Hezké nedělní odpoledne, hledal jsem to, jestli to už někdo založil, ale ještě asi nikdo, tak zakládám nové téma. Taky myslím, že tohle bude dost lidí hledat, tak na co čekat, že ? Jak jste si asi tipnuli a tipnuli správně, koupil jsem si 2 zpáteční letenky z PRG do BWI (3.5.-10.5.). Je to moje první cesta do USA, takže jsem úplný zelenáč, co si sice snad trošku načetl, ale jinak ví úplné kulové. A tak bych se chtěl zeptat na tipy a triky ! Přistáváme v Baltimore v 18:55 (jestli vše půjde dobře - a já věřím, že jo!), rád bych se tedy zeptal, jak dlouho trvají ty formality s celníky, ohledně povolení vstupu ? Asi to je dost individuální, že ? Ale stačí mi ke vstupu jen ESTA, že ? Angličtinu už studuji nějaký ten rok, tak snad jim budu rozumět. Ovšem v Baltimore nechceme moc dlouho zůstávat. Původně jsem měl v plánu ihned jak to půjde, tak se ubytovat v D.C.. A tady už je další dotaz - jak se dostat na vlak ? Zajímají mě lidské zkušenosti, vím, že tam jezdí airport shuttle na vlakovou stanici zdarma, odkud už pendlujou Amtraky a MARC vláčky. Taky jsem četl a dočetl, že na D.C. prý stačí 2 dny. Takže víme, že je důležité se dostat na vlak, ale co pak ? Chtěli bychom navštívit co nejvíc (Phily, NYC) a nevíme, zda bude v tu noc nejlepší se modlit, zda se dostanem do D.C. bezpečně až na naše nějaké ubytování nebo jestli nejet třeba do té Phily či NYC tím vlakem popřípadě busem ? Nevím, jak to vymyslet. Do D.C. se dostat jako první je (si myslím) asi zatím nejlepší nápad, protože tam se můžem dostat co nejdřív, což by mohlo být lepší, než se třeba ve 2 ráno toulat po NYC jak nějaká socka, že ? Taky tu je myšlenka strávené noci na letišti (spolucestující je bačkora a po tom, co si přečetla na Wiki, že v D.C. je jen 36% bělochu, tak se trochu zalekla) ale to se mi moc nelíbí... Přece jenom, jsme v jůesej jen na týden a aspoň trochu "lidské" spaní by mohlo být potřeba, po celém dni v letadle. Taky se chci zeptat, mezipřistání jsem už ve FR měl, ale ne tak dlouhé. Přistáváme v