Ahoj,hledám spolucestující na cesty po Zanzibaru a Tanzánii. Pojedu v termínu 4.7.-18.7. Mám v plánu navštívit Zanzibar (cca na 5 dní, hodlám jít na zanzibarský filmový festival) a také Tanzanii. V Tanzánii rozhodně nepůjdu na Kilimandžáro a možná se úplně vyhnu největším turistickým tahákům, spíš bych šel do méně známých hor jako Udzungwa nebo Usumbara,  do parků třeba Ruaha nebo Selous. Chtěl bych to udělat více lowcostové, i když samozřejmě i tak to bude docela drahé. Je mi 23 let a jsem student. Můžeme se domluvit i na částečném spolucestování, to znamená na část cesty.Vojta .

Zanzibar, Tanzánie Červenec 2017

Založil ve fóru Hledám spolucestujícího

24 reakcí

 Ahoj,

hledám spolucestující na cesty po Zanzibaru a Tanzánii. Pojedu v termínu 4.7.-18.7. Mám v plánu navštívit Zanzibar (cca na 5 dní, hodlám jít na zanzibarský filmový festival) a také Tanzanii. V Tanzánii rozhodně nepůjdu na Kilimandžáro a možná se úplně vyhnu největším turistickým tahákům, spíš bych šel do méně známých hor jako Udzungwa nebo Usumbara,  do parků třeba Ruaha nebo Selous. Chtěl bych to udělat více lowcostové, i když samozřejmě i tak to bude docela drahé. Je mi 23 let a jsem student. Můžeme se domluvit i na částečném spolucestování, to znamená na část cesty.

Vojta
0

Nevíte někdo jak je to s tím povinným očkováním? Pokud se letí z Evropy není potřeba. Ale když máme mezipřistání na ZAN a pak letíme do DAR nebudou to po nás chtít, jelikož přilitáváme jakože z africké země? Neletěl už takhle někdo?

0 Citovat

Ptal jsem se kolegyně, která tam jede za pár dnů a já za týden. Prý můžou chtít vidět očkovací průkaz a potvrzení žlutý zimnice. Takže i když by to po nás neměli chtít (neletíš z endemický oblasti), jdu si to radši nechat bodnout, aby nebyly případně problémy..

0 Citovat