MEGA HIT!!! Zpáteční na Havaj z Prahy - 11.742 Kč.

Spojené státy americké , Spojené státy americké
Před 3 lety

Jak akci využít?

Absolutní mega hit co do letů na Havajské ostrovy vám přinášíme jako první! Historicky nejnižší cena zpáteční letů z Evropy na Havajské ostrovy je k dispozici za 11.742 Kč, a to rovnou s odletem z Prahy! Přičemž průměrné ceny se pohybují okolo 26 tisíc. V ceně je zavazadlo do hmotnosti 23 kg.

Za nízké ceny lze letět téměř do kterékoliv destinace v USA. Těm nejzajímavějším cenám a lokalitám věnujeme dnes příspěvky na našem webu. Další destinace najdete v kterémkoliv vyhledávači letenek.

◄ Podpořte tuto akci a sdílejte ji, prosím!

Aktuálně je systém letušky přetížen, využijte také tyto rezervační portály: pelikan.cz, cestujlevne.com, ebookers.

Stop-over v Kalifornii nelze navolit, maximálně 23 hodinové přestupy umožní opustit letiště a na chvíli se projít po Chodníku slávy. Náklady na život v Honolulu a jiných městech najdete na Numbeo.com
  • Cestovní období: 15.09.2014 - 31.05.2015
  • Prodej do aktualizace tarifu - plaťte ihned!
Letenky doporučuji ihned zaplatit, pouhé rezervace mohou být zrušeny!

Změnu počtu cestujících a termínu provedete kliknutím na Změnit.

Pokud byste se rozhodli pro open-jaw variantu letů na 2 či více ostrovů, poté přelety mezi jednotlivými Havajskými ostrovy lze objednat u letecké společnosti Islandair (ceny v rozmezí 65 – 90 $). Další aerolinky na Havajských ostrovech: Hawaiian Airlines a Mokuleleairlines.

Který ostrov navštívit?

Stručně a jasně popsal Borda v komentářích: Podle toho, co chceš. Hodně stručně – Oauhu – tam je např. Pearl Harbour. Kauai – nádherný zelený ostrov, hezké treky, výhledy, příroda. Maui – skvělé pozorování velryb, pár treků k vodopádům apod. Hawai – zejména Volcanoes, sopky, gejzíry, manty a delfíni a želvy u pobřeží. Kdybych si měl opravdu vybrat, asi bych dal Hawai a pak buď Maui nebo Kauai, ale stojí za to všechny.

Havaj: kempy, hotely nebo apartmány?

Mnozí nízkorozpočtoví cestovatelé místo klasického hotelu na Havajských ostrovech volí možnost stanování v kempech. K tomuto účelu je však nezbytné míti auto. Vypůjčení automobilu na 10 dní stojí přibližně 6 tisíc Kč! Srovnej ceny na letišti v Honolulu nebo Kahului (Maui)Lihue (Kauai)Kona (Hawaii) ve srovnávači autopůjčoven.

Pokud se rozhodnete dát přednost hotelům na jedné z nejznámějších pláží ostrova Ohau Waikiki, podívejte se na nabídku pokojů, které začínají na 1.100 Kč pro 2 - hotely v HonoluluVýhodným místem k ubytování pro více osob může být soukromý apartmán. Nejlepší nabídky naleznete na Airbnb.cz, který také nabízí pro první objednávku slevu 495 Kč.

[start][zeme]USA[/zeme][odlet]Praha[/odlet][mezikrok][usa][prg][konec]

Průvodce destinacemi

Klikni na destinace a ponoř se do skvělých cestovatelských tipů

443 komentářů

Avatar uživatele nikolastankovic

Zdravím všechny cestovatele. Letíme s přítelem 1.-14.5. na Maui. Někdo na sdílení auta?? Popřípadě kdo už byl, nějaké zajímavé info?? Kde jste spali a byli. Jedeme na Maui s tím, že je nám jedno kde budeme spát (camp, coutsurfing, pláž, něčí zahrada), hlavně že toho uvidíme co nejvíce. Pokud jste měl někdo podobné nároky na dovolenou, ocením jakékoliv tipy. :) A prosím ty, co mě chtějí poučit o tom, že nevím kde Havaj je a že je to dovolená za stovky tisíc v hotelu s bazénem, aby si své komentáře nechali pro sebe. Děkuji. Nikola

Avatar uživatele marketas1989

My letíme 29.4-16.1 máme jednodenní stop v LA s tím, že 1.5. přistáváme v HON. Na Maui budeme jen 4 noci a samozřejmě toho budeme chtít stihnout maximum. Pokud ale máte celý pobyt jen na Maui asi bysme se s prioritně nesetkali budete mít podstatně více času my to budeme brát celkem kvapíkem...

Avatar uživatele Robbie

tak to už máte za chvíli....my tam budeme od 8.5 cca 13 dní :) tak enjoy ;)

Avatar uživatele Darecek

Koukám, že začátek května bude na ostrovech početná česká menšina :-)Kdyby byl náhodou někdo na OAHU 11-14.5. a chtěl hecnout "zakázané" plattform of stairway to heaven ať napíše do vlákna...:-)

Avatar uživatele nikolastankovic

Díky. Doufám že užijeme. Už se nám to dost blíží. Ještě jeden dotaz kvůli nervozitě, víza ESTA už máme vyřízené, zaplacené, ale budou ode mě něco na letišti chtít nebo je to na rodné číslo/číslo pasu? Aby nás v LA neposlali zase domů :D Díky N

Avatar uživatele katerina.kubatova

Cau Dave, letime 6.2 - 21.2 z Phy pres Londyn a Los Angeles na Maui. Zavazadla se vyzvedavaji az ve finalni destinaci nebo pri jednotlivych prestupech? Diky, Kata

Avatar uživatele lukas

Ahoj Katko, zavazadla se vyzvedávají v první destinaci na území USA, tzn. v tvém případě je to LAX, po imigrační kontrole zavazadlo vyzvedneš z pásu a po případné celní kotrole znovu odevzdáš na další let na Maui :-)

Avatar uživatele marketas1989

Také bych poprosila o dotaz ohledně zavazadel. Letíme asi za dva týdny na tuto akci a v LA máme přestup na 23h. Chápu to tedy tak, že v Praze nám kufry odbaví pouze na LAX zde si je po příletu vyzvednu projdu kontrolami a zmizím do LA. Na druhý den dojdu s kufrem na check-in na Hawaii a znovu se odbavím že? Boarding pass už budu mít z Prahy? Díky moc za radu

Avatar uživatele Robbie

NE! zpátky se odbavíte už na území v USA, tzn. z Havaje si odbavíte zavazadla až do PRG a těch 23 hodin si můžete užít jen s příručákem :) R.

Avatar uživatele Robbie

chybička :) omlouvám se, při letu z Prahy si samozřejmě musíte zavazadlo checknout znovu v LAX, tzn. pokud Vám nedovolí aerolinky provést check-in zavazadla 23 hodin dopředu (což se nemusí povést), budete se tedy se zavazadly trmácet, nebo zvolit úschovnu :) R.

Avatar uživatele denisa.pms

ahoj,někdo v termínu 5.2.2015-16.2.2015 Praha -> Honolulu?

Avatar uživatele chma

Ahoj Deniso, my letíme v termínu 31.1.-14.2.15. Kdyžtak se ozvi na mail.

Avatar uživatele hajinka.p

Ahoj my letime 2.2-16.2. Kdyžtak se ozvi.

Avatar uživatele hajinka.p

Leni mohla by si se mi ozvat na mejl? h.podlenova@gmail.com Dekuji

Avatar uživatele Honzafaltin

Pokud někdo mate zájem o ubytováni na Honolulu v termínu 2.2-5.2. za super cenu tak se ozvete. Email: honzafaltin@seznam.cz

Avatar uživatele misa.fej

Ahoj, najde se tu někdo, kdo má zakoupenou letenku v termínu 22. 9. - 8. 10., nebo podobném?

Avatar uživatele kristyna.stehulova

Ahoj, můžu se zeptat na zavazadla? Letíme do Honolulu v listopadu a tady v popisu píšou, že v ceně je zavazadlo do 23kg - ale jedná se o kabinové nebo odbavené zavazadlo? Ať to čtu kdekoliv, furt nemám 100% jistotu. Děkuji za odpověď :-)

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Kristýno, v ceně je odbavené zavazadlo do 23 kg.

Avatar uživatele kristyna.stehulova

Super, děkuji za info :-D

Avatar uživatele robee1

Ahoj, letíme 7.11.2014-29.11.2014, letí také někdo nebo bude? profilemail@centrum.cz

Avatar uživatele Zuza-z

Ahoj, našla jsem celkem zajímavý odkaz, který se bude třeba někomu z nízkorozpočtových cestovatelů hodit. Jedná se o přehled státních kempů http://www.hawaiistateparks.org/ My se chystáme na Havaj 18. dubna do 7.května 2014, takže pokud by se chtěl někdo přidat a podělit se o náklady třeba na auto, tak nebudem proti. Každopádně každou zkušenost o kterou se na tomto portálu chcete podělit velice vítám. Co tak zatím pročítám, tak informací o této destinaci moc není (nebo špatně hledám)

Avatar uživatele Libor_S

http://www.hedvabnastezka.cz/diskuse/usa/havaj-a-new-york/ V této diskuzi jsem vypsal vše o kempování na Havaji a další zajímavosti.

Avatar uživatele j.krcil88

Zdravím všechny. Letos jsme byli na Kauai a je to nádherný ostrov, doporučuji! A nebo Big Island. Hodně lidí tvrdilo, že je nejlepší ;) Měli jsme pronajatý auto a procestovali celý ostov, byli jsme tam 10 dní a je to málo :) Jen pro upřesnění :) to auto vás vyjde dráž, většina lidí si platí pojištění + povinná vratná záloha. Cca. počítejte kolem 800-900 dolarů za obyč. sedan typu Chevy Malibu. Ale vše v perfektním stavu.

Avatar uživatele fboltn

To jsou zase nazory :D se poseru, havaj je sice drazší jako např. florida, ale pronájem conda ve 4 vyjde uplně v pohodě a jídlo je sice dražší, ale pokud si nebudete každej den kupovat košík chlastu a tři gramy hulení tak vyjdete i s hovnem jako všude jinde. Takže názory, že někdo kupuje bez rozmyslu jsou podle mě dementní resp. by musel být kupující dement nevědět co ho čeká dál za náklady

Avatar uživatele fbaranik

Aloha Ak hladate rentovanie aut za super ceny na ostrove Maui contaktujte Slovensku rent a car company cez laboheme7@yahoo.com Aloha

Avatar uživatele jirivyhlas

Zdarec, taky jsme si koupili letenky, takže velké díky. Ubytko počítám přes Airbnb. Sami přes tuto aplikaci nabízíme pokoj, takže si myslím, že to bude kvalitní, lepší než v hotelu díky domácímu prostředí a v neposlední řadě levnější. Komentáře typu, že polovina lidí tam nebude mít co do pusy vypouštím. Jedu si to užít, budeme tam přes Valentýna takže ta moje je nadšená, spát bude kde a jídlo jsem se díval na foursquare, tak to je celkem v pohodě. Přelety jsou cenově v pohodě. Doufám, že někdo přidá komentáře z uskutečněné cesty ještě než odletíme my, ať je inspirace. Takže ještě jednou děkujem

Avatar uživatele tombrick

Nejspis bude pro mnohe i zazitek letet s A380 :-)

Avatar uživatele simonabartunkova

Letime 23.9.- 9.11. a nevsimli jsme si, jakym typem letadla letime. Je to nekde napsane? Takovy A380 bych si dala líbit. Nevite nekdo, co je v tenhle termin za typ? Diky.

Avatar uživatele hajinka.p

Ahoj, letíme s přítelem na Oahu 2.2. 2015 - 16.2. 2015. Nezakoupil jste si někdo stejný termín? Mohli bychom se kdyžtak domluvit na ubytování, popř. autě. H.

Avatar uživatele tombrick

Zjistit se to napr. tak, ze si na letusce date vase terminy, vlozite do kosiku a vlevo je detail letenky....tam jsou lety rozepsany.

Avatar uživatele inutihar

Mě typ letadla píší i při kontrole rezervace na AA/BA. Tam BA A380, zpět ten nejnovější 777 od AA s wi-fi. Snad to bude stát za to.

Avatar uživatele dunarpeter

ahoj, letenky som zaplatil kartou, na mail mi prišli aj e tickety, avšak ak zadam kod rezervacie na stránkach ba alebo check my trip tak tam nič nie je. Môže to byť problém. Dík

Kde jsi ty letenky kupoval? Třeba u Pelikána jsou dvě rezervační čísla - jedno Pelikánovo a druhé je označené jako "Vendor reservation number". A právě to druhé musíš zadávat na webu BA, tak se koukni, jestli v těch dokumentech nemáš dvě čísla.

Avatar uživatele dunarpeter

Zistil som že chyba je uplne ina. Pri bookovaní som vymenil mena za priezviska a opačne.

Avatar uživatele barus.m

Super akce, v květnu letíme na Hawaii! Původně jsme sice koukali po letenkách na Bali, ale těmto letenkám prostě nešlo odolat:-)

Avatar uživatele jennifer_crex

Trochu nám začíná "blbnout" jeden spolucestující. Je nějaká možnost na změnu jména nebo zrušení letenky a vrácení palivových / letištích poplatků? Díky

V tuto chvíli ti to nepovím :/ řídí se to dle tarifu. Když zavoláš na letušku, tak ti vše poví oni.

Avatar uživatele jennifer_crex

Odpověděli. Sami si ještě moc jistí nejsou:) jméno prej asi ne. Nevíte, jak přesně tam byly rozděleny poplatky (palivovy x letistni)? muzu se na to nekde podivat?

Cena letenky byla tuším 1.200 Kč, zbytek byly poplatky, z toho palivový cca 6.000 Kč.

Avatar uživatele vanova-marketa

Můžu se zeptat, jak dopadlo storno?

Avatar uživatele haxs

No jo, teď to tam bude na plážích jak v Chorvatsku :-)

Avatar uživatele prandur

Nechci Vám nějak kazit radost, buď přáno těm, co tu letenku stihli koupit za polovinu, ale nějak moc nechápu tenhle obří "hype". Najednou i lidi, co o takovéhle destinaci v životě neuvažovali (a běžně ani neví, kde se vlastně nachází), ihned bez rozmyslu začali nakupovat klasickým českým stylem "jéé sleva 50%!" jen proto, že "je přece levnější letenka". Ale přátelé tohle není Chorvatsko, Řecko, ba ani Thajsko... Pokud budete chtít z téhle destinace něco i vidět (ostatně jaký omezenec by tam letěl sedět k bazénu u hotelu), tak jako tak se pěkně prohnete a celkové náklady budou stejně mnohonásobně vyšší než cena pitomé letenky. Letět tam a nevidět všechny krásy Oahu, Maui, Kauai i Big Islandu (případně i Molokai) je obrovská škoda. Ti co tuto nádhernou zemi již navštívili, jistě ví o čem mluvím. Takže ve výsledku ten, kdo si tuto destinaci může dovolit, tak mu je nějaká levnější letenka celkem šumák a ten kdo ne, tak mu to stejně moc nepomůže. Toť vše, co jsem chtěl říci.. Mahalo! :)

Avatar uživatele baja

To máš asi pravdu. Já počítám s rozpočtem kolem 100 tisíc, ale ta úspora v letenkách může být využita jinak např. pronájem lepšího auta, lepší hotely či jídlo. Určitě máš ale pravdu v tom, že spousta lidí si neuvědomuje, jak drahá destinace to je :)

Avatar uživatele Snowkill

Nesouhlasim s tebou ... bohužel jsem na Hawaii ješte nebyl ale pokud nebudeš chtít to nejdražší a jedete ve 2 a více tak zas tak draho tam nebude co jsem si teda o tom tak četl zběžně :). Ja si vystacim vpohode s pujcenym autem a spanim pod nebem :)

Avatar uživatele Tbone

Nemůžu než souhlasit Jax! Samozřejmě chápu radost těch co si koupili letenku s 50% slevou, taky bych ji měl kdybych tam chtěl jet a najednou se objevila tahle akce,ale jak píšeš, většina lidí si je koupila jen kvůli akci a v podstatě nic dalšího neví, viz.komentáře kde se odbavuje kufr atd. Přitom,jak tady někdo poznamenal, samotné přelety mezi ostrovy stojí skoro stejně jako tahle letenka(samozřejmě s hawaiianairlines,když jsme na Hawaii).Není to o tom, že můžu říct, byl jsem na Hawaii, přitom třeba jen na Oahu a spal jsem nelegálně někde v autě, takhle si ve skutečnosti takovouhle destinaci neužijete.

Avatar uživatele ilek

Jaxi, absolutní souhlas. Mnoho lidí si koupilo letenky a teď při plánování pobytu zjištují, že ušetřených 50% je relativně malá položka z celkových nákladů. Hlavní je, že se budou chlubit fotkami na FB.

Avatar uživatele Mandarinka

Taky umím počítat a je mi jasné, že nejedu do Chorvatska, ale možná nejsem sama, kdo to má tak, že odkládá peníze na nějakou větší cestu a je mu v podstatě jedno, jestlito bude ta či ona destinace- v uvozovkách samozřejmě. Program si vyberu a přizpůsobím svým možnostem a zájmům, chci si to užít, ne se uštvat. Můj hrubý odhad je, že ve dvou utratíme cca 120 tisíc a už teď jsem si např. téměř jistá, že Oahu vynecháme, není pro nás atraktivní. Ale to je na tom přece to nejkrásnější, dávat dohromady informace, plánovat, měnit plány, těšit se. Klidně to ale mohl být třeba NZ nebo Austrálie (nebyla jsem ani v jedné z těchto destinací), vždy bych se odpíchla od letenky, je příjemné ušetřit hned na startu.

Myslím, že se to tu zbytečně dramatizuje. Paříž si lidé dokáží užít za 3 tisíce na víkend stejně tak, jako druzí za 15 tisíc... A pokud mám dát 30 tisíc za měsíc v Asii nebo využít snu a podívat se na 10 dní na byť jeden Havajský ostrov, jdu do toho. Není to tak dávno, co lidé kritizovali styl naší cesty po USA - http://cestujlevne.com/cestopis-usa-hazard-hollywood-times-square-22/ Jasně - neviděli jsme vše a už vůbec ne must-see z Kalifornie, ale o tom cestování není. Je o zážitcích. Ne utracených peněz za něco, co prostě "musíte vidět" a jen proto, že tak praví druzí. Navíc web je o levném cestování, a takto se dá procestovat celý svět. Zapomíná se tu na princip webu. Poznat svět za co nejméně - sousedi letí do Egypta za 20k, my procestujeme kus světa za stejnou cenu.

Avatar uživatele Mandarinka

Naprostý souhlas!:-)

Avatar uživatele zobacovi

Dave, neštvou tě někdy ty příspěvky, které vznešeně popisují pro koho ta která destinace je a pro koho není? Ty tady pomáháš lidem, kteří tu pomoc prostě rádi přijmou, zatímco do diskuse rádi přispívají lidé, kteří si mysleli, že určité destinace jsou jen pro ně - vyvolené - a teď se jim tam dostanou i ti, co tam vlastně nemají co dělat. Opravdu je velmi důležité vědět při koupi letenky jak mi půjdou kufry... Sám to nikdy pořádně nevím a přijde mi úsměvné, že bych byl kvůli tomu odsouzený nikam nejet. Například si vzpomínám, že mi bylo kdysi řečeno, že z USA mi jdou zavazadla až do Evropy a já si je jednou musel ve PHI při přestupu (při cestě Orlando-Phil.-MUC) vyzvednout a znovu odbavit. Myslím, že by vám mělo být houby po tom, co tam kdo bude dělat. Vzhledem k tomu, že spousta lidí je schopna dát za týden na Mallorce 30tis, tak když bude někdo šetřit, je schopen za stejný peníz udělat s touto cenou za letenku týden v Tichomoří. A myslím, že to má vyšší hodnotu. Ještě že jsou lidé jako ty Dave. Rád pomůžeš a nemáš potřebu popisovat kdo by měl kam jet.

Avatar uživatele Pidala2

Zní to jako závist?

Avatar uživatele prandur

Já nikoho neodrazuji od toho, aby se tam podíval, naopak, je to nádherná destinace, která u nás je málo známá a je to jedině škoda. Já se jen snažím předejít tomu, že kopa lidí bude prostě vykulená až to kromě letenky začnou řešit podrobněji (v horším případě až na místě) a jen poukazuji na to, že to prostě vyžaduje trochu víc prostředků, nežli jen zlevněnou letenku... Ono až zavítají třeba na Waikiki a půjdou do samošky, tak se jim asi protočí panenky. Tahle destinace je drahá i pro američany. Je sice fajn, že se tu píše o slevách letenek, ale už nikdo je neupozorní na to, že až si půjdou koupit obyčejný chleba do marketu, tak za něj dají přes 200 kč (a restaurace raději ani neřeším, tam se většina lidí, co kouká po těhle akcích nejspíše až na vyjímky stejně nebude stravovat). Další věc je, že tam ty potraviny budou muset kupovat ať chtějí nebo ne, jelikož tam asi moc konzervy nepropašují jako do Chorvatska :) Další věc je ubytovnání - mimo maximálně Honolulu to není zrovna levná záležitost.. těžko se na okolních ostrovech dostanete ke slušnějšímu ubytování pod nějakých 30 tisíc na cca 2-3 týdny. A to je pořád jen část výdajů... A jetět na Hawaii třeba na týden, tvrdnout na jednom ostrově a ještě ke všemu pod stanem? Prosím, to je každého věc... jen mi to přijde trochu zvláštní.

Avatar uživatele zobacovi

Ty si kupuj chleba za 200,-. Ostatní spíš zajímá jak případně ušetřit. Např. dnešní příspěvek na Al: "Před rokem měl snad každý MC nuggety (20) za 5 dolarů - bez daně." Langusty to nejsou, ale na tomhle fóru, jak píše Dave, nejde o to, jak draho lze to nebo to pořídit, ale jak levně. Od nuget se můžu odrazit a pak už může být jen líp.

Avatar uživatele prandur

Ty mě nechápeš... Právě, že já píšu, ohledně levných řešení :D Kdybych měl říkat o těch luxusnejších, tak samozřejmě není problém dát za ubytování na pár dní s jídlem v restauraci stovky tisíc, ale o tom já nemluvím, tak si laskavě přečti pořádně co píšu, než tu začneš plašit. Ostatně "mekáč" je asi to levnevnější, co tam je a to jenom proto, že si drží standardní kontinentální ceny... ale opravdu bude každý chtít jíst jenom v mekáči každý den od snídaně po večeře? A počítáš taky s tím, že rozhodně nejsou na každém kroku, kor na ostatních ostrovech? Všechno není tak jednoduché, jak se možná na první pohled zdá a to, že to je hodně drahá destinace nezmění ani fakt, že budeš škudlit, kde se dá.

Avatar uživatele baja

Já myslím, že každý si to bere podle svého. Každý má jiné priority co vidět a jiné požadavky na ubytování atd. Thajsko se dá dát za 30 tisíc pokud cestujete vlakem, autobusem atd. Spíte v levných chajdách. Někomu to vyhovuje někomu ne. Ubytování se dá vždycky sehnat, dá se pronajnout nějakej byt za úplně jinou cenu než hotel. Možností je hodně. Někomu vyhovuje spát ve stanu nebo pod širákem a někomu vyhovuje 5* hotel, důležité je, aby si to člověk užit tak jak chce!

Avatar uživatele prandur

Ano, přesně o tom ale mluvím. Já tu jen zdůrazňuji tu skutečnost, že tohle není Thajsko, tady ať se to někomu líbí nebo ne, musí dát za to samé co jinde xkrát více, a o to jde. Ne o to, že někdo nemusí být ubytovaný v 5* hotelu a stačí mu obyčejný pokoj, kde se jen v klidu vyspí, to je přeci jasné.

Avatar uživatele Kickassone

Tak asi kazdymu kdo si tu letenku koupil je jasny ze tam nejsou ceny jako v kempu na Machaci ;) Ja sem koupil Floridu a pocitam ze me to bude stat s pritelkyni 150 000 za 14 dnu (nejedeme tam poprve) - nicmene tech 17k co jsem timhke nakupem usetril dam za plavbu po karibiku - takze nevidim duvod proc nemit z dobrehu nakupu radost.. je to jak pise Dave - kazdy si muze uzit podle svych prostredku a moznosti.. ja mam rad more a teplo a kdybych nmel na Floridu, klidne pojeu do Chorvatska a budu tam pit Gambace a jist pastiku a tesit se z hezkeho vyletu (tam btw. jedu za 14 dnu).. Akorat by me zajimalo - na hawai fakt stoji chleba 200kc? ;) na Floride kdyz lezete do restaurace tak se nenajite pod $50 s pivkem pro dva, snidane tak za $30 minimalne.. ale v kramu se da najist / nakoupit za par dollaru..

Avatar uživatele prandur

Hele těd si nejsem úplně jistej, ale co jsem tam byl posledně myslim že ceny normálního chleba se pohybovaly i v těch velkých marketech kolem 10-12 dolarů, ještě tam byly obvykle i nejaký hnusy o něco málo levnější, ale tomu se moc nedalo říkat chleba :)

Avatar uživatele Mandarinka

Rozumím tomu, co se snažì Jax říct, ale tolik bych se toho nebála. Až na výjimky tu chodí lidé pravidelně, vypadají, že jsou gramotní a když už budou tak mimo, že teprve následně zjistí, že nekoupili Mácháč, tak budou vesměs schopni zařídit si i tak nezapomenutelnou dovolenou dle svého rozpočtu. Ti, kdo se o sebe neumí nebo nechtějí postarat, využijí služeb cestovek a samostatnou letenku si nejspíš nekoupí. Mějte se:-)

Tak tak.. toto není slevomat, aby lidé kupovali bez rozmyslu. Chodí sem zcela jiná sorta lidí, která umí přemýšlet (pokud se někdo zeptá, na ostatním zcela triviální dotazy - jak si vybrat sedadlo, co zavazadla atd., tak to ještě vůbec neznamená, že jsou snad hloupí. Jen začínají a prvně cestují za oceán, každý z nás se poprvé ptal na stejné otázky) a věř mi, že pokud se člověk dokáže proklikat výběrem letu až k finální platbě, dokáže si spočítat náklady na život. Navíc se mi nechce ani věřit, aby si někdo myslel, že když zaplatí 12 tisíc za letenku, vyžije s dalšími 5 tisíci. ;) A závěrem pokud letuška prodala na 500 letenek s BA, nenazval bych to neunáhleným šílenstvím - to je asi to, co ti vrtalo hlavou. Taková akce vypadá zcela jinak - letenky počítáš v tisících (viz. Alitalia).

Avatar uživatele jacl

LOL JAX LOL T-BONE LOL... Lituji všechny, kdož museli dočíst až sem nesmysly exotiků LOLa, JAXe a T-Bonea... Kromě těžkého čecháčkovství a hromady závisti totiž jejich věty obsahují už jen obyčejné lži, za které by se nemusel stydět ani tatíček Putin. Ceny potravin na Havaji jsou stejné jako všude jinde v USA(tudíž cca o 10-20% vyšší než v ČR, u spousty komodit naopak nižší), chleba 3 dolary max, zpáteční letenka mezi ostrovy vždy kolem 100 dolarů. Každopádně lidi nesockujte a pořádně utrácejte, jinak si totiž trip neužijete. Vůbec totiž nezáleží na tom s kým cestujete a v jaké atmosféře zážitky proběhnou, naopak důležitý jsou ty prachy...

Avatar uživatele prandur

Já jsem to opravdu nemyslel nějak špatně, jen mi to tak v tu chvíli připadalo, jako že se davově všichni přesouvají bezmyšlenkovitě na Hawaii :D Možná to vyznělo trochu arogantně (asi ano), ale chtěl jsem do toho spíš jen vnést trochu světla, a určitě nechci nikoho nějak podceňovat nebo napadat. :)

Pravděpodobně bude stát za přečtení (Hawaii - 283-286) http://books.google.cz/books?id=N3Q8CIWC8zsC&printsec=frontcover&hl=cs#v=onepage&q&f=true

Avatar uživatele pavel.masek

na havaji jsme byli loni, za 16 dnů jsme stihli projet všechny 4 velký ostrovy. Letenka tenkrát za 20tis., spaní v autě nebo stan v kempu, auta půjčený po celou dobu (off road nebo mustang), 4x přelet mezi ostrovy, jídlo fast food a vyšlo to komplet na 60tis/osobu (cestováno ve 2 lidech)

Avatar uživatele prandur

Jasný no, a když přičteš minimálně nějakých 15tisíc za ubytování na osobu na dva týdny (pochybuju, že tam jedou všichni stanovat :), tak je rozpočet na jednoho alespoň nějakých 70-75 tisíc na dva týdny aniž by se nějak rozšoupával + si myslím že 16 dní je i tak dost málo na procestování všech 4 hlavních ostrovů (aniž by se strhal a viděl vše podstatné), ale to už nechám na každého uvážení(osobně bych přidal alespoň pár dní navíc). Takže ve výsledku to je vše na co jsem chtěl mým původním příspěvkem upozornit, že sice mít letenku za 12000 je pěkné, ale je to jen malá část výdajů, když náklady na osobu se i při šetření financí lehce přiblíží 100k na osobu a kldině i výše. Ale evidentně to tu všichni věděli, takže np :)

Avatar uživatele Libor_S

Nemusí každý chtít spát za 50 USD na osobu a noc v hotelu. V 4- či 6-lůžkovém pokoji v hostelu, třeba tady kousek od pláže Waikiki to stojí 27 či 25 USD: http://www.hostelhawaii.com/ Je příjemný, čistý, z kuchyně je vidět i Diamond Head, jen snídaně je spíše symbolická. Před 5 lety jsme ve dvou za 5,5 týdne na 4 ostrovech utratili jen 2600 USD dohromady. Spaní 11x v hostelu, jinak kempy (většinou je třeba rezervace a platba předem v hlavním městě ostrova), auto 2,5 týdne, jinak autostop (v pohodě) a na Maui také výlety od hostelu http://mauihostel.com/free-tours/, jídlo většinou vlastní vaření (na treku nebo v odlehlém kempu ani nic jiného nezbývá), ale i McDonald nebo levné restaurace (tehdy za 7,5 USD rýže s masem i na severním okraji Honululu Downtown). Jídlo v supermarketech bylo opravdu drahé (řádově 2x tolik než v jinde v USA), že se tomu divili i Američani. Zase se ušetří na benzínu, protože vzdálenosti jsou malé. Hostely a některé kempy za 5 let podražily. Pak jsem tam byl ještě 2,5 týdne sám na Oahu a jezdil levným busem (hostel na Waikiki a občas kemp) s podobnými náklady. Více tady: http://www.hedvabnastezka.cz/diskuse/usa/havaj-a-new-york/

Avatar uživatele amysue

Ahoj, letíme směr honolulu, nemáte někdo stejný termín jako my? :) 16.2.-6.3.2015

Avatar uživatele rostislav.stastny

Ahoj Ali Budeme na Oahu 17.2.- 20.2.15 Pokud budete chtít,tak me kontaktujte na rostislav.stastny@seznam.cz nebo 605266048

Avatar uživatele michalkobb

Skúsim zhrnutie: Letenky boli reálne v predaji. Nebola to však nejaká "super akcia", ale chyba ľudského faktoru, keď sa uvoľnili aj fary, ktoré by normálne bežným smrteľníkom neboli k dispozícii. Spiatočná letenka tak vyšla na nenormálnych 41 eur + taxy. Problém si BA relatívne rýchlo uvedomila, ale náprava nejakú dobu trvala. Už po cca. 14:00 sa situácia dostala do normálu, v rezervačných systémoch však už začali prepadávať ceny. Tzn. Niekedy skrátka nešlo letenku vystaviť, resp. čo viem, tak rezervačné systémy mali globálne výpadky. Letenky sa teda dali bezpečne objednať najmä doobeda, poobede to už bolo problematické a viac o náhode. Momentálne sú už ceny v normále, ale pár stoviek ľudí má letenky za turbomegasuper ceny zakúpené. No jo, vrátane mňa :D Prípadné nepotvrdenie rezervácie a nemožnosť vystavenia leteniek nie je chyba agentúr! Nebol to ani žiadny odrb. Skrátka to bola chyba BA, ktorú sa podarilo využiť hlavne tým, ktorí reagovali okamžite a zároveň mali šťastie, že fungoval systém.

Avatar uživatele gregy2

Velký dík Dave. Letíme z Prahy do Honolulu. Ještě bych se chtěl zeptat ohledně bagáže, jestli se musíme odbavovat v každém mezipřistání(Londýn, Dallas) nebo bagáž poletí až do Honolulu. A kdyby někdo, letěl též v termínu 24.9-10.10.2014, nechť se ozve a cestu můžeme spojit;-).

Bagáž si vyzvednete v prvním přestupním místě v USA, kde jej pak odbavíte do finální destinace. V opačném směru poletí do Prahy.

Avatar uživatele gregy2

Díky moc:-)

Avatar uživatele theHound

Proč to tak je?

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Ondro, Při přestupu v USA je nutné počítat s tím, že USA nemá tzv. tranzitní zónu. To znamená, že hned při prvním příletu do USA je každý jeden cestující povinen vystoupit z letadla, projít imigrační kontrolou, vybrat si zavazadla, znovu ji "zacheckovat" a následně se dostavit na aktuální "gate" k odletu. Pokud Váš let vypadá například následovně: VÍDEŇ-FRANKFURT/FRANKFURT-MIAMI/MIAMI-MEXICO a zpět, nebo i VÍDEŇ-LONDÝN/LONDÝN-NEW YORK/NEW YORK-Savanah a zpět, je nutné počítat s tím, že na prvním přestupu v USA bude nutné absolvovat imigrační kontrolu a výběr a znovu "zacheckování" zavazadel. Při cestě zpět je pasažér v případě, že odlet, resp. první nástupní místo je z USA (což je uvedeném příkladu odlet ze Savanah přes New York) zacheckovany na celou cestu, takže v New Yorku bude pasažér pouze přepravován přes území a nebude nutné absolvovat další kontrolu. V případě prvním, kdy zpáteční cesta začíná mimo USA a v USA je nutný přestup, čeká pasažéra stejný postup jako na cestě do destinace, to znamená opět imigrační kontrola a opět vyzvednutí a opětovné zacheckování zavazadel.

Avatar uživatele theHound

Tony: Díky za rozsáhlou odpověď. Máme v LAX přestup 2:45 do HNL. Dá se to vůbec stihnout?

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Ondro, samozřejmě se to dá stihnout. Pokud by došlo náhodou k nějakému spoždění, posadí Tě na let nejbližší.

Avatar uživatele Smajlo

Zdravím, lidi zajímalo by mě, kde se nejrychleji v mailu objeví nejen potvrzení, ale ihned i e-ticket, resp. nejaka forma letenky v elektronicky podobe. Zkousel jsem rezervovat pres Expedii a tam cekaji 24 hodin, nez vystavi letenku. Takze jsem to posral. Kde clovek dostane oficialne letenku temer ihned po rezervaci ? Diky.

Asiana ;) http://cestujlevne.com/letenky (galileo) nebo http://cestujlevne.com/go-letuska (amadeus).

Avatar uživatele Smajlo

Diky moc. A nejaka alternativa v pripade, ze budou oba servery pretizene jako se stalo vcera ? :)

Na ebookers také přišly etickety do 15 minut od platby ;)

Avatar uživatele dominik.kuhn

Ahoj, včera jsem objednal letenky cca v 14:00 a hned zaplatil, po té mi volala operátorka z pelikan.cz a zrušila můj let. Zajímá mě, jestli máte někdo opravdu letenku a poletíte nebo to letecká společnost zruší všem? Díky

Avatar uživatele marmess

Je to tak, že cca ve 14:05 přišel email od BA, že se jedná o chybu a už se tyto tarify nemají vystavovat, jinak by musel doplatit ten člověk, co to vystavil, rozdíl mezi chybnou cenou a správnou cenou... Mně to kolegyně z práce vystavila už cca ve 12 a mám letenky, a komplet vše...

Avatar uživatele sobakan

Akce Citybank + ČSA bylo jiné kafe, ale i tato cena byla vynikající, kdo bude létat mezi ostrovy se zavazadly dá víc za přelety než za tuto letenku, škoda že jsem nestihl Aljašku nebo západ Kanady na lyže.

Avatar uživatele m.surovcak

To je nesymsl, že za přelety mezi ostrovy se dá víc než za tuto letenku. My přelétavali Oahu - Kauai s Hawaiianairlines a cena byla kolem 3-4 tisic.

Avatar uživatele sobakan

Nevím s kým jste letěli, ale jak už tu někdo psal je škoda nenavštívit minimálně 4 hlavni ostrovy, případně Molokai s Kalaupapou,ten se dá dát i lodí, takže trasa Honolulu - Kona případně Hilo, pak Kona nebo Waimea - Kahului nebo Kapalua, případně Kahului - Hana, pak Kahului - Lihue a Lihue - Honolulu + případný vrtulník nad Vulcano park cca 150 usd a na Kauai okruh ostovem cca 180usd, odbavené batohy vždy cca 20 usd za každý let ať už u Hawaiian, Island air nebo cesnou Mokulele letenka 65 -100 usd při koupi hodně předem, Mokulele i last minute, takže v součtu klidně 15000kč

Avatar uživatele m.surovcak

tak prolétat se určitě dá i 50tis. :) ; zapocítávaš do to i vyhlídkové lety atd., mluvil jsi o přeletech a z tvého příspěvku to pro mě vyznělo tak, že skoro nemá cenu nikam letět, protože za přelet dáš víc než 11tis. Na druhou stranu 4 ostrovy je dost a pokud se chceš podívat na více míst na každém ostrově, tak je to už na pár týdnů. My preferovali spíš méně a pořádně procestovat, pak se to podle mě spíš mění v úprk co vše rychle stihnout a ono je to spíš o "Relax !! I'm on Hawaiian Time !" ;)

Avatar uživatele sobakan

Pokud už jedu tak daleko, tak alespoň na 2 - 3 týdny a za tuto dobu se dají 4 ostrovy v pohodě stihnout ( cca z toho Oahu 3 dny, Big Island týden, Mauai 5 dní, Kaui týden ), mě konkrétně stáli lety méně, třeba Kahului - Lihue byl za 105 + 17USD zavazadlo s přestupem v Honolulu s Island Air v akci, za podobnou cenu byl i přímý let Hawaiian, ale než jsem doklepl itinerář 3 měsíce před odletem byl vyprodán, Honolulu - Kona s Hawaiian stál 85 + 17USD zavazadlo, přelet cesnou Mokulele na trase Kona - Kahulei stál 65usd batoh bez příplatku a Lihue - Honolulu s Island Air stál 70 + 17USD, takže celkem za lety v nejnižší cenové hladině, které se daly koupit cca 8000kč a to za předpokladu letů mimo hlavní čas a mimo víkendové dny. Mimochodem já na dovolenou rozhodně nejezdím relaxovat a ono to ani moc nejde při těch haldách turistů, pláže vynechávám, pokud tedy nejde o plavání s delfíny nebo želvami, takže mi zůstává víc času na to něco vidět.

Avatar uživatele bvokata

Může mi prosím někdo odpovědět, co dělat v případě, že jsme letenky uhradili hned, online a do teď žádné potvrzení, ani stržená platba? Jakto, že někomu to prošlo a jiným ne? Má cenu ještě čekat nebo prostě neletíme? :-(

Spam? Platba proběhla online kartou? Pokud je částka v zaúčtovaných tak zavolejte na letušku a sdělte jméno. Vzhledem k problémům s konektivitou nemusel email odejít.

Avatar uživatele bvokata

bylo to přes Pelikána a platba se právě nestrhla..

V tom případě zřejmě bohužel :(

Avatar uživatele bvokata

a jak je to možné? je problém v Pelikánu? protože odkaz byl z Vašich stránek.. ach jo :-(

Vznikla zde situace, kdy neproběhla koupě letenky tak jak měla. Pelikán nepřijal platbu, tím jste za letenky nezaplatili a rezervaci již nyní zaplatit nejde. Vzhledem k přetížení webu pelikána mělo problémy s platbou vícero lidí.

Avatar uživatele kutil.v

Objednáno dnes v 8 ráno úplně náhodou, když jsem cestou do práce zjišťoval, za kolik by se dalo letět s rodinou na Hawaii před Vánocemi. 3 dospělí a 1 dítě celkem za 40.545 Kč Asi jsem měl sakra štěstí, co? :-D trasa: PRG-LHR-LAX-KOA-DFW-LHR-PRG odlet 18.11. a návrat 12.12.

Avatar uživatele Tonda 2

byl to dnes mazec, už ráno to bylo na AL, první jen Florida a postupně to začalo všude nabíhat, chvíli jsem si pohrával s myšlenkou navštívit Havaj podruhé, hledal jsem ideální 3x, abych se dostal k těm 9000Kč, kde se ti šikovnější dostali... Bohužel v pracovním dni málo času a nepodařilo se mi najít pro nás optimální variantu. Ta Havaj začíná být profláklejší než Chorvatsko, kdo by to byl býval kdy řekl :-)

Avatar uživatele kt

levota, cena 11700 včetně tax a poplatků a když to zadam dale tak je tam 24000 podvod

Avatar uživatele rejtule

Muzu se zeptat, co znamena zkatk AL? Dekuji...

Avatar uživatele jop

akcniletenky.com

Vašku, děkuji ti za inspiraci. Byla to právě tvá letenka, co rozpoutala včerejší bujaré oslavy ;) AL bych příliš nedával jako prvopočátek.. Pokud Lukáš viděl, že je špatně naceněn base fare, nemusel tlačit zrovna tu "nejhorší variantu".

Avatar uživatele Tonda 2

Na AL byla chyba BA první, a to ta varianta té Floridy za 7tis s návratem do Berlína, pak naběhla u tebe Havaj, z český serverů byl první Luko, na druhou stranu ty jsi zveřejnil první tu Havaj, která byla asi největším lákadlem, pak už to přidávali všichni a rozšiřovali varianty Jak říkám Havaj byla hodně profláklá už kvůli CITI a tohle to dokonává :-), kdo by to byl býval kdysi řekl, že tak vzdálené ostrovy nám budou tak dostupné..:-)

Avatar uživatele jitka.lukasova1

V únoru na Hawaii! Díky moc, skvělá akce. Nikdy bych nevěřila, že se podívám tak daleko...

Avatar uživatele svalnatykomar

Ahoj, letí někdo v únoru na Kauai v termínu 6.2. - 20.2. ?

Avatar uživatele rostislav.stastny

Skoda, letime 2.2. - 20.2. na Maui. Mozna i tak by se dalo neco vymyslet

Avatar uživatele jindrich.kubat

zdravim, my letíme 6.2 - 21.1 na Maui, tak můžeme vymyslet nějaký trip po ostrově.

Avatar uživatele katka.navratilova

My letíme na KONA (Hawaii) 6.-17.unora

Avatar uživatele rostislav.stastny

Ahoj Jindro, zkus se mi ozvat na mail: rostislav.stastny@seznam.cz Jak vidíte svůj pobyt a co máte v plánu.

Avatar uživatele luciepawlowska

Ahoj, s přítelem letíme od 29.1. do 20.2. Prvních deset dní budeme na Kauai a dalších deset dní na Maui, kdyby se chtěl někdo sejít na jednom z ostrovů nebo podniknout něco společně, dejte vědět.

Avatar uživatele lucierottova

Ahoj, poletime vsichni :))) na CT24 ve 21:19 bylo prohlaseni BA, ze vsechny letenky jsou platne a nic rusit nebudou.. Jen Letuska jich prodala pres 500 ks. http://www.ceskatelevize.cz/ct24/zive-vysilani/

Archive: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095417821-ekonomika-ct24/214411058020828/ čas 15:25

Avatar uživatele Kickassone

Zajimalo by me na jakem zeleze bezi ptak a letuska - protoze jestli prodali 500 letenek BA + nejaky normalni traffic a pokladalo jim to servery... :)

Tak pták si to zabil svou aktivitou na polském trhu. Letuška zřejmě z důvodu neoptimalizovaného procesu vyhledávání, rozhodně ne díky "DDOS útoku", jak si původně mysleli :P

Avatar uživatele petak10

Dave, objednal jsem u Letušky ale neměl jsem u sebe pasy, proto jsem číslo pasu nezadal, ale povinná byla platnost pasu. Tak jsem dal nějakou vymyšlenou (31.12.2020). Měl bych to nějak řešit nebo stačí ukázat pas při check-in?

Ahoj, je to úplně jedno. Jen si přines platný pas a Estu na checkin ;)

Avatar uživatele Mandarinka

Moc díky, dobrý anděli, asi bychom neletěli zrovna tam, ale když to bylo tak lákavé...

Avatar uživatele ateekram

Předně Vám chci poděkovat, že takovýhle akce pouštíte do světa a někteří z nás díky tomu mají šanci provozovat i to, co pro ně ještě před pár lety bylo nemožné, třeba navštívit Hawaii :) Chystáme se 10.4. na Oahu a během 16. se přesuneme na Maui, tak když tam někdo tou dobou budete, můžeme se sejít na nějaký pěkný pláži :)

Avatar uživatele michal.jonak

Ahoj Markéto, my (s přítelkyní) se chystáme na Hawaii 11.4. a chtěli bychom se též podívat Maui kolem toho 16.tého a 17.tého. Odlet zpět máme z Hawaie 23.4. Pokud budete chtít, mohli bychom využít společnou dopravu popřípadě ubytko (na Maui), aby nám to vyšlo levněji. Dejte vědět! M.

Avatar uživatele michal.jonak

Jinak se také připojuji s poděkování chlapcům z tohoto webu! Plníte lidem sny. Díky! M.

Avatar uživatele Suta

Ahoj my letime v termínu od 7-22.4.2015 a rádi taky plánujeme na par dní Maui...plánujeme půjčit auto a trochu Maui procestovat, takze by jsme se mohli nějak domluvit , dejte kdyz tak vědet Premysl a Tereze

Avatar uživatele zobacovi

Dave, jsi prostě geniální. Díky tobě mám 4 letenky pro celou rodinu na místo, které jsem nikdy nevěřil, že navštívím. Teď ještě, aby nám to nezrušili. Velká poklona

Avatar uživatele soninenka

nejde mi už nic najít, najde někdo nějaký termín jetě prosím? nejlépe od půlky března do konce května na min 14dni.

Tarif opraven, příště být rychlejší a nechat si zasílat novinky na mail - http://cestujlevne.com/newsletter Jediná 100% notifikace.

Avatar uživatele mohr.j

Pořád mi to nabízí od American Airlines za 11863 Kč. To není chyba?

Jakmile dáš pokračovat, cena se zaktualizuje v druhém kroku.

Avatar uživatele mohr.j

Aha. Díky Dave, tak bohužel jsem zaváhal..

Avatar uživatele tomas.barak

Diky moc za nejlepsi tip!! Na konci kvetna frcime do Honolulu...jeste ze vas mame :-)

Avatar uživatele malakova.lucie

Taky diky za tip. Koupili jsme letenky od 1.5-17.5. Ted jen doufáme,ze to nezrusi.

Avatar uživatele baja

Letíme 14.května až 30.května. Pokud má někdo stejný termín napište maila.

Avatar uživatele stanicekp

V kvetnu 23.5.-6.6. to tam projedem krizem krazem :) Let's go.. Aloha

Avatar uživatele stanicekp

Petr: Videl jsem termin 23.5.-6.5. .. Stejny termin mame i my tak co takhle neco nespojit?

Avatar uživatele DimikUK

Jeste funguje Lisabon-Honolulu za £355

LIS je bohužel pro většinu lidí pasé :/

Avatar uživatele janzat

Ale funguje za 14 500 PRG - HAWAI - LIS, s tím, že na ten poslední let Londýn - Lisabon nenastoupíš a koupíš si nějakou lowcost Londýn Praha ne? :-)

Avatar uživatele gentleman666

Ani ten Lisabon mi to nenachází...

Avatar uživatele xvenzhoferh

Diky za vase stranky. v kvetnu na Maui!!! :)

Avatar uživatele honza07

My letime v dubnu :-) Taky mauiiii :-)

Avatar uživatele jerrry

Cus, diky za tip. protoze vse bylo přetížené, bookoval jsem to na květen pres American Airlines stranky. vse ok, platil jsem kartou... zadna chyna, nic, ale doted mi neprisel žádný potvrzovaci dmail a ani nemam nic v blokacich na uctu. nema nekdo stejný problem? nebo mam proste cekat. bookoval jsem to kolem 13.hod když ta akce jeste normálně bezela. diky za info

Avatar uživatele honza07

Taky jsem to bral na AA a po zaplaceni kartou prislo potvrzeni cca za 30 min.

Avatar uživatele jerrry

To je divný. Mně se právě pro zaplacení kartou objevilo "Thank you for making your reservation on AA.com! Note: This is not your receipt. You will be receiving your itinerary confirmation along with your receipt soon. You may print your itinerary & receipt directly from aa.com once the status is updated from "Ticket Pending" to "Ticketed"." A žádný e-mail nepřišel, v bance nic nestrženo zatím, tak nechápu, v čem je problém. Žádný error nevyskočil, ale ani se nic nestalo.

Avatar uživatele jerrry

A když si po přihlášení na AA.com účet zobrazím své rezervace, tuhle si rozkliknu, tak mi ji to zobrazí, ale s hláškou "Your reservation details cannot be retrieved at this time. This may be caused by changes made to the reservation outside of AA.com. Please contact AA Reservations."... kamarád jim psal e-mail, protože mu to zobrazuje také a přišla mu odpověď "Thank you for your message to aa.com. I'm sorry that you have yet to receive your confirmation. In viewing your reservation, XXXXXXX we show that British Airways/American codeshare flight 6481 on May 21 from LHR to PRG has not been confirmed." a to mi přijde jako docela shit :(

Pokud si chcete kontrolovat své rezervace, nevyužívejte systémy aerolinek, ale oficiální kanály. Tedy viewtrip.com a checkmytrip.com ;)

Avatar uživatele jerrry

Dave, díky za tip, ale nedostal jsem žádné reservation number, jenom šestimístný AA Record locator, a na ten mi na obou stránkách nejde nic najít a už fakt nevím, jak postupovat. Psal jsem na AA, ale bez odezvy zatím, na BA jsem volal, ale řekli nám, že si to máme vyřídit s AA, když jsme to bookovali přes ně. Prostě celý proces na webu AA prošel, dal jsem údaje o debetní kartě, vše ok, ale na email nic nepřišlo a ani z účtu se zatím nic neztrhlo. Ach jo, už nevím jak dál postupovat.

Ještě zkus toto https://www.virtuallythere.com/ Poslední varianta co mě napadá je složka spam v mailu.. Poté začínám vidět problém v neplatnosti rezervace.

Avatar uživatele berush

Jirko - totéž, na AA jsme volali, s tím, že si ověřili údaje o kartě, vše potvrdili a že dnes pošlou mail. Zatím nic nedošlo ...

Avatar uživatele stamgast

Jana: mám taky stejný problém. Nedala by si mi sem číslo na které zavolat, že bych to také zkusil? E-mail od nich stále nedorazil?

Avatar uživatele jana.bachanova

je to Rakouské číslo 43 01-360-277-3960 (mluvit můžeš německy nebo anglicky)

Avatar uživatele stamgast

jo. diky, rekli mi ze se ozvou pres email a dnes mi prislo tohle: Hello Mr. Xyz, Your record locator XXXXXX is still pending for ticketing, please allow 48 hours to receive your confirmation. " Nevi nekdo zkusenejsi co to znamena? :-O vyraz pending for ticketing slysim poprve.

Avatar uživatele danek.libor

Čeká na vystavení letenky, mělo by to být OK.

Avatar uživatele stamgast

ok, díky. nikdy se mi nestalo, ze bych takto čekal na vystavení letenky, vždycky si strhli peníze a bylo. tady zatím nic, tak se trochu začínám bát, že pak pošlou mejla, že jako sorry :(

Avatar uživatele stamgast

Ahoj, tak mi dneska přišel mejl od AA.com s předmětem "CREDIT CARD VERIFICATION", že prý mám zavolat na tu jejich linku (UK) a potvrdit kartu. Tak tam volám, nicméně týpek na mě vybalil, že poslední let z Londýna do Prahy (operovaný BA) není potvrzený a že mi může nabídnout jiný lety, akorát cena byla normální (cca 27 000 Kč po přepočtu). Tak se s ním hádám a říkám že ne, že to chci za těch 545 USD co jsem viděl na webu a za který jsem to bookoval. A on že ne, tak mu říkám že ať mi za tu cenu 545 USD dá let Praha - Hawai a zpět do Londýna, že si pak booknu nějaký let, když teda ta poslední část nebyla BA potvrzena. To prý že taky nejde. Že můžu jedině zrušit rezervaci a udělat novou za ceny co vidím na webu, nebo že mi může on udělat tu rezervaci co nabízí za tu normální cenu. Dohromady jsem se s ním dohadoval přes 46 minut (ještě že máme Skype, přes mobil by se mi to pěkně prodražilo), ale zatím bez úspěchu. Neví někdo ze zkušenějších cestovatelů, jestli tohle fakt znamená smůla nebo jestli na ně mám ještě zkusit tlačit? Vím, že Dave toho má kotel a podobných dotazů asi dostává mraky, ale přeci jen on je cestovatelský guru, tak jestli si tenhle komentář přečteš, budu rád za nějakou radu - zda se ještě dá něco dělat nebo už máme smůlu. Přes AA.com jsem to bookoval právě z toho důvodu, že pelikan, letuska a další byly přetížený, a očividně se mi to vymstilo :(

Ahoj Michale, pokud je tvá rezervace stále jen rezervací a nemáš vystavený e-ticket, tak nyní už ti za původní cenu letenky opravdu nemohou vystavit :/ Musí se vždy uhradit do půlnoci toho dne, kdy to koupíš (pokud během dne tarif opraví).

Avatar uživatele jana.bachanova

Jirko, Dave - byla jsem na tom stejně jako Jirka, před chvílí mi přišly na mail e-tickets a peníze jsou stažené z účtu.

Avatar uživatele stamgast

Dave a Jana: díky oběma za reakci. Jana asi měla štěstí. Mě chlap tvrdil, že ten let z Londýna do Prahy od BA není potvrzený a že proto mi tu rezervaci bookingu nepotvrdili (přitom jsem zadal číslo karty a vše, ale asi to už z jejich strany nějak scratchovali) :( no co se dá dělat, tak snad to vyjde příště. Ještě dotaz na Janu – tobě také říkali, že ten operovaný let s BA není potvrzený nebo nic takového a prostě jen déle trvalo, než si strhli peníze a poslali potvrzení na e-mail? Škoda, že mě nenapadlo to rezervovat přímo přes BA, ale přes web AA. To byla asi zásadní chyba.

Avatar uživatele jana.bachanova

Michal - já jsem rezervovala přes AA. Platila jsem kartou, kterou běžně neplatím a protože jsem si ihned ověřovala, jestli peníze byly zablokovány, zjistila jsem, že mám na kartě limit (prosím bez poznámek :-) ) kvůli kterému platba neproběhla. Manžel zavolal na číslo, které jsem zde dávala. Tam mu řekli, že vše je ok, rezervace platí, ověřili si údaje z karty a že pošlou mail a platbu provedou znovu. Nicméně až do dnešního poledne jsem z účtu nic strhlého neměla a v mailu taky nic. Takže vše se zrealizovalo až dnes, kdy už jsme vše odpískali.

Avatar uživatele stamgast

Ahoj všem. Tak se stalo něco v co jsem ani nedoufal. Výše v tomto vlákně komentářů jsem popisoval to že mi AA let nepotvrdili, pak jsem jim tam volal a bombardoval je na lince, pak na e-mailu, ale pořád nic. Tak už jsem se s tím rozloučil a jen jim odepisoval na e-maily v trochu naštvaném duchu. Poslední e-mail z mé strany šel před 9 dny, od té doby nic a včera jsem si dokonce v e-mailu smazal složku Hawaii, že už se s tím teda na dobrou loučím. A před chvílí telefon z +44 čísla, tam operátora American Airlines, že mi nakonec potvrzují můj let a v zápětí příšly na e-mail potvrzené letenky. Mám obrovskou radost. Už jsem ani nedoufal, ale vypadá to, že ta snaha se nakonec vyplatila. Už mám i blokaci na platbu za letenky v bance, takže super a Davidovi ještě jednou moc díky za support a tenhle skvělý web!

Avatar uživatele Mandarinka

To ti moc přeju:-) , užij si to!

Avatar uživatele stamgast

díky moc :) vážně jsem nečekal, že se mi z nich povede vypáčit letenku skoro 3 týdny po ukončení akce :)

Avatar uživatele cernm

Taky moc díky!!! V lednu aspoň na týden na Maui. Předtím v prosinci do Číny, v listopadu do Bergama. Jestli nezbankrotuju, určitě mě vyrazí z práce ;-). Každopádně díky!

Avatar uživatele vanova-marketa

Bezkonkurenční! Tomuhle se ani Wideroe nevyrovná :-) moc díky za super tip!

Avatar uživatele ChewieDC

Nahodou behem Wideroe byla ta Havaj z Prahy taky za 9000 jako ted... :)

Avatar uživatele t.i.b.i.a

Super akce! Velké díky! Koupeno květen na 3 týdny přes AA. Peníze strženy a e-tickets v emailu. Stálo mě to ale půl dne :) 3 nekonečné hovory do Londýna na AA, aby mi hned poslali confirmation a strhli si konečně peníze, jelikož se pořád nic nedělo (chudák indickej chlapec byl už ze mě úplně hotovej a když jsem volala potřetí, tak už mě poznal i po hlase:)) a 2 hovory do Prahy na BA, kde jsem byla ujištěna, že pokud už mám letenku v mailu, tak že nic BA stornovat určitě nebude. Tak doufám, že to tak opravdu bude a všichni jedem surfovat na Hawaiiii :) Hezký den všem

Avatar uživatele gentleman666

Jojo, to je nejlepší, když je takováhle akce, tak rovnou volat do aerolinky :)

Avatar uživatele martiina

Ahoj, mám stejný problém, booking přes AA, ale žádné potvrzení.. Jaká s nima byla komunikace přes telefon, chtěli to potvrdit nebo ne? Přemýšlím, jestli jim ještě volat, nebo se na to už vykašlat..

Avatar uživatele jana.bachanova

Totéž - placeno kartou, neprošlo pro limit, limit opraven,telefonovali jsme, vše potvrzeno, znovu strženo 0CZK. Tak nevím... v rezervaci to pořád mám

Avatar uživatele davidII

Hmmm. Dík Aneto za telefon na AA

Avatar uživatele pavlinacihackova

Tak nevím, názory jsou různé... Myslela jsem, že jsem jedna ze šťastlivců, co se jim povedlo letenky koupit (mám je potvrzené na mailu, peníze odešly). Ale jak tu píšete, ještě není úplně vyhráno. Na letušce jsem se ptala a prý nemají důvod to stornovat (no, důvod mají celkem velký). Tak co myslíte, projde to a můžem začít bookovat ubytování a přelety mezi ostrovy, nebo ještě počkat? A jak dlouho, kdy bude ta jistota? Jinak na letušce se dá za 550 Kč/os pojistit storno letenky z důvodu nemoci, ale musí to být sjednané v den nákupu letenky...

Bohužel vždy někdo plácne do placu informaci, která není úplná nebo jí dotyčný příliš nerozumí. Rezervace se mohou zrušit a pravděpodobně i byly zrušeny. Zaplacené letenky se na 99% neruší. Pojištění "zájezdu" lze sjednat i dodatečně např. u AIG

Avatar uživatele jayb

Díky, díky, díky. V poledne jsem pro kamaráda koupil 4 letenky do LIH. Chci se zeptat, tady někdo píše, že si mohl vybrat sedačky..kde se to dá udělat? Na oficiálních stránkách BA za výběr sedaček chtějí platit..Tak kdyby někdo věděl, budu rád za info. Každopádně ještě jednou moc díky za super tip!!

Avatar uživatele pavvvloui52

Zdarma je to je pokud máš status o One World aliance. Jinak za peníze.

Avatar uživatele Adam

Já jsem si je vybral na stránkách ba.com, tam při změně sedadel jsem byl přesměrován na american a., kde jsem provedl samotnou změnu sedadel. Nicméně sedadla jsou změněná jen na stránkách AA a ne na BA, což si myslím nevadí (nebo jim trvá zanesení dat). Odlet mám ale v říjnu. Kamarádka letí v květnu a nemůže se zatím navolit sedadla, takže je to asi přístupný blíže k odletu.

Avatar uživatele jayb

Zkoušel jsem se nalogovat i na AA, ale tam mi to s tím rezervačním kodem BA nejde. Mám lety na únor. No ještě budu zkoušet, každopádně dík za info!

Avatar uživatele danek.libor

Mě to s tím kódem normálně šlo, dokonce mě to pak přesměrovalo na web codeshare partnera. Ale za výběr sedačky v tento okamžik chtějí 480 Kč za PRG-LHR a 1000 Kč za LHR-LAX. 24 hodin před odletem to bude zadarmo.

Avatar uživatele terressska

pro info těm, kdo udělali třeba rezervaci a nezaplatili rovnou kartou! Právě jsem byla na pobočce Letušky a v pohodě šlo zaplatit hotově na místě, letenky vystaveny a vše by mělo být v pořádku. Dokonce, pokud ste někdo narazil na problém s tím, že u sebe zrovna nemáte pas, je možné zadat jakékoliv číslo a při platbě na pobočce ho lze změnit. JMÉNO ZMĚNIT NELZE! To se dyštak hodí pro příště pro, ty kdo zaváhali :) Snad nám to teda vyjde a poletíme. Jinak, kdo máte v obd. 23.4.-9.5 (Kona/Kauai cca půl napůl), rádi se podělíme s někým o auto..jsme 2.

Avatar uživatele vanova-marketa

Každá koupě letenky je vlastně risk... ale tady vždy zisk :-) jinak číslo pasu nemusíš zadávat při rezervaci nikde, až při checkinu, nebo se mýlím?

Avatar uživatele vapan76

Budeme tam v te dobe. Muzeme se domluvit na sdileni.

Ano, pas stačí až na check-inu.

Avatar uživatele terressska

dystak se mi ozvi na terressska@email.cz :)

Avatar uživatele vapan76

Máš plnou schránku, napiš mi vapan76@seznam.cz

Avatar uživatele burdox

Ahoj, vidím pořád cenu kolem 11 000 Kč, jak poznám, že byl tarif ukončen? Díky. Olda

Dej pokračovat, pak se cena zaktualizuje.

Avatar uživatele rejtule

MY MAME JIZ E/TICKET A ZAPLECENO. JAKA JE MOZNOST, ZE NAM TO JESTE ZRUSI? (KUPOVALI JSME TO PRES LETUSKU...) DIK

Avatar uživatele pavlina.cihackova

Ptala jsem se na to přímo u Letušky a napsali mi toto: "Jestli-že již máte letenky zakoupené, letecká společnost nemá důvod letenky stornovat. " Takže doufám, že vše ok a jedééém! :-)

Avatar uživatele kbacova

Tak ja bych se rada proklikala k letenkam odlet +- konec brezna na cca 14 dni, klidne tam do honuluu a odlet kahului, ale moc mi toho nenabizi, pomuzete? dekuji

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Katko, Akce je UKONČENA – tarif byl opraven. :-(

Avatar uživatele zu.beckova

Ahoj, chytli jsme letenku akorát do Honolulu. Stojí to za to, nebo jak se nejlépe přepravit mezi ostrovy?

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Zuzano, přelety mezi jednotlivými Havajskými ostrovy lze objednat u letecké společnosti Islandair (ceny v rozmezí 65 – 90 $). Další aerolinky na Havajských ostrovech: Hawaiian Airlines a Mokuleleairlines. Stručně a jasně popsal Borda v komentářích: Podle toho, co chceš. Hodně stručně – Oauhu – tam je např. Pearl Harbour. Kauai – nádherný zelený ostrov, hezké treky, výhledy, příroda. Maui – skvělé pozorování velryb, pár treků k vodopádům apod. Hawai – zejména Volcanoes, sopky, gejzíry, manty a delfíni a želvy u pobřeží. Kdybych si měl opravdu vybrat, asi bych dal Hawai a pak buď Maui nebo Kauai, ale stojí za to všechny.

Avatar uživatele inutihar

Asi máme po žížalkách, checkmytrip píše: Please note that the Airline has cancelled one or more of your selected flights. Please modify your reservation, or contact your travel agent for further information. (9115) Oficiálně mi ale ještě nic na mail nepřišlo.

Byla to vystavená a zaplacená letenka s e-ticketem?

Avatar uživatele rejtule

MY MAME JIZ E/TICKET A ZAPLECENO. JAKA JE MOZNOST, ZE NAM TO JESTE ZRUSI? (KUPOVALI JSME TO PRES LETUSKU...) DIK

Avatar uživatele l.kurtulik

Na ba.com vidím stále všechny svoje lety jako confirmed.

Avatar uživatele danek.libor

Zkoušel jsem kód rezervace i na webech BA a AA a nic. Ale letenky mám normálně v emailu (platil jsem okamžitě kartou) a kupoval jsem to už někdy dopoledne, tak netuším, v čem je problém.

Avatar uživatele danek.libor

Tak už to mám confirmed i na webech BA a AA. Tak snad poletíme. Honolulu volá!

Avatar uživatele kralud

tak jsem teda zvědavý, jestli těm co stihli letenky koupit je BA zruší, nebo ne.. já to bohužel nestihnul :-(

Avatar uživatele Schmejky

Letenky už mám na mailu, tak snad už mi je nevemou :-)

Avatar uživatele inutihar

Zrušit to můžou do 14 dnů před odletem. Ale řekl bych, že v tomto případě budou BA rychlejší :-(

Avatar uživatele context

ešte vám to ide? zdá sa, že už to je "opravené"

Avatar uživatele Jarda85

Akce je UKONČENA – tarif byl opraven. Rezervace uhraďte přímo kartou nebo hotově do dnešní půlnoci

Avatar uživatele ttom

ted už je pozdě, pokud jsi to nekupoval kartou máš smůlu.

Avatar uživatele Snowkill

ja jsem takovy debil bože !!! proc jsem si to aspon nerezervoval ! :/ do prdele prace

Avatar uživatele verca.hanzlikova

A když se mi peníze strhli, tak co?

Avatar uživatele inutihar

Pokud to zruší letecká společnost, tak se peníze normálně vrátí na účet, ze kterého bylo placeno.

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Verčo, když si peníze strhli a máš vystavené letenky v mailu, tak by to mělo být OK. Rozhodně bych ale s nákupem přískoků a hotelů chvilku počkal.

Avatar uživatele Snowkill

jenom tak pro zajímavost jak se hledají vubec ty mega akce ?:) by mě to zajimalo ... že bych taky začal hledat :).

Aktuální pecka šla najít pouhým vyhledáním zpátečního letu z Prahy na Havaj ;)

Avatar uživatele Snowkill

No jo Dave ale to jako zadáváš ty destince proste náhodně a kdyz ti tam nahodou skocí nějaka suepr cena tak to sem dáš ? chapu to dobře ?

Avatar uživatele Petraj

Ahojte, máte někdo tip na levnější ubytování? Klidně i apartmány v soukromí. Cestujeme 4. Dík moc

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Petro, mrkni na airbnb.cz

Avatar uživatele Snowkill

sakra hej už to ruší mužu se k někomu vcucnout ?:D na leden ? unor ?spěcha to

Avatar uživatele hankeys2

kdyby chtěl někdo poradit s itinerářem nebo cestou, tak tady máte mapu míst - https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zYoyvJilzqAY.kj0ZfnIempKk

Úžasný! Díky moc!

Avatar uživatele lenka

Tak to je bomba! Dík moc:)

Avatar uživatele petr.do

Bad news for everyone who bought flights with British Airways to Hawaii or other destinations in USA: it seems the airline is cancelling all the tickets. PD

Avatar uživatele zubrtom

Koupeno do Honolulu na květen. Díky za tip na dovču. Skvělá práce!!!

Avatar uživatele info

Je tarif ještě dostupný? Nelze mi zvolit žádné datum. Prosím o příklad rezervace na 14 dní na přolomu ledna/února, děkuji

Avatar uživatele petr.do

OPRAVENO.

jojo.. British to opravili, ale American jim to prodává vesele dál http://bit.ly/1AXastD EDIT: cena se opraví v druhém kroku..

Avatar uživatele ficus88

Co to znamena? ze sa este daju kupit z tych 11k? Chcel som ist v polovici Aprila 10-19

Avatar uživatele martiina

Když mi nepřišlo potvrzení (kupovala jsem přes AA), tak mám asi smůlu,co? :(((

Avatar uživatele hanman

Kdyz to vlozim do kosiku, tak uz mi to ale vyplivne tu opravenou cenu, i s AA... da se to jeste za tu neopravenou nejak koupit? Dik..

Pokud jste platili kartou, tak by potvrzení mělo dorazit.

Avatar uživatele honza07

Kupoval jsem to taky primo u AA na duben a potvrezeno....tedy zatim :-)

Avatar uživatele Raven

Maui nefunguje ani s AA

Avatar uživatele honza07

Ja to prave bral na Maui...začátek dubna. Přímo u AA ale je to tak hodina.

Avatar uživatele Kickassone

AA uz je taky davno opraveny.. Chtel sem jeste pro rodice Hawai.. Aspon sem ulovil 14 dnu v MIA :)

Avatar uživatele DimikUK

Opraveno? Ja to tam pored vidim.

Avatar uživatele d.sarissky

Pls bol by i odlet na Big Island alebo Maui koncom septembra s pobytom na cca 14 dni? Diky moc

Avatar uživatele baja

Koupeno :) Letanky už máme na mailu tak snad to bude dobré. Termín 1-15.května

Avatar uživatele Raven

Tak opraveno.

Pokračujem, code-share dělá divy http://bit.ly/1AXastD edit: nefunguje

Avatar uživatele andrewcz

Well, je to asi 20 minut co BA poslali info, že tarify okamžitě ruší a v GDS to už necení, takže je bohužel po všem..

Avatar uživatele terressska

Ahoj, znamená to, že když mám rezervaci a teď skočím to hotově zaplatit na pobočku, tak už mám taky smůlu?

Avatar uživatele andrewcz

Na letušce? Ti používají Galielo a tam je maska (= to, z čeho se letenka vystavuje) chvíli garantovaná. Prodejce by tedy teoreticky nemusel tu rezervaci přeceňovat aktuálně, ale vystaví ji z původní masky. Ale rozhodně bych si na tu pobočku pospíšil, může se stát, že BA začne nevystavené rezervace rušit :).

Avatar uživatele kaccistar

ahoj ahoj, nemate niekto doporucenie, kde je najlepsie sa ubytovat na Honolulu? Alebo je to teda Waikiki? Okrem klasickych bookings.com alebo airbnb.com nieco ine este? ceny pre dve osoby za nieco aspon trochu normalne nie su pod 2500.. ci? diky za radu.. :)

Avatar uživatele aleshradec

Ahoj, muzu doporucit: Ewa Hotel Waikiki 2555 Cartwright Rd Honolulu, HI 96815 - je to kousek od zoo, parku (kde je velke parkoviste), diamond head, waikiki...proste v centru deni. Tenkrat meli akci n 2 luzak.

Avatar uživatele kaccistar

Ales, super! Diky moc! tak uz len dufat, ze Britis nam to nezrusi.. mam uz e-ticket v emaily.. tak uvidime :)

Avatar uživatele zu.beckova

proč když objednávám jednu letenku tak se mi ukáže cena 11 tis a když dáme ten termín pro 2 tak tam mám 19 tis/os? Pomooc. Chtěli jsme 12 - 23.11

Avatar uživatele andrewcz

Tarif je už opravený, cena za 1os asi zůstala v cache vyhledávače, aktuální je už práve kolem 20k..

Avatar uživatele pavlina.hulinova

Zdravím, je tu prosím někdo, kdo by byl ochotný mi pomoci? Chci zakoupit 2 letenky od 18.listopadu s tím, abych mohla navštívit na 1 den LA? Děkuji za každou radu!

Avatar uživatele h.jirka

Super akce. Diku! Jen mam dotaz, zda jde po vystaveni letenky delat nejake zmeny. Napr delsi prestup v Londyne. Diky za info.

Avatar uživatele leskyj

mužu udělat rezervaci na internetu a pak zajet zaplatit do kamenné? (letuška)

Avatar uživatele lenka

Skvělá akce, tisíceré díky! 30/1 Honolulu přes e-bookers! Přes letušku už nic nekupuji, minule jsme bookovali Jižní Ameriku a druhý den to zrušili,i když platba odešla. Kdyby chtěl někdo nasharovat auto, ozvěte se..

Avatar uživatele Snowkill

Ahoj, na kolik dní jedete ?:) a kolik vás jede ? popříade pujčujete jen auto ? Dík

Avatar uživatele lenka

Asi už je pozdě co? Jedeme 2, termín 31.1.- 14.2., itinerář necháváme otevřený...byla to rychlovka

Avatar uživatele Snowkill

Ahoj, nechce nekdo letet tak 20 ledna ? na cca 15 - 30 dni ?? pls spěcha :) bo jak dloho tu bude tahle akce ? nechc letet sam :(.

Avatar uživatele Snowkill

mužu se zeptat jak dooh tahle akce potrva ?

Avatar uživatele Snowkill

mužu se zeptat jak dlouho tahle akce potrva ?

Avatar uživatele kaccistar

pokial to British neopravia... takze moc dlho asi nie.. letenky su fakt moc lacne... ;)

Avatar uživatele simonabartunkova

Nevite nahodou někdo, kdo jste jiz na Havaji byl, jak se nejlepe a nejlevneji přepravovat mezi ostrovy? A zda tedy lze vyuzit stopover v LA k navsteve mesta? Dekuji.

Pokud vám bude stačit přestup 18h k návštěvě (stačit bude) tak ano. Delší pobyt nelze v této ceně navolit.

Avatar uživatele jenick

Byl jsem tam v červenci. Mezi ostrovy neexistuje jiná přeprava než letecká. Hawaiian airlines, Ohana airlines a Mokulele airlines. Mokulele litá malejma prditkama. Doporučuji Hawaiian.

Avatar uživatele marekstach

Nepovídejte fakt jediná? :-) http://www.oahutomaui.com/

Avatar uživatele JWalker

Ten trajekt od roku 2009 nefunguje...

Avatar uživatele danek.libor

Ta už ale 5 let nefunguje... :-)

Avatar uživatele jan.stoces

Zdravím, objednával nědko přes pelikan.cz? Bylo zaplaceno kartou (zatim nezauctovane transakce), ale v rezervaci na pelikan.cz stále nezaplaceno...je tohle ok?

Avatar uživatele simonabartunkova

My mame taky na pelikanovi a rezervace je potvrzena a status zaplaceno.

Pelikán bude mít dnes problémy obstarat všechny rezervace. Rozhodně volejte, ať tu platbu spárují co nejdřív..

Avatar uživatele Hofi

Ten samý problém s ebookers.at ! Bohužel tam to dopadlo tak, že prachy jsou v nezaúčtovaných a vrací je ke mě do banky, takže 20min. hovor s customer service a doufám že spořka si jejich dokument o tom, že peníze nepožadují správně přebere :-/ doufám že jim to půjde rychle.

Avatar uživatele jan.stoces

Tak na Pelikanovi konecne ve stavu zaplaceno a overeno i na: https://www.britishairways.com/travel/managebooking

Avatar uživatele cech.bohuslav

Zdravím, super akce - už jsem koupil :D Doporučuju kayak.com - jsou tam stejné lety - fakt hromada - zaplaceno online kartou, letenka v emailu a i po přihlášení do British Airways funguje :) PS: na kayaku se mi i podařilo dát 24 hodinový stop over v Dallasu a dá se dát i v LA nebo v Londýně. Super, díky a ALOHA :D

Avatar uživatele viperw

ako si nastavil stop over v dallasu na kayaku prosim?

Avatar uživatele everlaste

A jak to udělat? díky

Avatar uživatele cech.bohuslav

Místo round-trip dejte hledat multi-city a při zpáteční cestě dejte honolulu dallas a o dva dny později (stopover bude jen 24 hodin, z honolulu to přilétá o den později).

Avatar uživatele viperw

takze zadat multicity napr praha-honolulu, honolulu - dallas, dallas - praha?

Avatar uživatele cech.bohuslav

ještě přidávám odkaz, je to tedy s AA http://www.kayak.com/flights/PRG-HNL/2014-10-20/HNL-DFW/2014-11-02/DFW-PRG/2014-11-04

Není to stop-over, ale klasický přestup. Stop-over je právě 24h 01min. Přestup 23h 59min. Mělo by to tedy najít tyto přestupy i při klasické zpátečce.

Avatar uživatele cech.bohuslav

To se omlouvám, nejsem tak znalý cestovatel, ale třeba se i těch necelých 24 hodin bude někomu hodit a nebude se na ně muset překlikávat :)

To je v pořádku, jen tím hledáním už to svádí k hledání 1+ den na přestup, a ten tarif to neumožňuje ;) tak se snažím zabránit zbytečnému času u kayaku.

Avatar uživatele viperw

prosim pomohol by si mi to nastavil ale namiesto Dallasu aby bolo Chicago a termin maj 2015 na cca 14-18 dni ako by vyslo.. dakujem

Avatar uživatele pavlina.hulinova

Dave, chápu to dobře, když se jedná o přestup (tj. do 24hodin) nemůžu z letiště ven? A když o stopover, tak můžu? Chtěla jsem to tak objednat přes LA, ale naskakuje mi už vysoká cena...Děkuji

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Pavlíno, samozřejmě že můžeš ven. Jen v terminologii je přestup vše do 23:59 a stopover je od 24:01. Akce byla opravena.

Avatar uživatele t.i.b.i.a

ahoj lidi, mate uz nekdo opravdu letenku v emailu? My jsme rezervovali primo u AA/BA a stale nic. Vse zaplaceno, ale reservation status je stale "pending". Tak jsem zvedava...

Avatar uživatele martin

Kupoval jsem pres BA a zaplatil paypalem. Ukazalo mi to ze je vse ok, ale email zatim nedorazil. Kazdopadne mam psano u tech letu confirmed a mohl jsem si vybrat i mista v letadle.

Avatar uživatele martiina

Jsem na tom stejně, taky jsem rezervovala přímo přes AA a žádná konfirmace :(

Avatar uživatele Salix86

Už jí mám v e-mailu. Placeno hotově na pobočce letušky. Teď už jen doufejme, že to nestornujou...

Avatar uživatele jakub.koryta

Ahoj, mohu se zeptat, kdyz dam za tu letenku 12K a poletim v tom listopadovym terminu hned na 14dni.. na kolik si cca myslite, ze vyjde komplet dovolena?! Ubytovani, pripadny auto,... neco sebou.. vim, muze to byt rozdilny, ale stejne.. nejakej zlatej stred ;) DEKUJU!!! KUBAS

Ahoj Kubo, zkus propočítat dle svých potřeb náklady pomocí těchto cen http://www.numbeo.com/cost-of-living/city_result.jsp?country=United+States&city=Honolulu%2C+HI

Avatar uživatele jakub.koryta

Na to jsem koukal, děkuju.. Kde o to, že nemám zkušenosti s nějakými těmi přelety, zda se to kupuje přímo tady a nebo se to řeší až na místě.. To samé ubytování.. proto jsem se zkoušel zeptat :)

Přelety určitě kupovat dopředu. Tam je cena +- 1800 za kus.

Avatar uživatele jakub.koryta

a ten přelet by jste doporučoval? Případně na jak dlouho je to nejlepší? A jestli je lepší se pak vracet zpátky na ten první ostrov a nebo letět domů z toho, kam budu mít přelet?!

Avatar uživatele pavlina.cihackova

Díky moc, tyhle stránky mě dovedou na mizinu.. ale letenky koupeny! :-) Letíme přelom dubna/května do Honolulu - pokud se někdo přidá, budem rádi :-)

Avatar uživatele marekstach

Zdravím, my máme s partnerkou termín 30.4 - 15.5 a 23h přestup v LA. Tak se velmi pravděpodobně někde potkáme :-)

Avatar uživatele pavlina.cihackova

My letíme 26.4. - 11.5., tak při velkém štěstí.. :-) Nebo tomu štěstí můžeme pomoct a pronajmout si společně auto na cesty, já jedu taky s přítelem.. ;-)

Avatar uživatele marekstach

To bysme možná mohli kde ušetříš to můžeš utratit příště :-) Můžeš si mě třeba zatím přidat na fajsbuk (Marek Štach) a jak budeme mít hotový každý svůj itinerář tak je můžeme třeba nějak poupravit aby jsme se aspoň na jednom ostrově potkali a o pronájem se podělili ;-) a kdyby ne můžeme si aspoň dávat rady a tipy na ubytko a přesuny... :-)

Avatar uživatele pavlina.cihackova

Super, souhlas! :-) Večer si Tě přidám, teď na fb nemůžu... Snad jsi jediný pod tímto jménem ;-)

Avatar uživatele marekstach

Úvodní fotku mám velké panorama Toronta. To už snad jiný Marek mít nebude :-D

Avatar uživatele ivushka

Z letusky.cz mi odpověděli (Marie Šivicová), že se jedná o chybu v systému, na které pracují a tyto letenky budou staženy.

Sami je inzerují a prodávají https://www.facebook.com/letuska ;) Proto kupujte dokud jsou v systému, protože letuška je nestháhne. Jediný kdo to může udělat a udělá je British airways.

Avatar uživatele ivushka

Pokud jsou letenky zaplacené a přijdou e-mailem, už je nikdo nemůže zrušit? :)

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Ivo, neřekl bych, že letenky zruší. Každopádně bych s bookingem ubytování a případných přeletů po ostrovech chvilku počkal.

Avatar uživatele tomasmartinak

jak udelat více osob?

Jakmile se proklikneš z našeho webu a načtou se ti letenky, tak hledej tlačítko Změnit/Upravit. Je hned u destinací odkud kam a datumů. Zde si změň počet osob ;)

Avatar uživatele milan.krajc

Kupene do Honolulu od 10. - 29.12.2014. Keby sa chcel niekto pridat a skusit zdielat naklady za ubytko pripadne auto ozvite sa. Milan

Avatar uživatele davidstajnc

ahoj, jaky ostrov doporucujete navstivit nejvice? díky david

Avatar uživatele Borda

Podle toho, co chceš. Hodně stručně - Oauhu - tam je jen Pearl Harbour, jinak nic zásadního. Kauai - nádherný zelený ostrov, hezké treky, výhledy, příroda. Maui - skvělé pozorování velryb, pár treků k vodopádům apod. Hawai - zejména Volcanoes, sopky, gejzíry, manty a delfíni a želvy u pobřeží. Kdybych si měl opravdu vybrat, asi bych dal Hawai a pak buď Maui nebo Kauai, ale stojí za to všechny.

Avatar uživatele muj.soukromy

OMG, na Oahu jen Pearl Harbor, tak ty jsi bourák, radši jeď do Chorvatska :-) Nám nestačil týden, abychom vůbec "celé" Oahu projeli, další čas jsme trávili na Big Island. M.

Avatar uživatele Borda

Pane M. (zřejmě "magor") - byla to odpověď v rychlosti, pro mě je na Oahu nejzásadnější Pearl Harbour, vím, že je tam i Diamond head atd.. Strávil jsem na Havaji přes tři týdny, projel jsem všechny výše uvedené ostrovy a dovoluji si říct, že mám nacestováno třikrát tolik, co vy, tak jděte laskavě se svými invektivy do... :-)

Avatar uživatele Mandarinka

Ahoj, právě se nám to povedlo přes e-bookers na Maui. A co dál? Jsou spolehliví? Letenka ještě není jistá, že? Ačkoliv jsem platila hned, kdy bude jistota, že poletíme...

Ahoj, zde bych s letenkou již počítal. Mají chybu v ceně tarifu, což je jejich problém a ty sis koupila klasickou zpátečku ;) Takže jakmile ti přijde e-ticket (pouze textový mail s údaji o letence) tak je vše OK. Dorazit by měl do cca 15 minut.

Avatar uživatele Andys

Koupeno, moc díky! :)

Avatar uživatele rasan

tenhle web je tak dobrej, ze me to sere. jeste par dni a zkrachuju.

Originální pochvala :D díky!

Avatar uživatele kalus.jirka

Ahoj, chci se zeptat, jestli vyřízení turistického víza je opravdu tak rychlé, jestli se tam nečeká nějakou dobu na schválení? Uvažuji o říjnu/listopadu, ale vízum nemám, tak jestli se to dá v pohodě stihnout.

Ahoj, pokud máš biometrický pas, tak si zažádej o ESTU, vízum je zcela něco jiného a tam to trvá déle. Více info najdeš nahoře v modrém poli.

Avatar uživatele ms.dolphin

Mně se povedlo přes skyscanner.com, konkrétně přes airtickets24 :-)

Avatar uživatele dludovit

Ahoj, chceli by sme cestovat v oktobri a to nsm vyhadzuje este raz take ceny. Vies mi s tym pomict. Dakujem

Ahoj, termíny na každý den http://bit.ly/1pKUmjg

Avatar uživatele Marca

Dave, prosim pomoc, neco od zari cca do 1.tydne v rijnu? Prosííím

Ahoj, např. zde http://bit.ly/VSpMbf

Avatar uživatele micha.e.la

Ahoj, prosím o letenky nejdříve od 13. září asi tak na 14 dní. Děkuju moc

Ahoj, ty odlety tam jdou spíše až ke konci měsíce - http://bit.ly/1zJR68P

Avatar uživatele medea

Tak jo, slusi se podekovat. Neuveritelna cena. Diky. Koupeno dokonce za 11.500

Díky Radku. ;)

Avatar uživatele starchy

Ahoj,uměli byste open jaw Praha - Kona / Honolulu -Praha? idealne 15-20 dnu od druhe pulky listopadu. diky za odpoved.

Ahoj Honzo, uměli ;) Zde je příklad - můžeš s daty hýbat. http://bit.ly/1tNxfVn

Avatar uživatele Marca

ahoj, od 15.9 do 30.9. mi to ukazuje cenu 23tis na osobu.nevite proc?

Ahoj Markét, aktuálně jsou nejnižší ceny spíše od 20.+ http://bit.ly/1zJR68P

Avatar uživatele rejtule

Lidi, pokud chcete letet na Vanoce, musite fyzicky z Havaje odletet jeste tento rok, to jest 31.12.2014. Nelze zvolit navrat v roce 2015, pokud zacinate dovolenou v roce 2014 a chcete tuto bezva cenu. My uz mame na Vanoce koupeno. Diky Dave za supr nabidku. :)

Avatar uživatele silviec

Dobry den, nic mi to nenajizdi na duben? Na Pelikanu uz jen za 18 tis. Muzete mi poradit? Moc dekuji

Dobrý den, zde je např. odlet 31.3. http://bit.ly/1lxXsY9 Aktuálně poběží jakýkoliv termín, viz. http://bit.ly/VSotZD

Avatar uživatele Perry16

DObrý den,nějaké levné termíny s odletem kolem konce bBřezna zhruba na 14 dní? děkuji

Dobrý den Tomáši, zde jsou dostupné termíny - http://bit.ly/VSotZD Rezervace v CZK zde: http://bit.ly/1lxXsY9

Avatar uživatele martiina

Prosím pomoc termín přelom leden - únor 14 dní

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Martino, příklad rezervace: http://bit.ly/1q7ETK2

Avatar uživatele martiina

Ahoj, díky.. koupila jsem ten samý termín jen přes American Airlines.. akorát mi zatím nepřišlo potvrzení a peníze furt vidím na účtu, tak snad vše proběhne ok

Avatar uživatele inutihar

Pokud vám padají rezervační systémy, můžete nakoupit přímo přes web American Airlines, které tyto lety codesharuje. Vše bez problémů, ceny stejné (PRG-HNL - 545 USD)

Avatar uživatele Borda

No, tak servery jsou hodně přetížené, jen co je pravda. Povedlo se mi koupit přes opeřence, než jim to spadlo, za cca. 12 tis. PRG - HNL - Maui - PRG. Díky moc za akci, a hlavně za notifikační email. Jsem zvědavý, jestli to nezruší. Pokud by někdo chtěl nějaké info o Havaji, tak jsem tam byl tři týdny minulý rok. :-)

Avatar uživatele kottasova

Neco kolem 4.-19.4. (plus minus par dni) by nebylo? Bohuzel mi to porad hlasi chyby :( Dik moc!

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Aničko, koukni na odkaz http://bit.ly/1vSME7k - cena letenky je 11.866 Kč a termín 6.4. - 19.4.2015

Avatar uživatele Smajlo

Pres co rezervujete ?? Me nejde nic. Azair, Expedia, Matrix...nic

Avatar uživatele Smajlo

Cestovni obdobi zacatek prosinec, idealne 14 dni...diky za kazdou pomoc

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Kubo, pres ebookers.at http://bit.ly/1qCgFHO

Avatar uživatele ms.dolphin

Nemohli byste mi prosím pomoct se dvěmi letenkami na Maui v druhé půlce ledna na cca 14 dní? Děkuju moc!

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Mirko, mrkni na odkaz http://bit.ly/1qLUoDI - termín 15.1 - 29.1.2015

Avatar uživatele easydiesel

Zakoupeno DIKY !!! :D

Avatar uživatele bopa

Ahoj nedaaří se mi najít za slušnou cenu... Potřebný odlet 11.9 - 12.9 - a návrat do ČR cca 3-4.10..... Je vůbec nějaká šance se dostat na podobnou inzerovanou cenu?? Díky

Avatar uživatele udp

Cestovní období: 15.09.2014 – 31.05.2015

Avatar uživatele bopa

bohužel ani s odletem 15.9 :-(

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Bo, ceny v polovině září jsou opravdu bohužel dražší a co tento termín 23.9. - 4.10. 2014 http://bit.ly/1lhkhin

Avatar uživatele ms.dolphin

Nejde to :-( Chci v lednu, ale ty servery to nedávaj, ani jeden :-(

Doplněno o zahraniční portály, ty poběží jedna báseň ;)

Avatar uživatele easydiesel

Zkousej dal , me se povedlo az na po 4te... Ale uz se povedlo :)

Avatar uživatele sspackova

Ahoj, byla by tam nejaka letenka s odletem uz v zari cca na 3 tydny? nemuzu nic poradneho najit :(.Dekuji :)

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Silvie, koukni na letenku za 11.866 Kč v termínu 23.9. - 15. 10. 2014 http://bit.ly/1tNuovJ

Avatar uživatele svalnatykomar

Zdravím, dáváte si to komplexní pojištění za 900kč?

Avatar uživatele cihalpetr

Taky moc díky! Koupeno na konci dubna na 14 dnů :-)

Avatar uživatele karelsrnka

hehe ja na konci dubna na 3 tydny :)

Avatar uživatele martin.kuklik

Ahoj, nevite prosim o nejakym terminu i pres vanoce? cca 20.12. - 5.1... díky!

Avatar uživatele rejtule

Lidi, pokud chcete letet na Vanoce, musite fyzicky z Havaje odletet jeste tento rok, to jest 31.12.2014. Nelze zvolit navrat v roce 2015, pokud zacinate dovolenou v roce 2014 a chcete tuto bezva cenu. My uz mame na Vanoce koupeno. Diky Dave za supr nabidku. :)

Avatar uživatele vapan76

Nejaky par by se pridal do 35 let v kvetnu na sdileni nakladu ? Uz jsme tam byli, a radi se tam vratime.

Avatar uživatele romeo1113

Ahoj mali by sme zaujem. Ktory termin a kt destinacia Vas laka? Jozef

Avatar uživatele vapan76

Maui a Kauai. Napis mi email a domluvime se popr.

Avatar uživatele romeo1113

jozef.sihelsky2@gmail.com

Avatar uživatele Klariska_crew

Jedeme na Maui v květnu pecka díky moooc!!!

Avatar uživatele d.sarissky

Ahoj, diky za Vasu pracu, pls su tam aj nejake terminy za tuto cenu s odchodom koncom septembra? Diky

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Dane, termín na konci září viz odkaz http://bit.ly/VP8bRz

Avatar uživatele d.sarissky

Diky

Avatar uživatele DzaDza

Ahoj, prosim te..kdyz mam prestup 19 hodin v LA znamena to ze nemuzu odejit z letiste i kdyz mam ESTU? Diky

Avatar uživatele Vendy

Ahoj, odejít můžeš.

Avatar uživatele Boroone

Čau Dave, díky moc za Vaši práci. Sleduji Váš web relativně dlouho a čekal jsem na podobnou akci. Letenky koupeny na přelom leden/únor přímo na BA. Vyšlo to ještě o 300 kč levněji/letenka. Ještě jednou díky za Vaši "mravenčí" práci!

Avatar uživatele Tbone

Tak je to nejlepší, koupit si to přímo u letecké společnosti a ještě levněji. Nechápu, proč to tady lidi kupujou přes letušku apod.

Avatar uživatele tomas.nevole

Dá se najít letenka prosím od 25.12 -18.1.2015 ?? Do 15 000.-??

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Kelly, za tuto cenu bohužel ne.

Avatar uživatele zuzana.sykorova

Ahoj, díky za super tip a úžasná cena! Koupeno a už se těšíme! Dobrá práce pánové! :-)

Avatar uživatele WaclavZ

Ahoj, prosím nevíte o levném termínu cca v období konec ledna - duben na cca týden až dva? Děkujiii :)

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Venco, termínů je spousta, např.3. - 13.února za 11.866 Kč http://bit.ly/1rBUq7q

Avatar uživatele kralud

Ahoj, jel bych ale nemám kolem sebe dostatečně bláznivé lidi, co by do toho šli.. hledá někdo spolucestujícího? :-D

Avatar uživatele kbacova

Ahoj decka, super info, dekuji, taky mam dotaz, v LA je na prestup 18 hodin.

Avatar uživatele kbacova

Jeste doplnim ten dotaz:-) da se odejit do LA pri prestupu 18 hodin? diky

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Katko, určitě můžeš odejít.

Avatar uživatele kalim.jirkovmcs

Zdravím, zoufale se snažím najít kombinaci příletu na Lihue a odletu z Kony v březnu 2015.... Hází mi to ceny od 50k výš :-(

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Tomáši, koukni na odkaz http://bit.ly/1AWTsUj, letenky za 11.866 Kč PRG - LIH / KOA - PRG v termínu 3.3 - 13.3. 2015

Avatar uživatele miladap

Super akce!!! Pri snidani by me ani nenapadlo, ze dnes koupim letenky na Havaj :) Koupeno na leden 2015, diky moc za praci! A ty emailove notifikace funguji super!

Avatar uživatele harcsova

Letenky za tuto cenu na zaciatok 04/15?? v akych terminoch su prosim?

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Katko, koukni do kalendáře http://bit.ly/1tFMyAr

Avatar uživatele Krang

Děkuji, líbám Vám nohy :D

Avatar uživatele Hofi

AHOJ, BOHUŽEL MI NA ŽÁDNEM ZE SEVERŮ NEJDE VYJET ANI NABÍDKA, JSOU TAK PŘETÍŽENÉ A NEBO JE PROBLÉM U MĚ ?

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Hofi, problém není u tebe, servery nám bohužel také padají :-(

Avatar uživatele lucie.petras

Ahoj, je nějaký termín cca 18.12. - 10.1.? Tam Honolulu a zpět do Prahy třeba z Maui?

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Lucko, termín je, ale samozřejmě za jinou cenu, protože se jedná o vánoční období http://bit.ly/1C5rLKz

Avatar uživatele eis.daniel

jak prosím přidám druhé cestujícího ? Děkuji.

Avatar uživatele Marta

Klikni na změnit nahoře v nabídce

Avatar uživatele katerina.vachova

Ahoj, nevíte, jestli je tam nějaký termín kolem Silverstra, nebo začátek ledna? Díky!

Avatar uživatele Vendy

Ahoj, termíny jsou, ale v období svátků za odlišnou cenu viz odkaz http://bit.ly/1qjMKmx

Avatar uživatele tttwister

Prosím o nějaký termín kolem vánoc, teda pokud to jde, protože se mi nedaří nic najít.

Avatar uživatele karolajna

10/12-29/12

Avatar uživatele Adam

Byl by termín pro dva 18.10.-31.10.2014 na Kahului (maui)?

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Adame, našli jsme pro tebe termín 18. - 31. 10. 2014 za 11.866 Kč http://bit.ly/1tNmsdQ

Avatar uživatele viperw

ide prosim zaplatit platba na letuska.cz alebo na pelikane kartou na 2x? nakolko nemam na jednej karte tolko penazi? dakujem

Avatar uživatele tomas.loun

Ano, u Pelikana jsem loni takto letenky kupoval a domluvil si to s operatorkou

Avatar uživatele brandmad

Ahoj, je mozne letet primo z Londyna?

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Hanko, z Londýna je možné letět, cena je ovšem již vyšší.

Avatar uživatele brandmad

ahoj, diky za odpoved. to je ta bookovaci logika o dve letenky mene, ale cena vyssi :)

Avatar uživatele terressska

Ahoj, pro 5 lidí na konec dubna nebo od začátku května přes 3 víkendy nejlíp by termín byl(1.5.-17.5. apod)? hází mi to ceny jen kolem 20k. díky

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Terko, koukni na termín 1.5. - 17.5. 2015 za cenu 11.779 Kč/osoba http://bit.ly/1qLR4si

Avatar uživatele Vitek.ponocny

Cau kluci, muzete mi pomoct, Brezen, Honolulu 10 dni, kdykoliv. Diky Vitek

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Vítku, koukni na kalendář a hledej nejnižší cenu 413,76 EUR/cesta http://bit.ly/1qCgFHO, české weby padají

Avatar uživatele bendikj

Pecka. A nešlo by ještě dát přestup třeba na 3 dny, aby se člověk i podíval i po LA??

Avatar uživatele Jarda85

Ahoj Jirko, Stop-over v Kalifornii nelze navolit, maximálně 23 hodinové přestupy umožní opustit letiště a na chvíli se projít po Chodníku slávy.

Avatar uživatele Morficek

Tak to je dobra panika... Dve technicke a zasadni otazky pro spontanne nakupujiciho: 1) Jaký ostrov je nejlepší - nic low cost, ani prepaleneho 2) ktery termin od ledna do kvetna je nejlepsi s ohledem na pocasi? Díky ;) a chvalim -> pecka

Avatar uživatele koprivovalucie

Já bych určitě letěla na Maui a je jedno kdy, počasí je tam skoro celý rok pořád stejné.

Avatar uživatele xxcarlos

Našli jste někco něco na přelom dubna a května?

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Petře, máme tady pro tebe letenku za 11.742 Kč na přelomu dubna a května http://bit.ly/1qjyqL0

Avatar uživatele kapicak

Je mozne vystupit LA na ceste tam?

Jaký má být routing? Nevystupovat, jinak propadnou všechny lety. Určitě ale půjde open-jaw nebo i klasické lety do Kalifornie, možností je mnoho!

Avatar uživatele kapicak

Praha -> California Havai -> Praha pripadne aj opacne, je mozne nieco take najit?

Avatar uživatele klarastara

Při přestupu v LA 18 hodinn je tedy možnost jít do města, nebo se musí trčet na letišti? Nevím jak se to dá případně zařídit pokud to není automatické?? Dík moc K.

Avatar uživatele slesingrovapetra

Ne to ne, koupila jsem letenku před 2 měsíci v domeni,ze už nebude levnější za 17tis. Tohle je naprosto luxusní cena.

Avatar uživatele skypik

Ahoj, bylo by něco i ještě teď na konec září? Díky

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Fando, koukni na zpáteční letenku Praha - Honolulu http://bit.ly/VP8bRz

Avatar uživatele leskyj

něco přes Vánoce asi nehrozí že??

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Kubo, mrkni na letenku od 7.12. - 26.12. za cenu 11.863 Kč nebo 10.12. - 29.12. za stejnou cenu, ostatní termíny jsou v tomto období již dražší http://bit.ly/1vp4Jwz http://bit.ly/1AWARrE

Avatar uživatele klarastara

nevíte kolik činí poplatek pokud změnín později jméno cestujícího??

Změna jména není možná.

Avatar uživatele gaylesan84

Ahoj, cca do kdy tato akce poběží (ideálně do jaké doby bych se měl rozhodnout a koupit)? Jde mi o to, jestli cca 2 dny letenky ještě budou.. Díky moc za info

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Jirko, letenky za tyto ceny budou dostupné do opravení tarifu. Bohužel nejsme schopni říci přesně do kdy.

Avatar uživatele fresh-prince

Ahoj, jak je to prosím s číslem pasu? Musím ho mít při koupi letenky nebo se dá doplnit zpětně? Teď pas ještě nemám. Díky za odpověď

Ahoj, pas není při rezervaci potřeba. Musíš ho mít jen na cestu ;)

Avatar uživatele fresh-prince

Díky za odpověď i Vaší práci.

Avatar uživatele Tonda 2

Dobrý tip, jen připomínám že s BA, nejen Havaj je dnes za super ceny :)

Avatar uživatele Kickassone

Mas naky tip ? Shanim jeste MIA na listopad :)

Už se to píše ;) http://bit.ly/1rBHK0v

Avatar uživatele klarastara

Dave u té miami na listopad..při cestě zpět z Londýna do Berlína, lze z Londýna letět rovnou do Prahy..jako, že si koupíme jednosměrnou a ten přestup do berlína necháme frnknout??

Avatar uživatele Kickassone

Ses hvezda Dejve !!!! Jeste bych potreboval MIA na 14 dnu v breznu / dubnu (ale 1. kazdy mesic musim byt v Praze) - ale asi te necham dopsat ten prispevek :-D dííííííík

Avatar uživatele kish

chtěla bych se Vás zeptat, jak najít termín se stejnou cenou, než ten, který je automaticky nastavený po rozkliknutí linku rezervace? Ideálně bychom potřebovali letět až leden/březen 2015. díky moc za radu. kristýna

Ahoj Kristýno, nejlepší to budeš mít zde - dej Změnit a vyberte si termín +- 3 dny a nastavte počet osob, např. únor - http://bit.ly/VS4ydv nebo pelikan http://bit.ly/1rBHD52

Avatar uživatele kish

super, děkuju moc! pošlem pohled :)

Avatar uživatele Lukinap

Fantastická akce, díky za tento server, dobrá práce

Avatar uživatele radekmacek

Začátek května 30.4. - 15.5. kolem prosím termín hned kupuju! Díky

Ahoj Radku, termínů spoustu http://bit.ly/1pKn0RF

Avatar uživatele radekmacek

3x mi to odmítlo platbu kartou, rezervaci mám jen na mailu a běžím na pobočku z hotovostí jestli mi to vezmou...systém je teď přetížen... Kua Kua :-)

Avatar uživatele radekmacek

Zaplaceno na pobočce, letenky mám v kapse... Dííík! :-)

Avatar uživatele Kickassone

Ahoj, jak tam prosim prihodim druheho cestujiciho ? diky

Avatar uživatele Kickassone

Mam diky :)

Avatar uživatele Kickassone

Slo by prosim za tuhle cenu 14 dnu v breznu nekde cca uprostred ? diky

Zde: http://bit.ly/1lgVMSd

Avatar uživatele yeseer

Presne, stopover v LA by sel?

Bohužel nelze, jen delší stop na max 24h dle dostupnosti letů.

Avatar uživatele prusikova.prusikova

Zdravím, hledám termín od 2.12. na cca 2týdny. Je tam za tuto super cenu nějaký termín? Děkuji

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Terezo, koukni na zpáteční letenku Praha - Honolulu viz odkaz http://bit.ly/1qLLqXf

Avatar uživatele Mojo

Och ... keby som neočakával vyšťavenie môjho rozpočtu a voľného času v Peru, tak do toho idem hneď :) Skvelá ponuka!

Avatar uživatele Mojo

Tak sme neodolali a kúpili to. Vďaka za super prácu! :)

Avatar uživatele kapicak

neco so stopoverom na par dni v Californii by sa nenaslo? akukolvek termin

Avatar uživatele Vendy

Ahoj Tomáši, bohužel tento tarif nepovoluje stopover.

Avatar uživatele peter.krivanek

Ahoj, když chceme jet na začátku dubna do Toronta a potom pokračovat dál přes colorado a pak na Hawai, vyplatí se hledat něco tedka nebo je možný, že podobný ceny budou i později? Díky

Avatar uživatele
Zavřít
Ikona pinu
Spojené státy americké  

Země, kterou budete buď milovat, nebo nenávidět

Spojené státy americké (USA) jsou demokratickou federativní prezidentskou republikou, jejíž největší část se táhne kontinentem Severní Ameriky od Atlantského oceánu na východě po Tichý oceán na západě. Na severu hraničí pevninská část Spojených států s Kanadou, na jihu s Mexikem. Exkláva USA, Aljaška se svými ostrovy (Aleutské ostrovy), je z velké části obklopena Severním ledovým oceánem, pevninskou hranicí se stýká s Kanadou. 

Dále Spojeným státům náleží ostrovní území v pacifické oblasti tzv. Havajské ostrovy, známé skvělými podmínkami pro vodní sporty. Ke Spojeným státům řadíme také 14 přidružených území, z čehož 5 je obydlených – Portoriko, Guam, Severní Mariany, Americká Samoa, Americké Panenské ostrovy. Občané těchto přidružených oblastí nejsou automaticky občany USA, ale vztahují se na ně některé části americké ústavy. Celkově Spojené státy se svými přidruženými oblastmi zaujímají rozlohu více než 9 639 000 km2 a jedná se tak o třetí největší zemi světa.

Jak značí samotný název USA, jedná se o zemi, která sestává z 50 států a jednoho federálního území se statutem hlavního města – Washington D. C., v němž se nachází sídlo prezidenta, Kongresu a Nejvyššího soudu (District of Columbia). 

Chystáte-li se do Spojených států poprvé, pravděpodobně míříte buď na západní pobřeží, východní pobřeží, nebo na Havaj. Pokročilí cestovatelé, ti, kteří ve Spojených státech již párkrát byli, vyhledávají oblasti jako Aljaška, jih USA či středozápadní oblast. Ať jedeme kamkoli a třeba podesáté, vždy jsme my, Evropané, zaskočení, jak jsou Spojené státy obrovské, proto své časové možnosti znásobte třemi a pak teprve stihnete vše, co jste si napsali na seznam vašich TOP 10. 

Napsat tento článek nebude nic jednoduchého. Nelze totiž napsat nic, co by dokázalo shrnout, jaké Spojené státy jsou, jací jsou Američané, o Spojených státech nelze říct nic, co by je jednoznačně dokázalo definovat v pár větách. Jedná se o zemi, kterou lze milovat a nenávidět zároveň, kde natrefíte na to nejlepší, a také to nejhorší současného světa, kde pravděpodobně utratíte budget, který měl vystačit i na další cesty, ale vlastně vám to vůbec nebude vadit.

Vztah většiny cestovatelů ke Spojeným státům je rozporuplný, a přesto tam všichni stále dokola s nadšením jezdíme. Mimo stereotypní obrázky, které známe z filmů hollywoodské produkce, můžeme totiž v USA zažít úplně vše – velká města se vším, co nabízí, skvělé treky napříč horami a kempováni v divočině, surfování na vlnách a potápění pod nimi, vyzkoušíte gastronomii celého světa, strávíte hodiny přelety a přejezdy v autech, abyste se pak nemohli vzrušením ani nadechnout, jakmile stojíte a pod vámi leží stovky kilometrů až šest miliónů let starého Grand Canyonu.

Informace, které si můžete přečíst v tomto článku, jsou zejména určeny pro ty, kteří se do USA chystají poprvé. Shrnují základní informace o tom, jak se v USA zorientovat, na co si dát pozor nebo naopak to, co by vám mohlo pomoci.

Průvodce pro Spojené státy americké

Zavřít
Ikona pinu
Spojené státy americké  

Země, kterou budete buď milovat, nebo nenávidět

Spojené státy americké (USA) jsou demokratickou federativní prezidentskou republikou, jejíž největší část se táhne kontinentem Severní Ameriky od Atlantského oceánu na východě po Tichý oceán na západě. Na severu hraničí pevninská část Spojených států s Kanadou, na jihu s Mexikem. Exkláva USA, Aljaška se svými ostrovy (Aleutské ostrovy), je z velké části obklopena Severním ledovým oceánem, pevninskou hranicí se stýká s Kanadou. 

Dále Spojeným státům náleží ostrovní území v pacifické oblasti tzv. Havajské ostrovy, známé skvělými podmínkami pro vodní sporty. Ke Spojeným státům řadíme také 14 přidružených území, z čehož 5 je obydlených – Portoriko, Guam, Severní Mariany, Americká Samoa, Americké Panenské ostrovy. Občané těchto přidružených oblastí nejsou automaticky občany USA, ale vztahují se na ně některé části americké ústavy. Celkově Spojené státy se svými přidruženými oblastmi zaujímají rozlohu více než 9 639 000 km2 a jedná se tak o třetí největší zemi světa.

Jak značí samotný název USA, jedná se o zemi, která sestává z 50 států a jednoho federálního území se statutem hlavního města – Washington D. C., v němž se nachází sídlo prezidenta, Kongresu a Nejvyššího soudu (District of Columbia). 

Chystáte-li se do Spojených států poprvé, pravděpodobně míříte buď na západní pobřeží, východní pobřeží, nebo na Havaj. Pokročilí cestovatelé, ti, kteří ve Spojených státech již párkrát byli, vyhledávají oblasti jako Aljaška, jih USA či středozápadní oblast. Ať jedeme kamkoli a třeba podesáté, vždy jsme my, Evropané, zaskočení, jak jsou Spojené státy obrovské, proto své časové možnosti znásobte třemi a pak teprve stihnete vše, co jste si napsali na seznam vašich TOP 10. 

Napsat tento článek nebude nic jednoduchého. Nelze totiž napsat nic, co by dokázalo shrnout, jaké Spojené státy jsou, jací jsou Američané, o Spojených státech nelze říct nic, co by je jednoznačně dokázalo definovat v pár větách. Jedná se o zemi, kterou lze milovat a nenávidět zároveň, kde natrefíte na to nejlepší, a také to nejhorší současného světa, kde pravděpodobně utratíte budget, který měl vystačit i na další cesty, ale vlastně vám to vůbec nebude vadit.

Vztah většiny cestovatelů ke Spojeným státům je rozporuplný, a přesto tam všichni stále dokola s nadšením jezdíme. Mimo stereotypní obrázky, které známe z filmů hollywoodské produkce, můžeme totiž v USA zažít úplně vše – velká města se vším, co nabízí, skvělé treky napříč horami a kempováni v divočině, surfování na vlnách a potápění pod nimi, vyzkoušíte gastronomii celého světa, strávíte hodiny přelety a přejezdy v autech, abyste se pak nemohli vzrušením ani nadechnout, jakmile stojíte a pod vámi leží stovky kilometrů až šest miliónů let starého Grand Canyonu.

Informace, které si můžete přečíst v tomto článku, jsou zejména určeny pro ty, kteří se do USA chystají poprvé. Shrnují základní informace o tom, jak se v USA zorientovat, na co si dát pozor nebo naopak to, co by vám mohlo pomoci.

Průvodce pro Spojené státy americké