Příspěvky uživatele firefly+

Aktuální témata

TémaPoslední reakce

Před lety jsem řešila jiný problém s kufry. Letěli jsme PRG-ATL-LAS a v Atlantě jsme měli několikahodinový stop. Náhodou jsem si při čekání všimla, že společnost, se kterou letíme do LAS má ještě jeden let, asi o hodinu dřív, než ten náš. Kufry jsme si hned při příletu samozřejmě vyzvedli a hned zase odevzdali. Šla jsem k přepážce té společnosti, už si bohužel nepamatuji, jestli to byla AA, UA nebo Delta, to fakt nevím a zeptala jsem se, jestli by nebylo možné nás přeřadit na ten dřívější let, samozřejmě pokud by bylo volno. Bylo mi řečeno, že to rozhodně nejde, kvůli bezpečnosti a že naše kufry by pak letěly bez nás tím našim zakoupeným letem. OK, nedalo se nic dělat, tak jsme si počkali na ten náš let. Ovšem po příletu do LAS jsme marně čekali na naše kufry, po pásu nepřijely. Najednou jsem slyšela, jak hlásí mé velice zkomolené jméno a že se mám dostavit k přepážce Reklamace zavazadel. No a tam ty naše kufry stály, protože prý přiletěly právě tím dřívějším letem, na který nás kvůli bezpečnosti odmítli zařadit.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Barney: Mrzí mě, že se vám nelíbil Pearl Harbor, já to místo miluju a vždy, když jsem na Oahu, se tam musím podívat, zatím teda jen 3x, ale určitě další návštěvu nevylučuji. Byli jste si prohlédnout i USS Missouri? Co se týče filmových míst, tak ta jsou tam skoro na každém kroku. Hawaii Five:O, Jurský park, LOST a mnoho dalších.

Barney: Přimlouvám se za zveřejnění tripreportu i na stránkách www.airways.cz, tam to bude mít určitě velký úspěch. Já tam jsem již od roku 2009 a přečetla jsem tam již stovky tripreportů a několik jsem jich i sama napsala. Věřím, že ten tvůj bude skvělý. Prosím, přemýšlej o tom, fakt by to bylo fajn.

Citovat Zobrazit ve vláknu

My byli také přes den. Doporučuji si prohlídku včetně dopravy lodí na ostrov objednat a zaplatit  předem na konkrétní datum a čas, abyste měli jistotu, že nebudete muset čekat v přístavu, jestli se na vás dostane. Pamatuji si, že ranní loď byla levnější, říkali tomu "pro ranní ptáčata" nebo něco v tom smyslu.

Má někdo aktuální zkušenost se salonky na letišti AMS prostřednictvím aplikace Lounge Key s kreditní kartou MC World Elite od ČSOB? Koncem dubna letím PRG-AMS-LAS, tak bych ráda salonek využila. Předem moc děkuji za odpovědi.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Loni jsme při vyklízení domku po příbuzných našli stodolarovku z roku 1961, naštěstí velmi zachovalou. Vzala jsem si jí s sebou do Las Vegas a zaplatila s ní ve Walmartu. Pokladní si jí dlouze prohlížela, ale spíše obdivně a řekla, že to je pěkně stará bankovka, ale přijala jí. Naopak vím, že v Thajsku vám žádná směnárna nevezme žádné dolarové bankovky starší než z roku 2000.

I když máte ESTA schválenou, určitě doporučuji si dva dny před odletem zkontrolovat na stránkách žádostí, jestli opravdu je ESTA platná. Bohužel se mi stalo v roce 2021, že mi platnou ESTA bez mého vědomí zrušili a nedali mi to vědět. Bylo to fakt strašně nepříjemné. Podrobně jsem to popsala v mém tripreportu na stránkách airways.cz:   https://forum.airways.cz/viewtop...mp;t=10676

Citovat Zobrazit ve vláknu

foodland: Vlastně ani ne roční, ale 8měsíční. Tak to bylo v původním dotazu.

doctorex: V původním dotazu bylo zmíněno dítě ve věku necelých 8 měsíců a to si troufám říct, že tak malé dítě, vlastně ještě miminko, z cesty fakt nic nemá. Můj syn poprvé letěl letadlem když mu bylo 6 let a určitě o nic nepřišel. Mám už i vnučky, 3 a 6 let a ty poprvé letěly loni, do Řecka, čili celkem krátký let a snesly to obě dobře, líbilo se jim to.

jar: myslíte toto?:

Arriving via a Land Border?

An I-94 is required for all ESTA approved applicants visiting or transiting the U.S. Travelers will be issued an electronic I-94 during the admission process and a $6 processing fee will be charged at a land port of entry. The I-94 website and CBP One™ mobile application allow you to apply in advance, saving you time at the port of entry, by capturing your destination information and allowing you to prepay using the payment type of your choice, including credit card or your digital wallet*. The I-94 website and CBP One™ mobile application also allow travelers to check the status of their admission to the United States and send alerts if your status is nearing expiration (Traveler Compliance Check).

Website
Citovat Zobrazit ve vláknu

V NY ještě nakupuji v Old Navy a v Macys. Mimo NY rozhodně ROSS.

mxp: Ve Fast Track salonku na T2 jsem byla s kamarádkou v říjnu, ráno asi v 8.00 a po celou dobu jsme tam také byly úplně samy. Security proběhla velice rychle.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Také se přidám k doporučení půjčovny ALAMO. Již od roku 2001 v USA používáme pouze Alamo. Létáme do USA každoročně 1x nebo někdy i 2x a Alamo nás nikdy nezklamalo. Dříve jsme používali DOLLAR, také OK, ale pak jsme přešli na Alamo a je to o dost lepší.

F1 byla jednorázovka, teď už ty tribuny bourají. Nemělo by jim to trvat nijak extrémně dlouho. Když jsem byla teď ve Vegas, 12.-16.10., tak ty tribuny akorát začínali stavět, vypadalo to teda dost hnusně. Například chodník u Bellagia, kde jindy stojí hrozny lidí a dívají se na fontánu, tak byl úplně uzavřený a stavěli na něm velkou tribunu.

Citovat Zobrazit ve vláknu

"No a zlaté pravidlo je vyhnout se LV v pátek a sobotu, to stojí hotely i 10 x více než v ostatní dny a pozor na resort fee."

Ano, zrovna jsem to zmínila zde v jiném vlákně. Hotel Excalibur ve Vegas, čtvrtek 12.10. cena za pokoj včetně resort fee: 70 USD, pátek 13.10. za pokoj 190 USD, sobota 14.12. 250 USD, neděle 15.10. 120 USD.  Normálně se víkendovým dnům vyhýbám, ale jelikož má kamarádka potřebovala právě tento termín, musely jsme to akceptovat. Jinak bývám ve Vegas nejraději pondělí až čtvrtek. Jelikož tam jezdím opravdu často, vím, že mi 4 dny ve Vegas stačí vrchovatě.

Citovat Zobrazit ve vláknu

V málokterém hotelu nebo motelu mají 3 postele pro 3 osoby, spíš tam budou 2 queens, nebo v lepším případě 2 king. Když jsme občas jeli i s dospělým synem, tak prostě vždy museli 2 spát v jedné posteli, což ale vzhledem k velikosti těch postelí není problém. Pokud tedy nejde o osoby XXXXL. Mluvím zde tedy o těch obyčejnějších hotelech a motelech, např. La Quinta, Travelodge, Baymont Inn, Days Inn, Hampton Inn, Motel 6 atd...

Na to není jednoznačná odpověď. Byli jsme v USA již víc než 20x. Vždy, když sestavuji itinerář do USA, tak řeším hotely přes booking tak 2-3 měsíce předem. Ovšem pak pravidelně sleduji ceny a již se mi hodněkrát stalo, že najednou se cena hotelu výrazně snížila, takže jsem původní rezervaci zrušila a zabukovala znovu za tu nižší cenu, samozřejmě je potřeba bukovat s možností stornování zdarma. Není to ale pravidlem, takže nelze na to spoléhat. V Palm Springs máme oblíbený hotel Vagabond Inn, byli jsme tam již 2x a spokojenost. Parkování zdarma, pěkný bazén, skvělá snídaně. Pokud se ještě vrátím do Palm Springs, tak určitě do tohoto hotelu. Jinak doporučuji se podívat k vile Franka Sinatry a případně i na místní hřbitov na jeho hrob. Líbilo se mi, že na jeho hrobě je malá lahvička Whisky, asi jeho oblíbená značka, sklenička a popelník. Alespoň když jsme tam byli naposledy, tak toto tam bylo.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Pozor na vstup do Yellowstone od Jackson Hole. My touto cestou jeli loni 16.5. z Jacksonu a ta silnice přes Grand Teton byla otevřena asi od 12.5., takže jsme to měli jen taktak. Stratosphere ve Vegas už není Stratosphere, nýbrž The Strat. Je sice na konci Stripu, ale přímo před hotelem je stanice Deuce a je to blízko na Fremont Street. To, že nejdražší nocleh ve Vegas je v pátek a v sobotu,  je bohužel pravda, cena je až dvoj, třínásobná než ve všední dny. Byla jsem ve Vegas 12.-16.10. a právě kvůli kamarádce, která potřebovala ušetřit dovolenou, jsme musely jet přes víkend, tak jsme to měly o dost dražší. Hotel Excalibur, cena ve všední den 40 USD za pokoj a  cena za pátek 190 USD, za sobotu 250 USD.  Ale byly jsme bez auta, jinak když jedeme s manželem, čili s autem, tak bereme většinou hotel na Koval Lane, Travelodge, parkování zdarma, na Strip pár minut pěšky.

"Milujeme a doporučujeme rakouské Korutany! Tady je spousta tipů na výlety Užitečné informace o Korutanech | Apartmán Ad Alta v Alpách (nespamuj.cz"

Tak o tomto apartmánu jsem četla samé nedobré věci. Pod někým tam spadla postel, někdo měl skoro otravu z vody nebo jídla a prý to tam příšerně smrdělo. A několika lidem se prý udělala vyrážka, asi z ložního prádla.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Také mi to připadá jako recese, protože má na profilové fotce Zelenského.

Jak už jsem psala včera, já s mými umělými kyčelními klouby pískám vždy, úplně na všech letištích světa, nezáleží, jestli je letiště malé nebo velké. Ale je to tím, že tyto umělé klouby jsou z materiálu, kde převládá chirurgická ocel. Ty šrouby, dlahy a podobně jsou asi z jiných materiálů, proto nepískají. Já už jsem s tím smířená, prostě vím, že pokud není k dispozici celotělový kabinový scanner, tak jdu na podrobnou osobní kontrolu.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Mám už 10 let umělé oba kyčelní klouby. V nemocnici mi samozřejmě dali jakési kartičky, ale vůbec nemá cenu je mít u sebe. Prostě projdu rámem a pískám, takže pokud mají ten kabinový scanner, jdu do něho a pokud ne, nastoupí na mě pracovnice s příručním scannerem a projede mě úplně celou, včetně chodidel. To, že mám umělé kyčle, předem hlásím, ale naprosto chápu, že nějakou kartičku by si mohl obstarat každý, takže rozumím tomu, že je nějaká kartička nezajímá. Nejlepší je to na US letištích a v Londýně, tam ty kabinové scannery mají vždy. V Praze je mají zatím jen na T2, alespoň co mám zkušenost. Z T2 jsem odlétala před 14 dny a z T1 naposledy loni na podzim. Takže je možné, že už ho tam také mají?

Dkek01: Hele, ty neinteligentní trole, když už sem cpeš svou trapnou reklamu, tak si aspoň přečti vlákno, do kterého to cpeš. O atmosféře v Los Angeles se zde nemluví, nýbrž o Las Vegas. Doufám, že tě admin co nejdříve smaže.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Měla jsem s OK Plus (Sky Team) štěstí 3x na bonusovku do USA. 2x Florida (MIA), už si bohužel nepamatuji s jakým dopravcem a 1x Honolulu s Korean Air, čili PRG-ICN-HNL. Při cestě zpět bylo nutno čekat přes noc na let do PRG v Seoulu, ti, co si platili letenku sami, dostali zdarma hotel, já s bonusovkou ne. Vyřešila jsem to zaplacením hotelu přímo v letištní hale, dalo se objednat podle počtu hodin, takže jsem si to dala od 18.00 do 6.00. Bylo to moc fajn, protože přímo z okna pokoje jsem koukala do letištní haly. Naštěstí tam byly žaluzie, jinak by na mě lidé s kufry u přepážek koukali. Tehdy jsem o této cestě napsala na airways trip report, jsou tam i fotky, zde je odkaz: https://forum.airways.cz/viewtop...17#p179617

Krátký výlet do Las Vegas, navštíveny 3 salonky. Cesta tam - PRG-ZRH-LAS a zpět:

12.10. Praha T2 - Fast Track Lounge: ráno v 7.00 šunka, uherák, asi 4 druhy pomazánek, sýry, teplá polévka, pečivo, bábovka, jogurty, teplé a studené nápoje, denní tisk. Asi hodinu jsme byly s kamarádkou v salonku samy, pak přišel 1 další host, takže to bylo velmi příjemné.

12.10. Curych - Aspire Lounge: 11.00 - 3 druhy teplých jídel, těstoviny, indické kari, polévka, obložené housky, 2 druhy zeleninových salátů, 2 druhy ovocných salátů, jogurty, banány, pomeranče, jablka, broskve, sladká buchta, teplé a studené nápoje.

16.10. Las Vegas, terminál 3 - The Club LAS: večer 18.00 - teplá jídla- masové kuličky, čínské nudle, jarní závitky, špízy, 3 druhy zeleninových salátů, teplé a studené nápoje