2. Pár tipů na závěr aneb Svatý Martin - díl 4.

Pár tipů na závěr aneb Svatý Martin - díl 4.

Shrnutí praktických poznatků z našeho pobytu na Svatém Martinu
Cestopis z výpravy „Saint Martin“ z roku 2020 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

07. 03. 2020, poslední aktualizace 2020-03-08T16:23:24+01:00

Tesna a procestoval 21 zemí světa, nejvíce Evropu a Střední Ameriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 13 cestopisů .

Tesna

Tak preji hezkou dovolenou a budu rád za případné komentáře a poznatky jinýma očima.

Zdravím, moc děkuji za super poznatky. Některé věci jsem si poznamenal, přičemž věřím, že nám budou příštích 14 dní k užitku!! A ještě zpětně děkuji za info o počasí a letišti. :)

Avatar uživatele Breathe
Breathe

Zevrubně sepsaný cestopis plný užitečných tipů. Palec nahoru.

Další cestopisy, které napsal Tesna

Fuerteventura - prázdná a ještě prázdnější - díl 2.
Tesna 2020-08-04T22:32:39+02:00 0 komentářů

Pokračivání našich cest po tomto ostrově, tentokrát po jeho severní části.. A pokračujeme v cestě …V pozdním odpoledni přijíždíme do velkého turistického střediska Caleta de Fuste, kde máme mít po další čtyři dny základnu pro cesty po severní části ostrova. Ubytování…

Fuerteventura - prázdná a ještě prázdnější - díl 1.
Tesna 2020-08-02T15:03:54+02:00 2 komentáře

Cestopis z naší druhé návštěvy tohoto Kanárského ostrova v krátké době, nyní ovšem za časů pro cestování ztížených.. Fuerteventura je posledním ze čtyř velkých Kanárských ostrovů, který jsme navštívili. První naše cesta sem vedla v lednu 2019, kdy jsme na ostrově strávili 10 dní.  Letos v létě jsme si to na týden…

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 2.
Tesna 2020-06-21T00:39:38+02:00 0 komentářů
Martinik 2019

Druhá polovina naší cesty, tentokrát po jižní části ostrova.. První zastávka cestou je v destilérce Saint James, kde doplňujeme zásobu lokálního rumu, a poté pokračujeme po hlavním tahu a dále i po kousku místní dálnice na jih ostrova, kde budeme trávit dalších…

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 1.
Tesna 2020-06-12T21:23:30+02:00 0 komentářů
Martinik 2019

Cestovatelské zážitky z návštěvy francouzského Martiniku, v prvním díle z jeho severní a turisty méně navštěvované části. Po loňském a naprosto nečekaném překvapivém úspěchu, který u nás měl výlet na Guadeloupe, což jsem ve dvou dílech cestopisu tady popsal nedávno, bylo o podzimním výletu pro rok 2019 naprosto jasno.…