KARLOVY VARY za KAČKU

Karlovy Vary - to jsou vřídla, kolonády, termální prameny a vůbec nejslavnější české lázně. Taky lázeňské oplatky, becherovka nebo matonka. Jsou to ale i nádherné vyhlídky, rozhledny, lesy a vůbec ..

Cestopis z roku 2021 napsala CESTUJI za KAČKU

Jak se ti cestopis líbil?

Zážitky pro tebe sepsala CESTUJI za KAČKU
Cestopis byl naposledy aktualizován 2021-06-22T12:35:08+02:00

CESTUJI za KAČKU procestovala 37 zemí světa světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne.com se přidala před 4 lety a napsala pro tebe 68 úžasných cestopisů.

Zobrazit profil

Avatar uživatele Daniela _2
Daniela _2

Ahoj Katko. Příště až budeš ve Varech, tak zkus popojet 12 km a koukni se do Lokte. Je to tam fakt nádherné.

CESTUJI za KAČKU

Ahoj Danielo, moc děkuji za doporučení, určitě tam příště zastavím! Hezký den :)

mirjur

Kačko, tentokrát jsem to opravdu nečekal, ale zase po přečtení tvého cestopisu mám chuť se sebrat a jít zažít to, co ty... Bohužel to nejde, ale stejně jsi mne zase dostala.

CESTUJI za KAČKU

:D :D Já od Varů taky moc nečekala, ale nakonec to bylo fakt boží. Navíc úspora času v přesunech (oproti Vídni a letům kamkoli), možnost se hezky česky dorozumět a pak ten Aperol pod Andělským hradem za skoro komunistickou cenu... Jo, i za mě KV dost dobrý!