Moskva: levné zpáteční letenky do Ruska - 879 Kč.

Rusko
Před 3 lety

Jak akci využít?

Nemusíte být příznivci minulého režimu proto, abyste se mohli vydat obdivovat architektonické skvosty hlavního města Ruska. Návštěva chrámu Vasila Blaženého na Rudém náměstí či paláce v Kremlu je samozřejmostí.

Moskva však nabízí mnohem více vyžití, proto vám pouhý víkend na kompletní poznání rozhodně stačit nebude. S letenkami za 879 Kč je však i krátký pobyt výhrou.

Dostupné termíny za 879 Kč:
  • tam
  • červen: 17, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 27
  • červenec: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 17, 21, 22
  • srpen: 1
  • zpět
  • červen: 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30
  • červenec: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 17, 20, 21, 22, 23, 29, 30
  • srpen: 3, 5, 6
Cena se vztahuje na členy WDC. Pokud členství ještě nemáte, připočtěte si k celkové rezervaci částku 750 Kč za roční členství – po tuto dobu pak budete cestovat za 270 Kč / let levněji (vyplatí se tedy již při první cestě 2 a více osob). Zavazadlo lze bezplatně přepravit do rozměrů 42 x 32 x 25 cm.

Vízum do Ruska stojí 990 Kč, je však nutné připočíst náklady na získání zvacího dopisu (minimálně tedy vízum+zvací dopis za 1.490 Kč). Užitečné informace k zařizování individuálních víz do Ruska najdete např. na cesty.in/rusko.

Krátký cestopis z Moskvy si můžete přečíst na Jencyho blogu. Stejně tak se mohou hodit informace o dopravě a metru v Moskvě.

Do Budapešti se dopravíte z Prahy i Brna s autobusovými dopravci Eurolines či Student Agency. Z Prahy jezdí navíc také maďarský dopravce Orangeways. Cena zpáteční jízdenky z Prahy začíná u Eurolines na 680 Kč.

[start][zeme]Rusko[/zeme][mezikrok][rus][konec]

Poznej destinace ještě před cestou

Nemusíte být mladí, zkušení nebo mít státnice z cizích jazyků. Najděte odvahu jít za svým snem s pomocí tipů od baťůžkářů, kteří už v zemi byli. Stačí kliknout na zemi v mapce.

24 komentářů

Žádná otázka není hloupá ani špatná. Pokud známe odpověď, rádi se o ni podělíme.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele margarita.sidash

Ja jen nechapu, proc kdyz vlezu ma wizz air a dam oba terminy jak jsou v nabidce uvedene, tak cenu mam ne 800 a neco, ale tri tisice

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Protože byl příspěvek publikován 10.dubna..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Humpolec.Michael

Ahoj! Já jsem takhle letěl s kamarády loni v listopadu, víza jsme si pro jistotu začali dělat měsíc dopředu, ale bohatě stačí 15 dní, víza dělají i expresně do pěti dnů, ale je to za další příplatky. Vše se dá vyřešit na jednom místě v Praze - Karlíně, 100metrů od metra Křížíkova v budově Zirkon Office Center. (Na Ruské ambasádě vás vyhodí a pošlou sem). Pokud nemáte v Rusku příbuzné, musíte si zařídit pozvání. Vše jde udělat online na adrese http://www.viza-ruska-federace.cz/poskytovane-sluzby/objednavka-viza-do-ruska, kde si vše objednáte a následně domluvíte datum a čas, kdy přijdete s pasy a fotografiemi. Cena za vízum i s pozváním by měla vyjít do 3000,-. Doufám, že jsem tím někomu ulehčil práci při zařizování víz. Sám jsem si to vše předtím musel vyhledat a vyběhat, tak vím, že tyhle úřední obštrukce jsou pěknej vopruz :o)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jachym.petrik

S ohledem na časy odletů bych se chtěl zeptat, jak nejlépe do a z Budapešti? Jezdí něco z Prahy přímo na letiště? Zatím jsem nic nenašel.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele kralicekpo

Nechtěl jsem, ale přece jen zareaguji na některé příspěvky. Cestuji hodně a cestuji kvůli poznání. Nevynechávám žádné země z toho důvodu, abych si udělal vlastní názor na místní poměry. Média, ani hlupáky moc neposlouchám, protože od těch se člověk nic nenaučí a nikam se nedostane. A vím, že nejvíc vykřikují ti, kteří nic nepoznali, ale "všechno vědí nejlépe", protože to je jediný způsob, jak se dokáží zviditelnit.

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Souhlas.. Ja osobne Rusko zatim vynechavam z duvodu viz - do zemi ktere chteji viza jezdim pouze sluzebne - jakmile je rusove zrusi, hned tam vyrazim.. Uz davno me laka Petrohrad..

Přidal se 01. 12. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Shari

Jako památky mají hezké, ovšem to vybudoval car, než ho svrhli, o to se současní Rusové nezasloužili. Jejich kulturu jsem viděla před měsícem v Karibiku. Fakt to ze mě ještě nevyprchalo. Ale co je úchylka, to je placení zvacího dopisu. Respektive už jen to, že musí být. Pokud mě někdo musí pozvat, abych si směla koupit vízum, abych viděla Kreml, tak ho neuvidím. Jsem nerada, když mě něco limituje :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele JohnyPavic

Ano, to tak u památek bývá, současná generace je většinou nevybuduje :)

Přidal se 01. 12. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Shari

Jj, a je tomu tak dobře, protože jak by potom vypadal Kreml, je dnes dobře patrné v Karlovarském kraji :) Mám zkrátka s Moskvou smůlu. Do Rigy, Tallinnu ani Kieva mě nikdo zvát nemusel, prostě stačila letenka. Za 800 z Maďarska bych překousla i ty nové Rusy. Vízum beru jako pochopitelnou záležitost. Ale zvací dopis, dnes? Ne, to nedám :) Rusové si každopádně na zvací dopisy potrpí, zejména v opačném směru, to je historicky zjevné, ale nechci zde vířit politiku, jak správně píše Yeah, a proto už mlčím. Kromě jediné odpovědi: ad Mercurius: Když někdo projeví odlišný názor od Tvého, znamená to, že je hloupá ovce bez názoru? Svérázná konotace :)

Přidal se 19. 03. 2013
Napsal 340 příspěvků
Aktivní před 11 dny
Zobrazit profil

Šárko, já třeba beru zvací dopis jako součást víza, zaplatím to dohromady jako jeden poplatek a dál to neřeším. Do některých zemí jsou nejspíš víza ještě dražší než do Ruska a žádný zvací dopis nezahrnují. Já to prostě beru tak, že pokud se chci do nějaké země dostat, tak vidím, kolik musím celkem zaplatit za vyřízení víza. A pak se rozhoduju podle toho, jestli mi to za to stojí nebo ne. Já si do Moskvy koupil letenku z Budapešti za tisícovku před měsícem, letím na konci května, a vím, že za takovou cenu se mi to vyplatí. Kvůli tomu, že se mi nelíbí, že součástí žádosti o vízum je zvací dopis, si přece nebudu upírat možnost za slušný peníz Moskvu navštívit.

Přidal se 01. 12. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Shari

Ale jo, u mě tady nejde o peníze :) Vadí mi už jen princip zvacího dopisu - pokud se dá koupit za pět stovek a nemusíš hledat strýčka Váňu, který pozvání pošle, proč tedy nestojí o tu cenu vízum víc a je to? Cena je určitě skvělá a ani to vízum i s tímhle není drahé - já mám zkrátka v sobě určitý blok s původem v roce 68, kdy jsem, na rozdíl od většiny z vás tady, už byla na světě. Takže zvací dopisy prostě nemám ráda :-D

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mercurius10

Džon a jím podobní jsou jen hloupé ovce, bez vlastní hlavy a názorů, aneb stupidní média nám ukážou kdo je "hodný" a "zlý" :D

Přidal se 27. 09. 2012
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Offloaded

Zatímco "osvícení" rusofilové typu Mercurius uvědoměle vidí za vším pletky zlých medií, které zlovolně ukazují báťušku Putina a veliký Sovětský svaz ve špatném světle a přitom on nechce nic jiného než mír a ochranu pro 5 kolonu svých soukmenovců, které v bývalých republikách CCCP zanechal Stalin a jeho následovníci.

Přidal se 26. 01. 2014
Napsal 23 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele yeah

myslim si, ze je to web o cestovani a ne o politice .. takze pokud tam nekdo cestovat z jakychkoli osobnich duvodu nechce, tak by se mel asi zdrzet komentaru..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele wichterle.m66

Proč bez vlastní hlavy a názoru? Já mám na Rusáky a Putina naprosto jasný názor a nepotřebuju k jeho utváření média. Jediný způsob, kterým můžu svůj nesouhlas např. s tím co předvádějí vůči Ukrajině je, že coby jedna kupí síla nebudu režim se kterým nesouhlasím finančně podporovat. To znamená, že zásadně netankuju u Lukoilu, nelítám Aeroflotem, vodku piju finskou, polskou nebo švédskou a včera jsem musel do regálu vrátit deodorant Rexona protože obal tvrdil že Made in Russia. Naprosti sdílím Džonův názor a z logiky věci tudíž pro mne nepřipadá v úvahu jet do Ruska jako turista a ještě jim dávat víc peněz než chtě nechtě musím - nemaje jiné volby - kdykoli nastartuju auto nebo otočím kohoutkem u sporáku.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jankajfosz

Ano, bojkotujme hříšníky, avšak podle stejných měřítek pro všechny - padni komu padni. Příklad: nelétejme do Washingtonu za rozdělení Srbska a, pokud možno, mimopražští vyhýbejte se Praze za uznání kosovské nezávislosti českou vládou. Co však doporučit nebohým pražákům? - Snad ať nevychází z domu, leda snad do práce, a ať nekupují české výrobky. Ty slovenské jsou O.K., jelikož Bratislava nezávislost Kosova zatím neuznala. Ve vykazování absurdity závěrů typu "nejezdím do Moskvy kvůli Krymu" bych mohl pokračovat donekonečna...

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele martin.w66

Problém těch kteří se zastávají Rusáků a jedním dechem jako protiargument vytahují Kosovo je, že srovnávají příslovečná jablka a hrušky a balkánský konflikt pro ně začíná až v březnu 1999, když se karta konečně obrátila a bolševik Miloševič dostal konečně lekci... které se mu mělo dostat už v roce 1991. Kde jste byl mezi 1991 a 1999, když Srbové... takoví Rusáci Balkánu, začínali jednu válku za druhou vůči svým bývalým federálním sousedům, obléhali 4 roky Sarajevo, masakrovali Srebrenici, útočili na Slovinsko??? To vše za neschopného přihlížení celé Evropy a tiché i aktivní (v OSN) podpory Srbska Kremlem?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele jankajfosz

Tvůj požadavek, aby se rozlišovalo mezi jablky a hruškami je vcelku dobrý nápad. Pro začátek si stačí uvědomit, že ne všichni "Rusáci" - jak jim říkáš - jsou Putinovými voliči, a že zde nelze šermovat představou nějaké celoruské kolektivní viny. Takový výlet do Moskvy může ostatně leckoho naučit, že mezi představami o Jiných a bezprostředním smyslovým zakoušením Jiných je zpravidla podstatný rozdíl. Pokud díky cestování kamkoliv někdo toto pochopí, nebyla jeho cesta zbytečná...

Přidal se 26. 01. 2014
Napsal 23 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil
Avatar uživatele yeah

a do Nemecka jezdite? .. nejsem sice tak znalej historie, ale nejaky valky maj taky na svedomi ne ? :D ..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele bapavel

ahoj, v jakém termínu jsou tam lety za těch 899? Nic jsem nenašel. Dík Pavel

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Však jsem je uvedl v příspěvku. Je to ve forintech, tak hledej ceny za let 4tis. forintů.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mudrcsks

:D tak tak Džone

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele JirkaRotoped

Podpořit byť jedinou korunou tuhle zpropadenou zemi? Nikdy.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele dzejms

Svatá prostoto!

Avatar uživatele

Nechceš klikat? Přidej se mezi nás! (pokud nejsi robot)

Další akční letenky

Prázdninový Skiathos z Mnichova
-61 %

Honem, dokud jsou místa!

Madeira na týden z Prahy s 4* ubytováním
-45 %

Tam to bude krásný!

Na road trip do Kalifornie z Berlína
-35 %

A už tam budem?

Další akce