Avanos, které leží odhadem 7-8 km od Göreme. Dílen a obchodů s keramikou byly v Avanosu opravdu spousty.

Ty tufové homole v oblasti Göreme jsou naprosto neskutečné, připadalo mi to jak krajina někde na Marsu. Výhledy na balóny pokrytou oblohu po ránu byly krásné, ale my se letu neúčastnili.

V Cappadocii stojí určitě za návštěvu i staré řecké kostely se zachovalými freskami ve skalách. Nejstarší z nich jsou z 10. století!

David Eiselt

Ahoj Klarus, v mapce ti chybí poloha míst :) označ dané místo a klikni pravým do mapy, postupně takhle u všech bodů. Pak se zobrazí.

Bulharsko a Řecko 2020
David Hosl 2020-10-30T21:09:48+01:00 0 komentářů

Běžecky po pobřeží Bulharska. Rodinné ALL IN na Rhodosu. 2v1. Rok 2020 bude v dějinách cestování (a nejen v nich) už navždycky zapsaný černým písmem. Celosvětová pandemie novým typem koronaviru a jím způsobeným onemocněním zvaným COVID-19 obrátila svět vzhůru…

Lanzarote - kanárská brána do pekel
Tesna 2020-10-28T21:34:39+01:00 0 komentářů
Španělsko 2017

Když už jsem letos sepsal cestopisy ze tří Kanárských ostrovů, řekl jsem si, že dopíši i ty další dva ostrovy, které jsme doposud navštívili. . I když asi nebudou tak úplně bezprostřední jako ty, které vznikají ihned po našich cestách, s odstupem času pak naopak ukáží to, co v nás zanechalo ty nejsilnější dojmy. A začnu ostrovem Lanzarote,…

PORTUGALSKO COVIDOVĚ

Tohle není cestopis - jen pár střípků z blbé doby covidové.... Anticovidové restrikce nabírají na síle a sluneční svit právě naopak. Proto je potřeba se někam ztratit.... Nejlépe tam kde je to naopak. Snad už jen jedinou zemí na světě která se nás neštítí je…

Goteborg
Šárka Skrbková 2020-10-27T11:48:04+01:00 5 komentářů
Švédsko 2020

na skok do Švédska. Tak jsem našla zpáteční letenku za 258 Kč, no nekupte to. Ale i teď seženete akce do 600 Kč za zpáteční letenku a Švédsko pořád umožňuje volný vstup bez nutnosti karantény nebo negativního testu na…