Cestopisy dobrodruhů

Příběhy z výprav z celého světa napsané cestovateli jako jsi ty

Taky máš kapsy plné zážitků? Vytvoř krásný cestopis raz dva a poděl se o něj se světem!

Roadtrip Maroko aneb co se dá stihnout za 4 dny
Kateřina 2020-02-19T19:42:27+01:00 2 komentáře
Maroko 2020

Termín 9.-13.2.2020Tento trip do Maroka vznikl v podstatě náhodou. Jednoho listopadového dne jsem si trošku hrála s mým oblíbeným vyhledávačem levných letenek (Azair) a po krátkém hledání jsem objevila zpáteční letenku do Marrákeše za částku lehce převyšující 1000Kč, a ještě k tomu v termínu jarních prázdnin! Tomu jsem prostě nemohla odolat. Ihned jsem o svém zcela spontánním nápadu letět do Maroka dala vědět kamarádovi. Neváhal a souhlasil. Bleskově jsem provedla nákup letenek, protože kdo…

Další skvělé cestopisy

Mallorca v lednu
Lucie Bernhartová 2020-02-10T10:46:58+01:00 2 komentáře

Za palmama, sangrií a vůní pae lly za pár kaček. Ne nadarmo se Mallorce přezdívá 17. spolková země Německa. Němci si totiž tento ostrov skutečně zamilovali a létají sem  i několikrát za sezónu - mladí do hotelových komplexů v S´Arenalu, senioři do…

Vrásky z indické lásky - mise čtvrtá
Dayin 2020-02-10T00:12:28+01:00 34 komentářů
Indie 2017

S Indií je to jako s análem. Buď to miluješ, nebo nenávidíš. A jak jsem to s Indií měl já? Ve čtvrté misi poznám pravdu o královstvím nebeském.. Mise čtvrtá: AmritsarCíl: Dostat se pod kůži sikhismu a navštívit nejposvátnější chrám - ten Zlatý. Dokola obejít jeho bazén a smočit v jeho posvátné vodě aspoň špičku palce. Pak v jeho podloubí…

Co dělat v Istanbulu, když jste už viděli všechny mešity
Jarda 2020-02-02T20:01:05+01:00 12 komentářů
Turecko 2020

Když se mě v mladí ptali, kam chci cestovat, Turecko byla moje 96. volba. Úvodem(Název a úvodní větu cestopisu neberte vážně, je to jen můj trapný smysl pro humor).Turecko nikdy nepatřilo k mým vysněným destinacím. Ba naopak existovaly desítky jiných zemí, kam jsem se…

📷 Krásné fotky
Bukit Lawang, do pralesa nejen za orangutany
Tomáš Brzek 2020-02-02T07:57:41+01:00 6 komentářů
Indonésie 2019

Návštěva deštného pralesa na severu Sumatry. Úžasní orangutani, plaší giboni, otravní makaci či zvědaví hulmani. To vše jen pár „kroků“ od civilizace.. Při mé třetí návštěvě Indonésie jsme nemohli vynechat vesničku s názvem Bukit Lawang, což ve volném překladu znamená brána  do kopců, neboli do pralesa. Bukit Lawang se nachází asi 50 km od jednoho z…

Nejnovější cestopisy

Roadtrip Maroko aneb co se dá stihnout za 4 dny
Kateřina 2020-02-19T19:42:27+01:00 2 komentáře
Maroko 2020

1400 km: Marrákeš, úžasný vodopád Uzúd, cesta skrze pohoří Atlasu, nevšední noc v poušti u Merzougy, parádní projížďka na velbloudech, soutěska Dades Gorges a ksar Ait Ben Haddou . Termín 9.-13.2.2020Tento trip do Maroka vznikl v podstatě náhodou. Jednoho listopadového dne jsem si trošku hrála s mým oblíbeným vyhledávačem levných letenek (Azair) a po krátkém hledání jsem…

Zimné víkendové Gruzínsko
cizy 2020-02-19T09:53:32+01:00 0 komentářů
Gruzie 2017

Zimné gruzínske repete. Opäť tri dni počas ktorých sme sa stihli previezť lanovkami v Chiature, okúpať sa v prírodnom termále v Borjomi a takmer sami si vychutnali slnkom zaliatu Vardziu. . 3.2.2017Pracovný týždeň je za nami a my sa vyberáme domov dobaliť posledné veci. Obaja máme cez víkend narodeniny, tak som ešte na jeseň vymyslel krátky výlet do Gruzínska, na ktorý sa mi podarilo…

5 věcí, které musíte vidět na ostrově NEGROS, provincie Oriental
Marcos San 2020-02-19T07:49:29+01:00 0 komentářů
Filipíny 2020

Pojďte se podívat na 5 ěcí, které byste měli vidět, pokud dorazíta na NEGROS, do provincie Oriental. . Rádi bychom se podělili o náš videocestopis o ostrově NEGROS, v provinční části Oriental. Mámě několik hezkých reakcí z našich minulých videí a tak věříme, že i tohle video se bude líbit. Pokud ano,…

Zopár hodín na okraji Kyjeva
tonic 2020-02-18T10:19:12+01:00 0 komentářů
Ukrajina 2020

Po kratšej prestávke prvý letecký výlet roku 2020 - ako inak ako do Kyjeva, kde som šiel aspoň na pár hodín preskúmať okrajové časti . Návrat z Moldavska začiatkom novembra minulého roku ukončil jednu etapu mojej “cestovateľskej kariéry”. O mesiac neskôr sa naša dvojčlenná rodina rozšírila o malé bebelo a domov som začal chodiť s…

Andělské Benátky aneb Jak je dobré míti Filipa
Filoména První 2020-02-17T11:10:44+01:00 0 komentářů
Itálie 2019

Ostrovní město tvaru ryby vystavěné uprchlíky na kůlech v bažinách. S okřídleným lvem, symbolem evangelisty svatého Marka, ochránce města.. Let na křídlech ocelového bouřňáka překonán a s batožinou - snad větší nežli poutník sám - přistává na ostrovech vysněných.Nuž překonat musí most a další most stupňovitý. Znaven jme se vystoupati…

Za přírodou západní Kanady
Avatar uživatele lemming46
lemming46 2020-02-16T17:55:11+01:00 3 komentáře
Kanada 2018

Národní parky Jasper, Banff, Yoho.. "Proč Kanada?" Touhle otázkou mě přivítala mladá imigrační úřednice na letišti ve Vancouveru. Odpověď je jednoduchá - příroda, národní parky, hlavně ve zdejších Skalistých horách, "Rockies". Pro…

Lvov 2019
Sabina H 2020-02-15T19:36:45+01:00 0 komentářů
Ukrajina 2019

Město provoněné kávou a dobrým jídlem. Tuším někdy koncem léta byla u Leoexpressu sleva 50% na jízdenky do Lvova. A to pro mě bylo jako červená plachta pro býka. Jenže se naskytl problém. Sleva nešla uplatnit na cesty v pátek a v neděli,…

Poslední prázdninový týden ve Slovinsku
Lucie Bernhartová 2020-02-15T17:14:50+01:00 1 komentář
Slovinsko 2018

adrenalinová brána na Balkán s dětmi. Poslední prázdninový týden jsem chtěla s dětmi vyrazit ještě na jednu kratší dovolenou. Podmínkou bylo,  abych to zvládla sama odřídit, možnost akčnějšího vyžití pro mě i děti (tč. 8 a 10 let) a aby…

MALAPASCUA
Marcos San 2020-02-15T05:38:48+01:00 1 komentář
Filipíny 2020

Malý ostrůvek na severu Cebu, která svými bílými plážemi a všechny potápěče světa. Ahoj všem, rád bych se dnes s vámi podělil o nějaké zážitky a informace z našich cest po Filipínách. Tentokrát popisujeme malý autentický ostrůvek Malapascua, který je jedinečný hlavně pro své krásné…

Do Bosny a hned zpátky
Esterka Dombrovská 2020-02-15T00:19:59+01:00 1 komentář
Bosna a Hercegovina 2018

Nejedná se tak o cestopis jako spíš vyprávění bláznivého výletu do Bosny a Hercegoviny. V listopady 2018 jsme s kamarádkou chytly levné letenky a letěly. Jenže jsme netušily, co se během 4 dnů stane. Bosna a HercegovinaVídeň – TuzlaLetiště Tuzla – asi 25 km od města TuzlaNaše cesta: Letiště – Sarajevo – Tuzla - Dubrave Gornje – odletDo Bosny jsme se vydaly s kamarádkou a už na začátku byl tenhle…

🙏 Praktické
"Pěškobusem" po Madeiře
Avatar uživatele Jan Chrastina
Jan Chrastina 2020-02-14T21:50:32+01:00 0 komentářů
Portugalsko 2020

Třetí návštěva Madeiry... týden turistiky... . O Madeiře toho bylo napsáno, natočeno a opublikováno více než dost… proto tento cestopis věnujeme spíše těm, kteří nemají možnost půjčení auta, je sólo cestovatel, anebo chce, tak jako my, využít…

Prodloužený jarní víkend na Ukrajině

aneb dámská jízda vlakem a maršrutkou do Zakarpatí. Každoročně se před Valentýnem  objevují různé výhodné nabídky snad u všech dopravců. Zaujala mě akce Leo Expresu, který nabízel 1 + 1 jízdenku zdarma a lákává Ukrajina tak z Prahy vycházela na…