ZdravímS prarodiči se chystám vyrazit vlakem do Mannheimu (Německo). Pojedeme na Interrail (5/15 dní), nejspíš Global Pass, protože pojedeme přes Rakousko.  Už to studuji celkem dlouho, přečetl jsem snad všechno :D I tak mám pár otázek:1) Je nejlepší si vzít Global Pass, nebo si koupit jen jízdenku na Rakousko a Německo2) Pojedeme ICEčkem (26,28), kde je rezervace volitelná. Má někdo zkušenosti s vytížením těchto vlaků, mělo by cenu si místenku kupovat? 3) Hlavním cílem "mise" je navštívit tetu ze zmíněného Mannheimu - odtud bysme ještě rádi někam vyrazili. Měl by někdo nějaký tip, kam  se vlakem zbylé tři cestovní dny podívat? Hamburg? nebo nějaká trasa malebnou krajinou? Je to celkem jedno, ale je třeba mít na paměti, že už jsou to starší lidé a dlouhé sezení špatně snášejí a určitě se chceme ještě ten den zpátky vrátit do Mannheimu.Strašně děkuji za každý postřeh, radu, tip. O slevě na Interraily vím.Pěkný den a spousty šťastně najetých kilometrů :) .

Interrail a tipy, kam vyrazit v Německu

Založil ve fóru Železniční doprava

9 reakcí

Zdravím

S prarodiči se chystám vyrazit vlakem do Mannheimu (Německo). Pojedeme na Interrail (5/15 dní), nejspíš Global Pass, protože pojedeme přes Rakousko.  Už to studuji celkem dlouho, přečetl jsem snad všechno :D I tak mám pár otázek:

1) Je nejlepší si vzít Global Pass, nebo si koupit jen jízdenku na Rakousko a Německo

2) Pojedeme ICEčkem (26,28), kde je rezervace volitelná. Má někdo zkušenosti s vytížením těchto vlaků, mělo by cenu si místenku kupovat? 

3) Hlavním cílem "mise" je navštívit tetu ze zmíněného Mannheimu - odtud bysme ještě rádi někam vyrazili. Měl by někdo nějaký tip, kam  se vlakem zbylé tři cestovní dny podívat? Hamburg? nebo nějaká trasa malebnou krajinou? Je to celkem jedno, ale je třeba mít na paměti, že už jsou to starší lidé a dlouhé sezení špatně snášejí a určitě se chceme ještě ten den zpátky vrátit do Mannheimu.

Strašně děkuji za každý postřeh, radu, tip. O slevě na Interraily vím.