2. Jižní Amerika
  3. Brazílie
  4. Pěšky lesem na Corcovado (Socha Krista Vykupitele), Rio de Janeiro, Brazílie

Pěšky lesem na Corcovado (Socha Krista Vykupitele), Rio de Janeiro, Brazílie

Cestou přes les už lidi většinou nepřepadávají. Nejvyšší čas si cestu projít, dokud je to bezpečné.
Cestopis z výpravy „Jižní Amerika“ z roku 2018 napsal Tomáš Urbaník

Zážitky pro tebe sepsal Tomáš Urbaník

25. 06. 2020, poslední aktualizace 2020-07-06T16:17:36+02:00

Tomáš Urbaník žije v České republice Na Cestujlevne je už 1 rok, napsal pro tebe 3 cestopisy . Má své stránky https://www.holidaysfactory.com.

Komentáře

Post Soviet 2021 - 2.část
David Hosl 2021-08-04T12:42:10+02:00 0 komentářů
Evropa 2021

Ukrajina - Kyjev + Černobyl a na skok do Moldavska. V červnu 2021 jsem na pár dní navštívil Rumunsko, které jsem chtěl původně spojit s Moldavskem a Ukrajinou. Z toho nakonec sešlo (viz https://www.cestujlevne.com/cest...-cast-2039 ), ale myšlenku…

Dominikánská republika v době Covidu
Martin Š. 2021-08-03T16:32:48+02:00 0 komentářů
Dominikánská Republika 2021

Last-minute letenky, spíše odpočinková dovolená. Tipy na výlety, oblast, výběr peněz,.... Na konci července 2021 jsme se vrátili z Dominikánské republiky. Psalo mi pár lidí a ptalo se na podobné otázky, rád bych zde tedy popsal naše zkušenosti, třeba to někomu v době covidu pomůže. Letěli…

Kyrgyzstán 2021
Petr Parizek 2021-08-02T13:30:03+02:00 9 komentářů

aneb úchvatná země, v této době bez turistů. Naše plánování začalo v době, kdy cestovat po světě bylo povoleno a normální. Bohužel vyšší moc tomu chtěla a náš odlet se posunoval a posunoval. Ale neb nic netrvá věčně, i naše cesta mohla začít.…

Nejstrmější ostrov světa: kanárská La Palma
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2021-08-01T14:16:13+02:00 2 komentáře

La Palma je ostrovem mnoha NEJ. Je rozmanitý, každému může nabídnout něco jiného a vždy půjde o nezapomenutelné zážitky. Jelikož není kanárská La Palma ještě tak moc zasažena přívalem turismu, jedná…