Cestopisy dobrodruhů

Příběhy z výprav z celého světa napsané cestovateli jako jsi ty

Taky máš kapsy plné zážitků? Vytvoř krásný cestopis raz dva a poděl se o něj se světem!

Gabon domov nejen gorily nížinné
Jack 2020-11-13T11:18:03+01:00 0 komentářů
Gabon 2020

Přistáváme v hlavním městě Gabonu, v Libreville. Následuje bezproblémové odbavení a přesouváme se na náš dnešní hotel, ležící na gabonské pláži. Neupravovaná pláž, ale  odpovídá dnešním  standardům, nepořádek a plasty kam se podíváš.  Ovšem hotelová kuchyně je naprosto vynikající.Brzo ráno odlétáme do Port Gentyl a odtud nás čeká již cesta po silnici, jejíž kvalita je nazývaná africká masáž.  Do cílové destinace, do Národního parku Loango,  dorazíme zhruba po třech a půl hodinách opravdu…

Další skvělé cestopisy

PORTUGALSKO podruhé za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-11-11T16:11:46+01:00 39 komentářů
Portugalsko 2020

Temperamentní metropole, neskutečný Atlantik, majáky, výtahy, legendární tramvaje, sangrie a ginja. Taky dušičkový lockdown a pozvánka na víno na české velvyslanectví. To je repete Lisabonu za Kačku.. Dušičky v Lisabonu - kdo by to nechtěl zažít! Místo deštivých sychravých dnů babí léto. Temperamentní Lisabon, divoké pobřeží Atlantiku, Porto a konečně ochutnávka pravého portského vína.. prostě…

Grossglockner , SellaRonda, Passo dello Stelvio
Jaromír Volavý 2020-10-14T23:15:17+02:00 3 komentáře
Evropa 2020

Vyšlápnout si na kole tyto tři destinace v průběhu jednoho týdne je velkou výzvou pro čerstvé důchodce. Pomalu člověk zraje do věku, kdy již nemá možnost volby. Když neudělá velké věci hned, tak už je neudělá nikdy.Myšlenka této brutální cyklistické vyjížďky do alpských kopců mě napadla ve vlaku…

Zimbabwe - Osudový okamžik
Daniel Valchovník 2020-09-17T01:38:16+02:00 10 komentářů
Zimbabwe 2000

Jak nenapsat cestopis, ale cestopisnou knihu?. Let z Jižní Afriky do Zimbabwe se mi stal osudným a obrátil můj život doslova naruby. Po dvouhodinovém letu z Johannesburgu do Harare jsem při vystupování z letadla potkal vysokou, štíhlou dívku s…

LISABON za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-09-10T09:08:17+02:00 38 komentářů
Portugalsko 2020

Město legendárních žlutých tramvají,výtahů,Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu,ale taky z města na dosah k nejzápadnějšímu cípu evropského kontinentu,Atlantiku a pláži jak v Thajsku.. Město legendárních žlutých tramvají, výtahů, nádherných vyhlídek, super levného a super dobrého vína, Ježíše jak v Riu, visutého mostu jak v San Franciscu, jedinečného tance fado, ale taky z města na…

Nejnovější cestopisy

Na kole z Alp k Jadranu
Avatar uživatele Vercavlcek
Vercavlcek 2020-11-18T09:28:31+01:00 4 komentáře
Evropa 2020

750 km zážitků z Rakouska, Itálie, kousku Slovinska a Chorvatské Istrie. Celý tenhle výlet byla impulsivní akce. Doba koronavirová cestování nepřeje, přesto jsme prahli po nějakém dobrodružství. V Čechách na kole jezdíme rádi, tak proč nezkusit dojet k moři?  V pátek nám…

Afrika jednou Afrika navždy, nebo myslíte že né?
Andrea Kaucká 2020-11-16T15:15:00+01:00 5 komentářů
Afrika 2008

Napříč Afrikou Rok 2020 je divně divný. Svět se hodně zpomalil, pro mnohé dokonce zastavil. Na obloze na nějakou dobu zmizely bílé stopy plechových ptáků nesoucích osazenstvo prahnoucí po tajemství.…

📷 Krásné fotky
Černá Hora za časů korony
Jarda 2020-11-15T17:13:13+01:00 12 komentářů
Evropa 2020

Černou Horou křížem krážem za nelehkých podmínek na hrozných silnicích. ÚvodemTenhle cestopis není, jak už u mě bývá zvykem, klasickým cestopisem, ale spíš průvodcem pro danou zemi. A tentokrát můžu s čistým svědomím prohlásit, že Černou Horu máme projetou křížem krážem…

Agadir - Vánoce v Africe
Tesna 2020-11-15T14:58:56+01:00 0 komentářů

Zimní výlet do Maroka, kde jsme strávili týden na Vánoce, a odvezli si spoustu spíše rozporuplných vzpomínek.. Vánoce v roce 2016 jsme strávili na Tenerife, poprvé mimo rodinu a domov.  A protože se ukázalo, že něco pro nás dříve tak nepředstavitelného, být v tuto zimní dobu někde v teple,…

Gabon domov nejen gorily nížinné
Jack 2020-11-13T11:18:03+01:00 0 komentářů
Gabon 2020

...po dvou a půl hodinách marného čekání, se rozhodujeme, že to pro dnešek vzdáme. Ale přesně v tomto okamžiku, přichází zpráva, že gorily byly objeveny.... Přistáváme v hlavním městě Gabonu, v Libreville. Následuje bezproblémové odbavení a přesouváme se na náš dnešní hotel, ležící na gabonské pláži. Neupravovaná pláž, ale  odpovídá dnešním  standardům,…

Medellín Pablo Escobara (Narcos v kolumbijské realitě)
Tomáš Urbaník 2020-11-13T10:55:54+01:00 2 komentáře
Kolumbie 2019

Místa v Medellínu, která jsou spjaté s Pablem Escobarem. Slovo na úvod: Pablo Escobar byl gangster a vrah a normálně by po něm dnes neštěkl ani pes. Ale pak Netflix uvedl Narcos. Pokud vás cesta zavede do Medellínu a viděli jste Narcos, někteří z vás…

Pláže jižní Ukrajiny a kraj nikoho
Katie 2020-11-12T14:18:47+01:00 1 komentář
Ukrajina 2019

Pokud jsem popisovala předešlé cesty na tomto výletě jako peklo či brutalní, tak vůbec nevim jak popsat tyto.. Pláže jižní Ukrajiny a kraj nikoho - říjen 201925.10.2019 pátekV noci nasedáme do auta v Brně a za hoďku už máme scuk s druhým autem v Olmíku u "Meka". Setkání vtipné (jo, párty vedle v autě už…

Ukrajina na punk - září 2018
Katie 2020-11-12T14:10:00+01:00 1 komentář

...Peťa s Pájou jdou hledat vypadlý šroub, my s holkama stopujeme kamiony na pomoc a Anet nám pomáhá pít vínko. . Ukrajinou na punk - září 201826.9.2018 středa V noci jsme měli vyrážet. Pro všechny případy jsem děcka nasměrovala do nonstop kavárny (kdyby náhodou). To jsem ještě netušila, že dneska…

Nezapomenutelný Kyrgyzstán
Katie 2020-11-12T14:01:13+01:00 0 komentářů
Kyrgyzstán 2017

Toto je nejhorší úsek ze všech, protože jdeš pomalu po čtyřech, ujíždí to a nemáš se čeho držet. A k temu x kilo na zádech.... Nezapomenutelný Kyrgyzstán - prázdniny 201728.7.2017 pátekDěcka jsou na cestě z Plzně, berou to přes Prahu až do Brna, kde naberou nás. Jeden z nás jede "radši" vlakem. V Brně zjišťujeme, že nemáme…

PORTUGALSKO podruhé za KAČKU
Kateřina Ostrá 2020-11-11T16:11:46+01:00 39 komentářů

Na skok do Kosova
David Černý 2020-11-08T12:42:26+01:00 0 komentářů
Kosovská republika 2020

Kosovo. Země, která by málokoho při plánování výletu napadla. I my jsme se do Prištiny, kosovského hlavního města dostali vlastně náhodou.A jak to tedy začalo?Psal se Únor roku 2020, kdy svět ještě…

🙏 Praktické
Portugalsko těsně před lockdownem aneb Lisabon po 19-ti letech
Milan V 2020-11-03T22:21:14+01:00 6 komentářů
Portugalsko 2020

Lisabon a okolí a Algarve rychle a zběsile. Protože doba si to žádá. Aneb jeď dokud můžeš...Bonus: vnitrostátní linkou na jih. Cestuju jako zběsilý. Pravidelně, dlouhodobě a rvu do cestování většinu financí. Takový člověk se časem za normálních okolností snadno rozmlsá, Evropa vám za chvíli připadá poměrně všední, snad až na…