Do Madridu nejen za fotbalem...

Jakožto pro fanouška nejen českého fotbalu a Sigmy Olomouc obzvláště, je zimní pauza dlouhým utrpením. Naštěstí se ty hlavní evropské soutěže s podobně nutnou pauzou nepotkávají.

Cestopis z roku 2018 napsal Miloš Machů

Jak se ti cestopis líbil?

Avatar uživatele Miloš Machů
Zážitky pro tebe sepsal Miloš Machů
Cestopis byl naposledy aktualizován 2018-10-24T06:18:21+02:00

Miloš Machů procestoval 35 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne.com se přidal před 6 lety a napsal pro tebe 1 úžasný cestopis.

Zobrazit profil

před 4 lety

Při vší úctě mi přijde cestovat 7 hodin 500+ km, kvůli nominálně levnější letence, když PRG i VIE jsou daleko blíž, spíš z kategorie "cestujeme dementně".

Nebylo to kvůli levnější letence :-) spíš se mrknout aj do Polska, do Poznaně se jen tak nedostaneme ;-)

Tak zrovna Madrid si projel uplne jinak, nez si ho uzivam ja a to tam jezdim parkrat za rok.. Na SB jezdime do jenom do http://puerta57.es/, maji tam super steaky a vecer paradni nasviceny vyhled..

A davat si v Madridu Guinesse s burgerem, to je slusna cunarna.. :D

Původně jsme chtěli na pašíka do Sobrino de Botin, bohužel nám to nevyšlo 😔

Mailand
před 4 lety

"zvrchní části nás ohřívají topidla – opět včeských podmínkách naprosto nereálné"

V Praze používala/používá topidla Sparta Praha, takže zase tak nereálné to není.

Ano, přesně tak na Spartě je vyhřívaná tribuna.

před 4 lety

Tak to se každopádně fanouškům Sparty omlouvám 😉 na Letnou jezdím pravidelně, ale na tuhle tribunu, předpokládám že se jedná o rodinný sektor, jsem se nedostal 😊