Ahoj, máme zakoupenou letenku od United Airlines Paris-Lihue je to docela dlouhá cesta, tak bych ráda nasbírala nějaké míle  .

[UA] United Airlines

Založil(a) ve fóru Tipy na levné letenky

18 reakcí

Ahoj, máme zakoupenou letenku od United Airlines Paris-Lihue je to docela dlouhá cesta, tak bych ráda nasbírala nějaké míle smiley mohl by mi někdo poradit jak na to ? Jsem uplný začátečník smiley

0

Dost dobře záleží na tom, jakou tarifní třídou letíš smiley
http://www.wheretocredit.com/united-airlines

0 Citovat

Letová třída K, díky za link pokusím se to nastudovat smiley jen se ještě zeptám tam je potřeba registrace na Mileage Plus Enrollment?

0 Citovat

Tady by mě nějaké info taky zajímalo. Mám z místní akce NY s AirBerlin, letová třída W. Když koukám na ten odkaz, tak např. pro AirBerlin dávají 50% mílí a např. pro British Airways 25%. Znamená to, že si je můžu nechat připsat i do nějakého programu od British Airways? Omlouvám se možná za hloupé otázky, ale vůbec netuším jak to funguje smiley

A jak vůbec postupovat? Musím se někde online zaregistrovat nebo se vyžaduje ještě nějaká akce přímo na letišti či někde jinde?

0 Citovat

Zkuste letenky UA v momentální chybce, dají se poskládat i pěkné open jaw ve stylu Great American Cross-Country Road Race východ-západ pod 200,-EUR

0 Citovat

Už je to v (|)...

0 Citovat

Šlo to od 9... Etix dorazil, bude to cajk.

0 Citovat

Bylo tam i něco s navazujícím spojením nebo jen overnight ve Skandinávii?

0 Citovat

Dalo se najít, krátké lety 14-16 h, návazné lety nejvíc z CPH, tedy žádný overnight. Některé lety s LH přes Mnichov, tedy možný výstup tam. Škoda, že to trvalo tak krátce. Nestačil jsem to v matrixu pořádně projít, ale šlo toho mnohem více.

0 Citovat

zkusil jsem CPH-IAD za 87EUR, rezervaci mam, ale neprosla platba... tak nekdy priste.-)

0 Citovat

Tak zmena, ted mi prisel e-ticket, takze CPH-IAD-OSL za 3tis.-) Ou jeee

0 Citovat

Důvod ? Záleží na knihovací třídě. Většinou zrušit nelze.

0 Citovat

Ahoj,