Zdravím všechny nadšence, před pár týdny jsem si objednal letenky u EasyJet na víkend do Basileje, o kterých jsem se dozvěděl díky AZair. Protože jsem student, chci ořezat všechny zbytečný výdaje. Zvolení sedadla jsem ještě oželel, abysme mohli s kámošem sedět spolu (i když jsem četl, že při odbavení včas je velká pravděpodobnost, že spolu sedět budeme), ale zaplatit dalších asi 700 za velký zavazadlo, nehodlám... Je nějaký způsob, jak si s sebou vzít: - malý kapesní nůž - flašku piva - obyčejnou vodu? Dále bych se chtěl zeptat, co doporučujete si přečíst, pokud mě zajímá víc o tom, jak za cestování ušetřit. Koukal jsem na TravelBibli, ale je to šest stovek, tak mě zajímá, jestli to stojí za to. Samozřejmě jsem si už četl o "hackování" a palivových příplatcích, ale je to v angličtině a takové neucelené mi přijde... Pokud se vám teď někdy nějaký 3x povedl udělat, hoďte sem prosím screen. Dále uvítám tipy co navštívit v Basileji a nepřijít o všechny franky v peněžence a případně nějaký postřehy a rady na co si dát během letu pozor. Díky všem, co si přečetli post až sem a ještě více těm, co mi i něco odpoví  .

Můj první lowcost Basilej

Založil ve fóru Obecně o cestování letadlem

8 reakcí

Zdravím všechny nadšence,

před pár týdny jsem si objednal letenky u EasyJet na víkend do Basileje, o kterých jsem se dozvěděl díky AZair.

Protože jsem student, chci ořezat všechny zbytečný výdaje. Zvolení sedadla jsem ještě oželel, abysme mohli s kámošem sedět spolu (i když jsem četl, že při odbavení včas je velká pravděpodobnost, že spolu sedět budeme), ale zaplatit dalších asi 700 za velký zavazadlo, nehodlám...

Je nějaký způsob, jak si s sebou vzít:
- malý kapesní nůž
- flašku piva
- obyčejnou vodu?