Ahoj, kupoval jsem dovolenou přes Student Agency (dovolena.cz), slečna, která to se mnou zařizovala mi poslala odkaz na vypujčení auta od dovolena.cz - https://dovolena.rentalcars.com/...amp=header - je vidět, že jde o rentalcars.com jen s reklamou dovolena.cz. Našel jsem auto a chtěl ho zarezervovat. Po zadání kreditní karty a kliknutí na rezervovat se mi zobrazilo ,,Tato cena již není aktuální a není možné provést rezervaci, proveďte prosím nové hledání" - vrátil jsem se tedy na hlavní stránku a auto zarezervoval s jinou kartou, ukázalo se mi to samé. Zkusil jsem tedy vybrat jiné auto - pořád to samé. Celkem jsem takto provedl 5 rezervací a u všech zaklikl zaplatit jen zálohu i když platba  proběhnout neměla, nepřišla mi žádná potvrzovací sms s kódem. Vyhledal jsem tedy přímo stránku Rentalcars.com - vyhledal stejné auto, zadal kartu a provedl rezervaci- ukázalo se mi ,,Vaše rezervace je potvrzena, na zadaný email jsme vám poslali potvrzení". Šel jsem se tedy podívat na email ale měl jsem tam celkem 6 potvrzení od Rentalcars o pronájmu auta, takže všech 6 rezervací předtím kde se mi ukázalo  ,,Tato cena již není aktuální a není možné provést rezervaci, proveďte prosím nové hledání" se potvrdily. Celkem se mi strhlo 6.000 Kč za 6 záloh.  Nemáte s tím někdo zkušenost? Pokud chci rezervace zrušit, účtují si za to poplatek ve výši zálohy, tedy 1000 Kč.Nevíte jestli je to chyba Student Agency nebo Rentalcars.com popřípadě jak mohu požadovat vrácení všech záloh, kromě toho 1 auta které si chci pronajmout?A jak je možné, že na 1 dostupné auto v 1 termín mě systém nechá udělat 4 rezervace?Děkuji moc za odpověď  .

RENTALCARS - několik rezervací na 1 auto

Založil ve fóru Půjčení auta

15 reakcí

Ahoj, kupoval jsem dovolenou přes Student Agency (dovolena.cz), slečna, která to se mnou zařizovala mi poslala odkaz na vypujčení auta od dovolena.cz - https://dovolena.rentalcars.com/...amp=header - je vidět, že jde o rentalcars.com jen s reklamou dovolena.cz.