Ahoj cestovatelé, v cestování jsem celkem nováček, mám procestovanou Evropu, cestuju hlavně po městech a památkách Samozřejmě nechci celej pobyt bejt jenom u moře, ale ráda bych nějakej hezkej hotel u pláže. Chci i danou destinaci procestovat, ale to bych pak řešila až bych měla letenky a ubytování. Tu Srí Lanku jsem zatím nijak blíže nezkoumala - je to vhodná destinace pro někoho, kdo nevytáhl paty z Evropy?  .

K moři - levněji na vlastní pěst nebo s CK?

Založila ve fóru Co se nevešlo

Mezitim tu naskocila dalsi diskuze  a  tak jen otazka .co je  na Recku az tak sloziteho  na dolet ? poud uz nechcete letiste v okoli ale  jen Prahu , tak  neco  s prestupem , vicekrat jsme leteli do Recka z Bergama  a Berlin je ted dostupny hodne snadno vlakem nebo busem , samozrrejme do Recka  bez cestovky a bez all inclusive , volime hlavne ostrovy ,ale loni jsme  byli prave z Berlina  v Parze a na Lefkade , Parga byla bezvadna  pohodovy hotel, vyborne jidlo i super koupani  kousek pod  Pargou zpet k Preveze   , lodi jsme si udelali jak v Parze  tak na Lefkade vylet .. v Preveze jsme si na letisti pujcili auto na cely pobyt , byli jsme tam na koci cervna a na zacatku cervence  , Lefkada byla uz moc zalidnena ,ale taky super plaze na zapadnim pobrezi  i stravovani , jinak muzu doporucit  mista  na Rhodosu , Korfu , hodne dostupna z mnoha mist je i Kreta dobry byl i Kos, nebo Samos ,smula  Jsou  ty prazdiny...

0 Citovat

Libor_S napsal(a):

To jste hodně vyměkli, když po předchozím, jak píšeš, bláznivém cestování nechcete ani dojet vlakem do Vídně.

Tím jsem myslel spíše přesuny po daném státě/oblasti ne výchozí bod. Samozřejmě, že jsme taky vyjeli i z jiných měst, ale když bydlíš 3 km od Ruzyně, tak se ti prostě už do Německa, Rakouska nechce. Nepočítám dálkové lety, ale jen Evropu.