3. Česká republika
  4. KARLOVY VARY za KAČKU

KARLOVY VARY za KAČKU

Karlovy Vary - to jsou vřídla, kolonády, termální prameny a vůbec nejslavnější české lázně. Taky lázeňské oplatky, becherovka nebo matonka. Jsou to ale i nádherné vyhlídky, rozhledny, lesy a vůbec ..
Cestopis z roku 2021 napsala CESTUJI za KAČKU

Zážitky pro tebe sepsala CESTUJI za KAČKU

07. 07. 2021, poslední aktualizace 2021-06-22T13:35:08+02:00

CESTUJI za KAČKU a procestovala 37 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 3 roky, napsala pro tebe 68 cestopisů . Má své stránky https://www.cestujizakacku.cz/.

Avatar uživatele Daniela _2
Daniela _2

Ahoj Katko. Příště až budeš ve Varech, tak zkus popojet 12 km a koukni se do Lokte. Je to tam fakt nádherné.

CESTUJI za KAČKU

Ahoj Danielo, moc děkuji za doporučení, určitě tam příště zastavím! Hezký den :)

mirjur

Kačko, tentokrát jsem to opravdu nečekal, ale zase po přečtení tvého cestopisu mám chuť se sebrat a jít zažít to, co ty... Bohužel to nejde, ale stejně jsi mne zase dostala.

CESTUJI za KAČKU

:D :D Já od Varů taky moc nečekala, ale nakonec to bylo fakt boží. Navíc úspora času v přesunech (oproti Vídni a letům kamkoli), možnost se hezky česky dorozumět a pak ten Aperol pod Andělským hradem za skoro komunistickou cenu... Jo, i za mě KV dost dobrý!

Další cestopisy, které napsal CESTUJI za KAČKU

📷 Krásné fotky
KAPVERDY - SANTO ANTÃO za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2022-04-25T18:49:16+02:00 0 komentářů
Kapverdské ostrovy 2022

SANTO ANTÃO, to jsou plíce Kapverd, svěží zelený nedotčený ráj. Hodně lidí přirovnává tento ostrov k Azorům, někteří i k Havaji. To nedokážu posoudit, obě místa znám zatím jen z fotek a dokumentů, ... SANTO ANTÃO, to jsou plíce Kapverd, svěží zelený nedotčený ráj. Hodně lidí přirovnává tento ostrov k Azorům, někteří i k Havaji. To nedokážu posoudit, obě místa znám zatím jen z fotek a dokumentů,…

KAPVERDY - SÃO VICENTE za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2022-04-12T18:51:16+02:00 5 komentářů
Kapverdské ostrovy 2022

Další z Kapverdských ostrovů, který je nezbytné vidět. Jednak proto, že se jen odtud dostanete do opravdického zeleného ráje jménem Santo Antão, ale hlavně proto, že ostrov jako takový má opravdu co... Další z Kapverdských ostrovů, který je nezbytné vidět. Jednak proto, že se jen odtud dostanete do opravdického zeleného ráje jménem Santo Antão, ale hlavně proto, že ostrov jako takový má opravdu co…

KAPVERDY: SANTIAGO za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2022-04-07T11:42:15+02:00 14 komentářů
Kapverdské ostrovy 2022

Santiago, ostrov, kde jsem poprvé spatřila Kapverdy zelené. Ostrov, kde jsem odložila růžové brýle nejen před tisíci odstíny zelena, ale také před naivitou, že "turistická destinace" jako Kapverdy se . Santiago, ostrov, kde jsem poprvé spatřila Kapverdy zelené. Ostrov, kde jsem odložila růžové brýle nejen před tisíci odstíny zelena, ale také před naivitou, že "turistická destinace" jako Kapverdy se…

ANDALUSIE a GIBRALTAR za KAČKU
CESTUJI za KAČKU 2021-11-15T11:45:17+01:00 39 komentářů
Španělsko 2021

Nekonečné pláže vyhlášené kitesurfingové lokality v Tarifě, atmosférou tepající Malaga, koloniální barevná Granada, pohádková Nerja s balkonem Evropy a nad očekávání krásný a po všech směrech zajímavý. Nekonečné pláže vyhlášené kitesurfingové lokality v Tarifě, atmosférou tepající Malaga, koloniální barevná Granada, pohádková Nerja s balkonem Evropy a nad očekávání krásný a po všech směrech…