Dobrý večer, potřebuji poradit jelikož chci letět poprvé s přestupem a nevím kolik času si mám rezervovat. Chápu to dobře pokud si rezervuji let s přestupem například v Londýně Délka mezipřistání je 3 hod. 20 min LHR-LGW. Zpoždění, čekání na zavazadla, transfer z LHR- LGW, odbavení stačí 3 hod 20min? Co se stane když to nestihnu? Odškodní mne někdo? Celkově mne trápí fobie z přestupu. Chápu to dobře že přestup = odbavit se nasednout do letadla vystoupit jít si pro zavazadla a jit se znovu odbavit a jít do letadla? A nebo přeskočím jen z letadla do letadla a celníky ani svá zavazadla neuvidím a vše zařídí letecká společnost? Moc nechápu kde jsou rizika přestupu a čeho se bát a naopak. Nerad bych koupil letenku a zůstal v půlce cesty na letišti. Děkuji za vaše rady jsem opravdu začátečník. .

Přestup na letišti – dotazy a rady pro začátečníky

Založil(a) ve fóru Letiště

12 reakcí

Dobrý večer, potřebuji poradit jelikož chci letět poprvé s přestupem a nevím kolik času si mám rezervovat.

Chápu to dobře pokud si rezervuji let s přestupem například v Londýně
Délka mezipřistání je 3 hod. 20 min LHR-LGW.

Zpoždění, čekání na zavazadla, transfer z LHR- LGW, odbavení stačí 3 hod 20min?

Co se stane když to nestihnu?

Odškodní mne někdo?

Celkově mne trápí fobie z přestupu.

Chápu to dobře že přestup = odbavit se nasednout do letadla vystoupit jít si pro zavazadla a jit se znovu odbavit a jít do letadla?

A nebo přeskočím jen z letadla do letadla a celníky ani svá zavazadla neuvidím a vše zařídí letecká společnost?

Moc nechápu kde jsou rizika přestupu a čeho se bát a naopak.
Nerad bych koupil letenku a zůstal v půlce cesty na letišti.

Děkuji za vaše rady jsem opravdu začátečník.

0