Ahoj přátelé, Nesetkal jsem ses nikým, kdo by letěl do států stejně jako já. Můžete mi doporučit cokoli, abych zbytečně neměl problémy. Jsem pozvanej k přátelům do Států, mám dopis že nemusím nic platit je o mě postaráno. Chci jet na 3 měsíce. První cesta. Žádal jsem o b2 kvůli tomu, že chci do států jezdit častěji v budoucnu. Jsem student dálkově. Spoluvlastním firmu. Svobodnej. Bez dětí. A beru si 50K kapesné. Díky za poznámky .

Turistické vizum b2 do USA

Založil(a) ve fóru Víza, odletové taxy, upozornění

Možná se zeptám blbě, ale nebude pro příště lepší tohle vše řešit ještě před koupí letenky?

0 Citovat

Jo, třeba během těch 6 měsíců, které už uplynuly od svatby.

2 Citovat

Tak jsem se poptal u check in přepážky Lufthansy a slečna řekla, že je to úplně bez problému, že to takhle dělá spousta lidí a že si jen máme vzít kopii oddacího listu, ideálně přeloženou.

1 Citovat

If your name has legally changed through marriage, divorce, or a court ordered name change, you will need to obtain a new passport.  Once you have a new passport, the Department of State recommends that you apply for a new U.S. visa to make it easier for you to travel to and from the United States.

0 Citovat

A americká ambasáda tuhle informaci nemá? 

0 Citovat

vizum b2 plati deset let.

pokud ho mate, muzete byt na uzemi usa nepretrzite 6 mesicu.

ziskate ho na ambasade usa.

co resite?

1 Citovat

Ne, to legalne s beznym turistickym vizem udelat nejde.

Jsou tam nejake moznosti pobyt prodlouzit o dalsich pul roku, ale to uz neni “jen tak”. to uz budete prokazovat, proc to potrebujete. A ne, duvod “mam tam pritele” validni duvod neni.

0 Citovat