Příspěvky uživatele LuckyB

Aktuální témata

TémaPoslední reakce

Nikdo ti nic nezaručí, nikdo ti nedokáže ani přesně odpovědět jak bude... počasí je tam poměrně nestálý v posledních letech - třeba loni když jsme byli na Phuketu v červenci v červenci, tak místňáci říkali, že pršelo většinu času hlavní sezóny, nám sprchlo všehovšudy 2x. Předloni na Samui konec srpna/začátek září to stejné, prostě těžko říct, s počasím je to vždycky loterie.

Obecně bych spíš doporučil spíš oblast Thajskému zálivu (Saumui atd.) a kouknul bych na accuweather jak to tam vypadalo se srážkama loni ve stejném období a případně i předloni (z hlavy nevím jestli to umožňuje...), pak si asi uděláš obrázek.

Jinak teď dával cestik sem na CL cestopisnou trilogii z (nejen) jižního Thajska z října 2018, tak doporučuji přečíst:

Citovat Zobrazit ve vláknu

jasně, ale tím, že tazatel zmiňoval i Pelikána tak jsem nevěděl, jestli ještě pořád píše i Lucky2go nebo už ne... Nevím teda v jaké fázi nákupu po tobě chtějí ten výběr sedadel, pokud je to až dodatková služba po nákupu letenky, tak se dá buď vybrat sedadla až při check inu na letišti, nebo přímo na stránkách QA kde se dostaneš přes e-ticket number do správy rezervace a můžeš si to tam navolit zadarmo.

Samozřejmě věřím, že si @lisdifbhagdyi pročte fórum a bude vědět, že přes prodejce typu Lucky2go nekupovat ;)

lisdifbhagdyi napsal(a):

U Quataru mě zase odlákal poplatek za rezervaci sedadel, kterej tu cenu zase zvednul na úroveň jiných společností. Je fakt, že je ještě čas, když poletíme až v září. Každopádně se musim dostat pod 30 za 2 lidi :)

QA nemá poplatek za rezervaci sedadel...

Citovat Zobrazit ve vláknu

Jen tak pro doplnění, protože to tu nezaznělo - to vážně nikoho nenapadlo, že i když pojede s holkou tak to není záruka toho, že to na ni taky nezkusí a pak to pojede podle scénáře standardizovaného chlapa by monca.cz ;) Jasně, mnozí namítnou že je ta šance je minimální, ale máme genderově korektní dobu takže si myslím, že by to tu mělo zaznít ;p

Přidám se taky k reakci, protože mi to přijde celkově zajímavý téma. Souhlasím niemandosem v minulém příspěvku, taky upřednostňuji cestování s někým - ať už jeden člověk, nebo skupina, ale zásadně lidi které znám. Taky si myslím, že cestování s cizím člověkem nese spoustu rizik (a já osobně bych do toho asi nešel), každopádně v tomto máš Anet i tak trochu můj obdiv (a myslím to v dobrém slova smyslu).

Když si vezmu, že bych měl svoji přítelkyni pustit s někým úplně cizím, tak to by prostě neprošlo (ona by sice nic takovýho nepodnikla, ale hypoteticky..). Sice není můj majetek, ale prostě ne :) Kdyby to bylo opačně, že já bych měl někam jet, tak si myslím že kdyby to měla být holka, tak i přes všechnu důvěru by to asi nebylo úplně cajk... minimálně bych to před tím i potom dlouho poslouchal a, kdo ví no. S klukem asi bez problémů (což je divné, protože to že kluk cestuje s klukem neznamená, že si v cílové destinaci nenajde nějaké povyražení ;o ale jistě, to může i doma a nemusí nikam jezdit).

To že píšeš že nehledáš bokovku ani povyražení, to říká každá, a ve dvaceti si to možná i myslí, ale všichni víme jak to chodí ;)

A závěrem bych se chtěl trochu zastat Michala, možná se trochu rozvášnil a nemyslel to apriori zle, ale tady ta "dovolenková chůva" je tradiční předobraz cestování s ženou. Z té Michalove frustrace trochu cítím že s tím má víc než bohaté zkušenosti (kdyžtak mě Michale vyveď z omylu). Nicméně já to mám doma taky, takže tomu co Michal psal úplně do puntíku rozumím. Sice mě to trochu sere, ale už jsem si zvykl a je potřeba to brát z té lepší stránky, aspoň vím, že všechno bude ťip ťop. Nechci křivdit, s borcama se to taky  občas stává, že jeden se jen veze, ale ženy v tomhle prostě mají prim.

@cali: nice :) vypadá dobře

@baca12: teď koukám na ten Boč a to by se dalo :) díky
Citovat Zobrazit ve vláknu

Ahoj, chystáme se na velikonoce na Slovinsko, klasika prodlouženej víkend pa-po, autem. Cílem je pohoda, relax, krásy slovinské přírody, trocha turistiky (městské i mimoměstské) a především také dobré jídlo... :D

Cílem je asi nejspíš severní Slovinsko - Maribor a okolí. Určitě bychom 1-2 dny zůstali právě v Mariboru a pak se přesunuli zas někam jinam. Máte někdo nějaké tipy kam zajet nebo kde je něco zajímavého v této oblasti?

Vím o městech Ptuj a Celje, které nevypadaly špatně, nicméně pokud víte o třeba nějakým menším, řekl bych až malebným městečku, které má okolo sebe krásnou slovinskou přírodu, tak budu rád za tipy. Zase ale nechci něco, kde chcípl pes a pokud si člověk nedoveze proviant nebo neuloví jelena, tak umře hlady. Lákala mě Velká planina nebo oblast Logarske doliny (Solčava, Podolševa), kde to sice vypadá skvěle, ale právě kvůli výše uvedenýmu se mi tam zas tak moc nechce... ale třeba mě někdo vyvede z omylu :)

Díky.

Zobrazit ve vláknu

To by mě zajímalo, kolik by sis tak asi představoval, když to na Slevomatu stálo 9 Kč...

Citovat Zobrazit ve vláknu

No, nemůžu sice soupeřit s největšími matadory, ale i tak přispěji do diskuze. Letošek byl trochu slabší, státnicování, práce... navíc ne všude jsem byl letecky, ale i tak jsem si výlety vždy užil. Příští rok to bude asi ještě o něco slabší, protože většinu dovolené vyplácám na 3 týdny Vietnamského dobrodružství... a hned v březnu, ale nevadí, nesoutěžím ;) Třeba se pak naskytne ještě nějaká víkendovka na podzim nebo v zimě.

Leden

VIE - AGP

(vždy RW)

Citovat Zobrazit ve vláknu

jak píše kolega, chyba v překladu... normálně vyplňte č. občanky

zkus kouknout i na www.365tickets.com třeba tam bude něco se slevou, muzea Vatikánu mají zdarma poslední neděli v měsíci, ale lidí jak *** a mají otevřeno myslím jen do 14 hodin

mirjur napsal(a):

LuckyB: tak to jsi s tím skútrem byl opravdu lucky, já ho taky nikdy neřídil, a když jsem si ho chtěl půjčit a řekl jsem to, a ptal jsem se, jak se to ovládá, jestli ty páčky u řidítek jsou brzdy (jako na kole), tak mi to holka odkejvala, zkusil jsem se rozjet a zjevně to brzdy nebyly... tak tak, že jsem někoho nepřejel a skútr nerozbil. Na půjčení nedošlo a dodnes nevím, jak se na tom brzdí. :-)

Zajímavé :D možná jsi měl jen vadný kus, nám všechny motorky v Asii brzdily v pohodě (s pomocí těch páček u řidítek, jako na kole).

Citovat Zobrazit ve vláknu

No, vybrat tři jednotlivé zážitky je těžké, ale asi bych jmenoval následující:

1) Ustica - moje první dovolená, kterou jsem celou sám organizoval na vlastní pěst, skutečnost, že nikdo na ostrově nemluvil anglicky (takže následoval večerní rychlokurz základů italštiny, abychom si aspoň objednali v restauraci) a dobíhání trajektu, na kterej jsme si lístky kupovali asi 5 min před odjezdem a kdyby nám ujel, tak bychom se z ostrova v následujících několika dnech  kvůli počasí nejspíš nedostali

2) Kosovo - jednak překvapení, že to tam vypadá líp než v Srbsku, pak v Gračanici holka v bistru, které jsme se ptali jestli neumí anglicky a ona že ne, ale že je venku její kamarád který umí německy... Po tomto zjištění nám bylo jasný, dotaz jestli ví odkud jede bus zpátky do Niše asi nebude mít valný úspěch - ale zkusili jsme to - a taky že neměl, řekla že vůbec netuší, a přitom bus stál ani ne 100 m od toho bistra. No a třešničku na dortu tomu dalo, když se ten bus při zastávce v Prištině rozbil, museli jsme ho roztlačovat (neúspěšně) a vypadalo to, že asi nikam nepojedeme. Naštěstí po asi 15 minutách co do motoru koukali 3 inženýři se autobus povedlo nastartovat a úspěšně jsme se vrátili do Srbska.

3) Thajsko loni - moje první cesta mimo Evropu, ten pocit, když jsme vyšli z letiště a pleskl nás do obličeje ten vlhký horký vzduch, typický pro JV Asii, zjištění, že jsme vlastně uprostřed džungle a že na mapě všechno vypadalo mnohem jednodušeji. První chytání místního autobusu a doprava do města. Samozřejmě pouliční jídlo. A v neposlední řadě bych ještě vypíchnul ježdění na skútru, kdy jsem nikdy před tím skútr neřídil - babě v půjčovně jsem říkal že jasně že jsem to řídil (a přitom jsem ani nevěděl jak se to startuje :D ), která mě prokoukla a všechno vysvětlila.

Citovat Zobrazit ve vláknu

ahoj, letíme s přítelkyní v březnu na 3 týdny do jižního Vietnamu, a rád bych zde postnul prozatím hrubý itinerář. Budu rád, když se k tomu někdo, kdo jste tam už byl, vyjádří, jestli je to cajk nebo jestli něco změnit / vynechat... atd.

1. den - přílet do Saigonu odpoledne - ubytování se, večerní procházka
2. den - celý den Saigon, nějaké památky

3. den - půldenní výlet k Cu Chi tunelům, návrat do Saigonu po obědě

4. den - celdenní výlet k deltě Mekongu, návrat do Saigonu večer

5. -6. den - dvoudenní výlet do Cat Tien parku, návrat do Saigonu a večerní odjezd do Vung tau

7.-11. den - Vung Tau - koupačka, půjčíme si motorku a projedeme okolí

- odjezd odpoledne do Phan Rang - bohužel jsem našel jen jeden bus, který odjíždí někdy v 6 odpo. a přijíždí do Phan Rangu v jednu ráno :/ pokud někdo víte o lepším spojení, budu rád když mi to napíšete

12.-14. den - Phan Rang - koupačka, případně památky a poznávání okolí na motorce

- 13. den odpoledne přejezd do Da Latu

15.-17. den - Da Lat - motorka, průzkum okolí

-17. den odpoledne přesun do Buon Ma Thuot

18.-20. den - Buon Ma Thuot - motorka, průzkum okolí - sloní vesnice, vodopády atd.

- nočním busem zpátky do Saigonu

21. den - ráno příjezd z Buon Ma Thuot - celý den v Saigonu,

Následující den ráno odlet.

- chtěli bychom v Saigonu stihnout kromě památek i zoo a Dam Sen water park, ale nevím jestli se to dá stihnout...

Budu rád za tipy :)

Citovat Zobrazit ve vláknu

Ahoj, nemáte někdo tip na letenky do Vietnamu v březnu 2019? Chceme letět na tři týdny v rozmezí od 10.3. do 6.4. Vím, že jsou aktuálně za 13K se Swiss z Vídně, což není špatné, ale třeba máte někdo nějakej jinej tip :) Jsme z Brna, takže odlet ideálně PRG, VIE, BUD, eventuálně WAW.

Díval jsem se i na možnosti jiné destinace v JV Asii + přískok, ale tam to i s odbaveným zavazadlem nevycházelo nějak extra výhodně, navíc cestovní doba se dost protáhla.

Díky ;)
Citovat Zobrazit ve vláknu

Ahoj, ať nezakládám zbytečně nový topic - Swiss asi neposkytují complimentary hotel stay (Curych) při delším (navíc nočním) stopoveru co? :/

Díky.

zdenekrozkydal98 napsal(a):

Zdravím, chci se jen zeptat byl jsi spokojený jestli jsi už někdy využíval ubytování přes slevomat?

já už párkrát byl - v Česku i na Slovensku - a vždy v pohodě... samozřejmě základem je se podívat na hodnocení a přečíst si recenze. Jinak v případě problému ideálně řešit hned na místě v hotelu a když se nic nevyřeší, tak zákaznická podpora Slevomatu je dobrá, řešil jsem s nimi věci mnohokrát a vždycky problém vyřešili a vyšli mi vstříc.

Citovat Zobrazit ve vláknu

No předně je potřeba si uvědomit, žen a ÚP nejsi proto, aby sis užil volno, ale aby sis našel zaměstnání, takže tvoje dovolená na 99 % nebude nikoho zajímat (zvlášť když si vezmeš co za lidi na úřadech pracuje...). Osobně jsi myslím, že budeš muset mít velký štěstí, které hraničí s mokrým snem, abys natrefil na pracovníka, se kterým se domluvíš tak, aby tě pozval na schůzku až po nějaké, tebou preferované době (i když samozřejmě třeba 3 měsíce jsou už utopie...).

Další věc, nedostavíš se na schůzku s pracovníkem základě toho jejich zvacího dopisu - jsi vyřazen z evidence a přestaneš pobírat podporu, odmítneš tuším víc jak dvě nabídky práce - jsi vyřazen z evidence a přestaneš pobírat podporu (tam se to dá asi relativně uhrát s potenciálním zaměstnavatelem, kterej jakože odmítne tebe a ne ty jeho... protože jsi třeba moc překvalifikovanej, ale to už nevím jistě).

Hlavně nezapomínej na to, že být registrován na úřadu práce povinné není, ale je povinné platit zdravotní pojištění... takže pokud tě vyřadí z evidence, musíš za sebe cvakat zdravotko jako BOZP.

radovanhrcka napsal(a):

Mám otázku. Prvý krát budem letieť cez spoločnosť LaudaMotion, stači mi k letu iba občiansky preukaz alebo je potrebný aj pas ? Ďakujem za odpoveď

No vzhledem k tomu, že jsi ani nepoznal, že toto není topic k Laudamotion ale k Bookingu, tak u tebe speciálně bude potřeba předložit hlavně papíry na hlavu nebo složit IQ test...

Citovat Zobrazit ve vláknu

Mně se víc libíl Ko Samui než Ko Phangan a bylo na něm i levněji, nicméně záleží na tom, co tě zajímá... V Krabi nemá moc smysl zůstávat, nic zajímavýho tam není a celkově se mně osobně to město moc nelíbilo.

jednou se mi stalo, že po nás v ubytku chtěli navíc ještě městskou daň která nebyla v rezervaci uvedena, tak jsem to na místě zaplatil a booking mi to pak poslal na účet zpátky

Citovat Zobrazit ve vláknu

jdou, stačí nehledat na kiwi...

co takhle nebýt línej a vygooglovat si to?? https://www.mzv.cz/jnp/cz/encykl...ments.html

mikir napsal(a):

Akcie Ryanairu prudce stouply, dohoda s piloty uz je doporucena ke schaleni  Forsou , tak lze cekat ze se vrati vse k normalu , 8 euro za zavadlo  neni takova castka , nebo si budou lidi kupovat priority za 6 euro ,takze zbytecny humbuk Ryanair zustane nejlepsi -)))

Akcie sice v posledních asi třech dnech zaznamenaly  trochu oživení (i když jen na NASDAQu, Londýně ani Dublinu nic moc), takže o prudkým růstu zatím nemůže být řeč, pořád jsou na ročních minimech.

Každopádně souhlasím s přispěvateli nade mnou, pokud mám letenku dejme tomu za 25 €, tak +16 € (nebo případně těch +12 €) k tomu je už poměrně vysoký příplatek. No uvidí se, dřív jsem se taky sbalil do minipříručáku Wizzu, tak třeba to půjde i v tomto případě.

Citovat Zobrazit ve vláknu

takže přesně jak jsem si myslel :D ale chápu, je potřeba nahnat počet stažení aplikace...