Dobrý den, ráda bych v příštím roce vyjela na absolventskou stáž díky programu Erasmus+. Mohu vyjet do jakékoliv země, podmínkou je, že si však musím sehnat instituci, která by mi umožnila u nich stáž vykonávat. Tento úkol mi však dělá větší potíže, než jsem si myslela :-) proto bych se ráda zeptala, zda někdo nemáte nějaký tip? Studuji Humanitní studia, může se jednat tedy o téměř jakoukoliv práci, nejlépe však v sociálních službách. Země je mi vcelku jedno, abych se domluvila anglicky. Drze se zeptám - kdyby byla možnost pouze stáž potvrdit, budu nadšená, ale práci se určitě nebráním! Předem děkuji za případné nabídky.  .

Práce v zahraničí

Založil(a) ve fóru Co se nevešlo

1 reakce

Dobrý den,

ráda bych v příštím roce vyjela na absolventskou stáž díky programu Erasmus+.

Mohu vyjet do jakékoliv země, podmínkou je, že si však musím sehnat instituci, která by mi umožnila u nich stáž vykonávat. Tento úkol mi však dělá větší potíže, než jsem si myslela :-) proto bych se ráda zeptala, zda někdo nemáte nějaký tip?

Studuji Humanitní studia, může se jednat tedy o téměř jakoukoliv práci, nejlépe však v sociálních službách. Země je mi vcelku jedno, abych se domluvila anglicky. Drze se zeptám - kdyby byla možnost pouze stáž potvrdit, budu nadšená, ale práci se určitě nebráním!

Předem děkuji za případné nabídky.

0

Ahoj.

Sám jsem se o tuto možnost vycestování (přímo na absolventskou stáž přes Erasmus) v letech 2016-2017 usiloval, když jsem měl přislíbený krásný budget, ale kamkoli vycestovat byl takřka nadlidský úkol. Ze stejného důvodu jako uvádíš i ty. Reálně jsem odeslal přes 300 mailů (nepřeháním) do různých firem, škol, neziskových organizací apod. a odpověděli mi pouze tyto dvě společnosti: