2. Asie

Cestopis z výpravy „Dědictví UNESCO v Číně“ z roku 2018 napsal Petr Bao

Zážitky pro tebe sepsal Petr Bao

09. 06. 2021, poslední aktualizace 2021-06-09T10:03:12+02:00

Petr Bao a procestoval 14 zemí světa, nejvíce Evropu a Asii. Na Cestujlevne je už 12 dní, napsal pro tebe 17 cestopisů .

Komentáře

Další cestopisy, které napsal Petr Bao

Památky UNESCO:Císařské horské letovisko v Čcheng-te, 2.část
Petr Bao 2021-06-18T08:44:59+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Toto letovisko budovali v průběhu téměř devadesáti let nejsilnější císaři dynastie Čching. Minule jsme vyprávěli o císařském horském letovisku ve městě Čcheng-te. Toto letovisko budovali v průběhu téměř devadesáti let nejsilnější císaři dynastie Čching, císař Kchang-si a jeho vnuk, císař…

Památky UNESCO: Císařské horské letovisko v Čcheng-te
Petr Bao 2021-06-18T07:10:47+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Dvě stě padesát kilometrů na sever od Pekingu, bylo až osmkrát větší než Zakázané město.. Minule jsme se vydali do Pekingu a vyprávěli jsme si o třetí památce této metropole zapsané do seznamu světového kulturního dědictví, o Letním paláci I-che-jüan. Zmínili jsme se, že komplex Letního…

Památky UNESCO:Letní palác v Pekingu
Petr Bao 2021-06-17T09:45:28+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Letní palác sloužil v nejpozdějším období poslední dynastie jako centrum vlády a sídlo císařovny Cch‘-si.. Minule jsme si povídali o Chrámu Nebes v Pekingu a ještě dříve jsme si povídali i o Zakázaném městě. Kromě těchto dvou je v hlavním městě Číny ještě jedna památka zapsaná v seznamu světového dědictví…

Památky UNESCO: Chrám nebes a císařský obětní oltář
Petr Bao 2021-06-17T07:19:08+02:00 0 komentářů
Čína 2018

Největší chrámový komplex na světě, který byl zasvěcený komunikaci člověka s Nebesy.. Historie k nám promlouvá mnoha jazyky. Jedním z nich je architektura, která o svých tvůrcích, uživatelích a obyvatelích vypráví mnohé příběhy. V dnešním díle se vydáme do Severního hlavního města –…