3. Česká republika
  4. JIŽNÍ MORAVA za KAČKU

JIŽNÍ MORAVA za KAČKU

Tak nelétá se, no. Doma na zadku ale sedět nebudeme! Jižní Morava je moje srdcovka, takže pokud cestopis z ČR, nejde jinak 🍷💛
Cestopis z roku 2020 napsala Kateřina Ostrá

Zážitky pro tebe sepsala Kateřina Ostrá

04. 05. 2020, poslední aktualizace 2020-05-23T17:13:59+02:00

Kateřina Ostrá a procestovala 36 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 1 rok, napsala pro tebe 47 cestopisů . Má své stránky https://www.cestujizakacku.cz/.

Michal
  • (upraveno 2020-05-06T15:15:26+02:00)

Pěkné, pěkné. Fotky jsou rovně, odstavce taky trošičku kratší, ale ještě bych z nich půlku rozdělil na dva ;) Jižní Morava je pěkná. Zaječí taky.

Kateřina Ostrá

Tak konstruktivní kritiku beru docela dobře ✌️😂

A že to nemohlo být napoprvé TOP, to je jasný! Musím to mít zase kam posunout. Tj. nechat si rezervu pro osobní růst 😂

A taky - dokonalost by tě za chvilku přestala bavit a už bys moje eseje nečetl. A to nemůžu dovolit, že 😉

Pěknéé ;)

Díky :D

Jana Pernicová

Příště chci jet taky 😊

Kateřina Ostrá

Příště je v pátek, jen směr je tentokrát jiný :D

padrino11

Věkový rozdíl 14 let - a která je tedy ta mladší?

Kateřina Ostrá

Padrino, ty už mi přece "mazat med kolem pusy" nemusíš :D Myslím, že všechny přešlapy z dob minulých smazala velkoryse tvoje básnička :)

Ale jinak díky za milý kompliment ;)

padrino11

Mně to podle těch fotek připadá jako dvě spolužačky na výletě. Ale možná jen ta mladší vypadá starší a ta starší zase vypadá mladší. jinak si to neumím vysvětlit.

mirjur

Já myslím, že obě vypadají na svůj věk... na pětadvacet.

padrino11

Když si uvědomím, že bych mohl reálně mít takto staré dcery, tam mě napadá název české komedie s Milanem Šteidlerem v hlavní roli...

Kateřina Ostrá

...na hrob máš ještě čas! 😂

Jinak díky za komplimenty. Samozřejmě trochu filtříků a výběr jedné z pěti fotek pomůže a né že ne ✌️🤪😂😂

...čtu až nyní... :)

Každopádně Praha za Kačku určitě nebyla naposledy!

Padrino to opravdu nabízel 21.11. pod cestopisem Sofie za Kačku: "Pokud máš zájem o Prahu za KAČKU, tak se ozvi. Mi casa es su casa." Jenže Katka na to odpověděla: "7/12?", na což už od Padrina nepřišla do diskuze odpověď.

Teda Libore, já koukám!!! Ty máš teda paměť!😱👌🙃👏

A jinak máš naprostou pravdu 😉

Martin V

Za normálních okolností tímto krajem člověk jenom projíždí cestou na letiště ve Vídni, nebo autem dál, do Chorvatska (zrovna zítra jsem měl vyrážet do Biogradu na každoroční regatu). Díky tvému cestopisu a karanténě, se tam určitě podívám 😁. Parádní čtení i fotky. Prostě platí, že pokud je někdo, kdo dovede popsat "běžný" výlet poutavě a zábavně, jsi to ty. 😉

♥ ...děkuji!

Jinak nezoufej, i já vyměnila Petrohrad za moravské vinice, víkend před tím mi zmizela Malta, dva týdny před Maltou Libanon a místo Sardinie, která by byla na řadě zítra, pojedu na trip po Česku Vol. 2 :D :D

Jižní Moravu rozhodně doporučuji a i já budu ráda za tipy na tripy po vlasti české :)

taclik.j

Pěkný cestopis a krásná navštívená místa. Všechny tvé cestopisy jsou parádní. Já jsem si zamiloval Valtice. Krásný zámek v noci luxusně nasvícený. Výborné víno z vinařské školy ,,Pod ředitelnou". Relax s vínkem na zeleném náměstí pod Platany. Nádherné výhledy na stezce ,, Bosou nohou" nad Valticemi. Z Valtic cyklo do okolí.

divan

Ve Valticích kromě vína kdekoliv a zámku (kde je mj. Salon vín, který taky stojí za návštěvu) doporučuji zájemcům o nedávnou historii návštěvu muzea železné opony. Je to kousek za Valticemi směrem na Schrattenberg.

Kateřina Ostrá

Taclik.j - moc děkuji!!! Jsme ráda, že "mě čteš" a že dobrý. Jako fakt fakt. Tohle se zase hezky čte mě, víš.

Jinak Valtice miluju. Loni jsme tam byla na venkovním koncertě a byl to prostě báječnej zážitek. Relax s vínkem je tam na Jihu skvělej všude, ale tu Bosou nohu si ukládám na další, srpnovou, vin(n)ou trasu! Stejně tak muzeum železné opony!! O tom jsem nikdy neslyšela a už to současně s odpovědí googlím! Díky!!

taclik.j

JO,jo zahradní koncerty úžasný , byl jsem na Kryštofu a Lucii Bílé, tajně s lahvinkou z vinařské školy.

Kateřina Ostrá

Ježkovy voči! :D TAqk to jsme byli spolu :D 9/8/2019 Valtice - Kryštof.

To víno taky tak - jak jinak, že - za Kačku :D

Pěkný a na zážitky nabitý víkend a jako obvykle hezky napsáno a zpracováno.

Ale protože se nám to pomalu začíná zase rozlítávat, tak se těším už na nějaké to zahraničí, třeba to Grónsko, pokud ti vyjde, bych si rád přečetl.

Kateřina Ostrá

...a jako obvykle - moc pěkná zpětná vazba, které si, Tondo, fakt vážím!

Jinak rozlítávání jsem viděla naposledy v sobotu na mé piknikové dece, o jiném zatím moc nevím :D Ale kéž bys měl pravdu! I když je u nás krásně, chybí mi to!!! Letiště a šampaňský, skenery a trnutí, zda mi všechno v báglu projde, salonky a stolečku prostři se, svítání v oblacích, čekání na volnej záchod na palubě...Taky všechny ty moře, oceány, sopky... a lidé, kteří mi skříží cestu a vytvoří další nezapomenutelnou vzpomínku... No a hlavně mi chybí těšení se zase domů....

Jinak to Grónsko letos zřejmě neklapne :( Budu ráda za Kosovo, Oděsu a Podgorici, kam mi to ještě "dejchá".. Ale 2021 je grónskej pochod jasnej!!

Tak tento týden nám z Prahy začalo lítat KLM do AMS a Eurowings do DUS, tak už to není jen o Minsku a Bulharech, jedna vlaštovka jaro nedělá, ale posun to je..:-)

divan

Bulhary! Vesnička kousek od Mikulova vůbec není marný cíl ;-)

Kateřina Ostrá

Bulhary jsou TOP! :D :D Znám dobře :)

Jinak Tondo, ty tvoje vlaštovky jsou super, nicméně 14 dní karanténu za každej svůj trip nebo Covid test v hodnotě jedné mojí průměrné cesty do Srbska nebo Moldávie vnímám jako tvrdou daň za kus "jara" pro srdce cestovatele :)

Počkám si na větší hustotu vlaštovek, ale hlavně na "normální" návrat domů... No a mezitím si zmapuju to naše Česko. ZA KAČKU, samozřejmě ;)

mirjur

Tento kraj je super, byl jsem tam mockrát na kole i pěšky, máme to kousek, že jo... Ale kupodivu jsem ještě nebyl na mandloňové stezce, takže bych to viděl na víkend, dobrý tip! Ty jejich mandlové a jiné likéry můžu. :-)

Kateřina Ostrá

Mandloňová stezka je top strop! Mandloně kvetou někdy kolem konce března, na facebooku je vždycky vytvořená událost... Ale jak jsem psala - lidí jako s.aček :D To se ti po odkvetu nestane a kouzlomísta přetrevává ;) Jinak jak říkáš - Jihu není nikdy dost! Já tam plánuji comeback v půlce srpna a těším se už teď!

Když koukám na fotky, tak se na ten (náš tradiční) comeback těším ještě víc. 😉

mirjur

Škoda, že už nepokvetou... ale i tak věřím, že to bude hezká procházka! Dík!

Kateřina Ostrá

Mirjur - nepokvetou letos, ale za rok jistojistě ano ;)

Jolčo, náš srpnovej veekend na Jihu bude TOP STROP!! :D Ostatně jako vždy ;)

Tak tohle si ukladam, a az priste vyrazim smerem jizni morava (coz bude, doufam, co nejdriv), tak vim, kam sahnout pro inspiraci.

Kateřina Ostrá

Tak to pěkně děkuji!!! Jako fakt - pokud to někdo považuje za zdroj pro vlastní itinerář, je to pro mě největší motivace a odměna. Díky za ni!!

Ta naše Morava je jistě krásná zem... Díky za příjemný, osvěžující čtení ❤️🥂

...osázená vinohradem :D

Díky za osvěžující a příjemnou recenzi! 🥂❤️

💗💗💗💗💗

Děkuji, Báro!

divan

Pěkná cesta :-). Snad všechna ta místa jsem navštívil, i když ne během jednoho výletu. K Faře v Klentnici - když jsem tam byl před pár roky, tak mě zklamala - buď jsem měl zrovna smůlu, nebo očekávání na základě všeobecné chvály bylo příliš vysoké. Podruhé bych tam už nemusel.

Kateřina Ostrá

Moc děkuji za milá slova! Jinak se přiznám, že na Faru jsem slyšela taky spoustu negativních recenzí, hlavně ve smyslu cenového rozpjetí. I díky tomu si myslím, že do cestopisu ZA KAČKU návštěva této kavárny nepatří :D A navíc - jak se člověk zastaví prvně ve vinařství, tak to postrádá smysl. Ve vinařství je totiž všechno, co člověk ke spokojenosti potřebuje ;)

Další cestopisy, které napsal Kateřina Ostrá

SICÍLIE za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-17T19:49:23+02:00 30 komentářů
Itálie 2020

Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie, taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány olivových hájů, tyrkysově modré moře, horské vesnice a starobylá města, antické památky a skvělá kuchyně.... Největší ostrov Středomoří, proslulý působením mafie. Ostrov plný kontrastů - od italské vesnice přes Orient a arabský svět, až po Asii. Od všeho je zde stopa. Taky nejvyšší činná sopka Evropy, lány…

LISABON za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-10T09:08:17+02:00 34 komentářů
Portugalsko 2020

Město legendárních žlutých tramvají,výtahů,Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu,ale taky z města na dosah k nejzápadnějšímu cípu evropského kontinentu,Atlantiku a pláži jak v Thajsku.. Město legendárních žlutých tramvají, výtahů, nádherných vyhlídek, super levného a super dobrého vína, Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu, jedinečného tance fado, ale taky z města na…

GDAŇSK za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-08-26T23:44:01+02:00 58 komentářů
Polsko 2020

Hanzovní pestrobarevné domečky, bílé písečné pláže a tyrkysové moře, boží "za Kačku" jídlo a neskutečné muzeum II. světové války. Prostě Gdaňsk. Polskej Karibik dostupnej za pár korun Flixbusem!. TERMÍN:21. - 25.8.2020KOMPLETNÍ CESTOPIS ZDE:https://1url.cz/@gdanskzakacku.czPROČ POLSKO - GDAŇSK? Tak původně Polsko v plánu vůbec nebylo. V plánu byly Athény! Jenomže člověk míní, semafor mění. A…

SANTORINI POTŘETÍ za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-08-20T12:58:03+02:00 64 komentářů

Tyrkysové moře,černá kaldera obsypaná bílými domky jak vánoční stromek těmi nejkrásnějšími ozdobami,víno ze sopečné půdy sladké jak med a VINOBRANÍ k tomu všemu!Modrobíla dokonalost. Prostě Santorini♥. TERMÍN: 15. - 18.8.2020PROČ SANTORINI POTŘETÍ?Protože když jsem zde stála loni “podruhé”, měla jsem pocit, jako bych byla doma a v hlavě jediná myšlenka: za rok se sem chci vrátit zase a vůbec -…