Pravá cesta kolem světa z Prahy (sestav si sám) - 27.893 Kč.

Austrálie , Spojené Arabské Emiráty , Spojené státy americké , Singapur , Spojené státy americké , Dánsko
Před 2 lety

Jak akci využít?

Jen skuteční cestovatelé mají za cíl cestování, nikoliv jediný bod B. A právě pro vás jsem sestavil 100% pravou cestu kolem světa. Navštívíte jednu z nejrychleji rostoucích megapolí Dubaj, procestujete oblast jihovýchodní Asie v čele se Singapurem odkud se přímým letem přesunete na australský kontinent. Po nádechu klokaní atmosfery, pokud vám pohyb vzhůru nohama nebude dělat problémy, se přesunete na Havajské ostrovy, odkud budete pokračovat do americké Kalifornie. Zde kromě rudého mostu Golden Gate a jízdy tramvají po visutých kopcích se projdete ulicí slávy a navštívíte Hollywoodská studia. Závěr výpravy ukončíte se zbývající energií polibkem Malé mořské víly ležící na pobřeží v Kodani. Tak nějak bude vypadat i vaše cesta kolem světa.

Za skutečně směšnou částku získáte letenky kolem světa se zastávkami v těch nejvýznamnějších destinací, a to rovnou s odletem i návratem do Prahy.

Letenkami se pouze inspirujte a sestavte si cestu dle svých přání a preferencí. Brzy jistě sepíši další tip na RTW bez Austrálie a Havaje, což ušetří finance, ale také ubere na autentičnosti RTW letenek.

Příklad cesty kolem světa:

  • 1) Praha - Dubaj (27.02.) za 3.355 Kč rezervuj >>
  • 2) Dubaj - Singapur (03.03.) za 3.301 Kč rezervuj >>
  • 3) Singapur - Sydney (17.03.) za 4.052 Kč rezervuj >>
  • 4) Sydney - Honolulu (20.03.) za 5.970 Kč / 320 a$ rezervuj >>
  • 5) Honolulu - Oakland / San Francisco (25.03.) za 5.770 Kč rezervuj >>
  • 6) San Francisco - Los Angeles (28.03.) za 230 Kč / 10$ rezervuj >> (bus)
  • 7) Los Angeles - Kodaň (30.03.) za 3.945 Kč / 1298 NOK rezervuj >>
  • 8) Kodaň - Praha (01.04.) za 1.270 Kč / 418 NOK rezervuj >>
Příklad cesty je počítán s délkou cestování 1 měsíc a délka pobytu v jednotlivých destinací je mnou individuálně stanovena pro minimalizování počtu nocí v dražších destinací. Z toho vyplývá, že největší svobodu budete mít v jihovýchodní Asii. Znovu platí, jedná se pouze o inspiraci a cestu libovolně natáhnete či zkrátíte.

Budete potřebovat:

Čtěte celé:

Na cestě ze Sydney do Prahy již nejsou zahrnuta zavazadla v ceně. Vhodné je proto cestovat s menší krosnou. Prádlo si na cestách velmi snadno a levně vyperete, zejména v Asii jsou prádelny na každém rohu.

Na cestě z Dubaje vychází nejlevněji pouze let do Singapuru. Ostatní destinace jsou o 2 tisíce dražší (KUL, BKK). Ze Singapuru se můžete po zemi přesunout do Kuala Lumpur, odkud přeletíte za plážemi do některé z thajských či malajských lokalit za pár šupů. Např. může být zajímavá trasa KL - Krabi - Satun - Lagnkawi - Singapur.

V Kalifornii můžete zvolit letiště v oblasti Los Angeles, osobně mne ale láká varianta s příletem do oblasti San Francisca, neboť i zde najdete mnoho k vidění. Cesta autobusy v tuto chvíli stojí 5 - 10$, vyberete-li pozdější termín, jízdenky stojí i 1$. Vyplatí se zvolit noční spoj a ušetřit za 1 noc.

Zpět při přestupu v Kodani řešit ubytování nemusíte. Do Kodaně se přilétá okolo 16 hodiny a odlet do Prahy je druhý den ráno v 7 hodin. Přespíte na letišti.

Tip: na cestě budete minimálně 7x na letišti, což znamená 7 možností navštívit VIP salónek během jednoho měsíce. Za 369€ tak můžete pořídit roční členství u Priority pass s neomezeným vstupem.

Poznej destinace ještě před cestou

Nemusíte být mladí, zkušení nebo mít státnice z cizích jazyků. Najděte odvahu jít za svým snem s pomocí tipů od baťůžkářů, kteří už v zemi byli. Stačí kliknout na zemi v mapce.

103 komentářů

Žádná otázka není hloupá ani špatná. Pokud známe odpověď, rádi se o ni podělíme.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mam

Lidi,nechci vam do toho kecat,ale cesta kolem sveta na jeden mesic?To je jako joke?Za tu kratkou dobu nic nezazijete,neuvidite.Jsou to vyhozeny penize.Potkal jsem na svych cestach lidi,ktery tohle delali a vubec si to neuzili,nic nevideli,jen behali ve stresu od pamatky k pamatce,na pet minut,udelali carku v checklistu a jeli dal.Poslouchat je byla naprosta nuda,protoze ono to nudne bylo nemluve o Jetlagu,tj. byli totalne rozjeti z tech preletu.Za ty prachy jedte radsi na mesic do jedny zeme kam chcete nejvic a tu procestujte,poznejte mistni,neco opravdovyho zazijte.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele thesarach

Předně děkuji za rychlou odpověď  Cílové destinace mám již vybrané, je to o něco obsáhlejší soupis než ten, který je zde máš uvedený pro inspiraci. Letenky tedy zajistit dopředu - od odletu z Prahy až po návrat cca za 2 měsíce zpět do Prahy? Pokud jsi mi schopný na takový dotaz odpovědět, prosím ještě o radu: jen pro představu, pokud nebudu počítat letenky, když v každé destinaci budu chtít zůstat cca 5 dní (tj.ubytování a jídlo) kolik to může stát, když zůstanu u vzorové cesty viz níže. 1 –Praha - Dubaj 2 -Dubaj – Colombo (Srí Lanka) 3 -Colombo – Singapore (Singapur) 4 -Singapore – Sydney (Austrálie) 5 -Sydney – Honolulu (Havaj – USA) 6 -Honolulu – Los Angeles (USA)) 7 -Los Angeles – Oslo (Norsko) 8 -Oslo – Praha (Česko) Děkuji.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Osobně bych to stavěl na: Dubaj 2 noci (cca 3000 Kč za pokoj + 3000 Kč za jídlo/os.) Colombo 7 nocí (cca 3.500 Kč za pokoj + 4000 Kč za jídlo, výlety/os.) Singapur 2 noci (cca 4.000 Kč za pokoj + 3000 za jídlo. vstup na Santosa/os.) Sydney - tady nevím co je v plánu, ale město taky cca 3 noci (4500 Kč za pokoj) Hawaii - zase záleží co je v plánu, ale počítej 2000 Kč na pokoj a noc Kalifornie je taky dražší, konkrétně v LA toho moc k vidění není. Nám stačil jeden den :) Oslo bych nezůstával déle jak 1 noc, takže cca 2000 Kč hotel + 1000 jídlo Ceny hotelů najdeš klasicky na http://hotely.cestujlevne.com, případně bookingu.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele thesarach

Děkuju :)

Přidal se 07. 04. 2016
Napsal 119 příspěvků
Aktivní před 7 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele Libor_S

Předpokládám, Dave, že těch 3500 Kč v Colombu na pokoj myslíš dohromady za 7 nocí, což ale z toho není jasné. Jinak i 5* hotel stojí méně za 1 noc. A samozřejmě spát se dá i levněji v hostelech, když už jsme na portálu o levném cestování. Než abych cestoval stylem, že místo aspoň krátkého poznání Srí Lanky, budu tvrdnout v nezajímavém a špinavém Colombu, raději bych snad zůstal doma. Podle mě takováto cesta má smysl jen v tom, aby "cestovatel" mohl ukázat všem okolo, že na to má a že mu mají závidět. Jinak zmatek v hlavě, kosmopolitní velkoměsta, která se zas tak od sebe neliší, a tuny zbytečně spáleného leteckého petroleje. Ve městech se na cestách moc nezdržuju, ale určitě bych neříkal, že v LA není nic k vidění. Minimálně v sezóně příjemné koupání na plážích (i když po Havaji se tak neocení), Getty Center, Aquarium of the Pacific na Long Beach, Venice a ta místa spojená s filmovým průmyslem, která jsem já nenavštívil, ale většina lidí ano.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ceny jsou přibližné za pokoj a uvedený počet nocí. Není úmyslem poskytnout nejnižší možný rozpočet, ale raději obecný přehled o finanční náročnosti.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele thesarach

Ahoj, snad sem píšu správně, ráda bych vás zkušené požádala o rady se zařízením cesty kolem světa, nevím kde začít. Nevím, zda mám zabookovat všechny lety a ubytování najednou, případně objednat. Nebo to řešit operativně. Nebo na kolik peněz taková cesta vyjde, kolik mám mít sebe hotovosti či zda se člověk domluví základní angličtinou? Pokud mi někdo umíte a chcete poradit, budu velice ráda za cokoliv.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj.. Prvně je si třeba říci, že taková cesta je trochu náročnější na logistiku a obecně očekávání... Rozmyslel bych si, co skutečně chceš vidět a prožít, dle toho si vypsal jednotlivá místa a pak zkoušel sestavit letenky. Nejprve si vypsat jednotlivé ceny, k tomu i orientační ceny hotelů a vše vynásobit minimálně dvěma. To je hrubý rozpočet. Pak už kupuješ jednotlivé služby, ideálně od nejdražších.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele tomicekxy

Pokud nejsi schopná učinit sama tak základní věci jako booking letenek/hotelů příp. kalkulaci nákladů dle tvých požadavků (možností) a radíš se o takto základních věcech na internetu pochybuji o realizaci tvé cesty, případně bych se v tvém případě bál na takovou cestu vydat. Raději začni klasickým cestováním kde poznáš základní principy a finanční potřeby. Nechci být zbytečně negativní a pokud je to jinak přeji hodně štěstí (jakože ho budeš asi potřebovat)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele rudyal

ahoj chci vijet jako 6ti clena rodina rozpocet je cc 44000tisic a chci projet a uzit plno veci mate typ dik moc

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Uf, to je rozpočet spíš na Evropu, než cestu kolem světa :))

Přidal se 18. 04. 2015
Napsal 389 příspěvků
Aktivní včera v 13:29
Zobrazit profil

Za 44 mega už se dá pořídit pěkná cesta :-) (44000tisic)

Přidal se 25. 08. 2015
Napsal 1080 příspěvků
Aktivní před 13 hod
Zobrazit profil
Avatar uživatele eremi

Za 7 tisíc na osobu pěkná cesta?To asi tezko.S tímhle rozpočtem aby jste aspoň něco viděli a mohli si něco dovolit a bylo to na delší dobu bez víkend bych se smeroval někam na východ - UKrajina,Gruzie apod.

Přidal se 07. 03. 2015
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil

Akce Jetstar do 20.4. 23:59 na jednosměrné letenky vhodné na Cestu kolem světa ze Sydney do Honolulu v termínech od 7.6.do 6.8. a od 29.9. do 14.12. za 249,- AUD

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele j.sancova

Zdravim všechny zúčastněné . CESTA KOLEM světa je úžasná, ať letitě za million s panem Kolbabou nebo vlastní ose. Jste mladí,lette sami.Závidím vám, že nemáte strach.Ale opatrní buďte. Mam na let za milión ,ale, nevíte s kým budete od rána do večera celou dobu. A fakt problém,znám mnoho zbohatlíků,ani minutu. Přeji si tolik odvahy a pevné zdraví, co maže vy. Jste super a Dave šikovný.Držím všem palce.Judy .

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele postovaeva

Jitko, spojte se se mnou. Mæm otazky. Děkuji..:)

Přidal se 07. 03. 2015
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil

Levnější (cena cca 27.000,- Kč) a kratší varianta (16 dnů) 14.4. Praha – Stockholm (Švédsko) 54,9 EUR (www.norwegian.com) 14.4. Stockholm – Bangkok (Thajsko) 137,20 EUR (www.norwegian.com) 17.4. Bangkok – Singapore (Singapur) 1.675,00 THB (www.flyscoot.com) 19.4. Singapore – Sydney (Austrálie) 213,04 SGD (www.flyscoot.com) 22.4. Sydney – Honolulu (Havaj USA) 329,00 AUD (www.jetstar.com) 27.4. Honolulu – Los Angeles (USA) 185,00 USD (www.allegiantair.com) 29.4. Los Angeles – Oslo (Norsko) 167,10 EUR ((www.norwegian.com) 29.4. Oslo – Mnichov (Německo) 36,20 EUR (www.norwegian.com) 30.4. Mnichov – Praha (Česko) 550,00 Kč (www.studentagency.cz) - autobus

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele marek.raus

Ahoj Véno, chtěl bych se max 20 denní cesty kolem světa zúčastnit v lednu 2016, je to možné?

Přidal se 07. 03. 2015
Napsal 13 příspěvků
Aktivní před rokem
Zobrazit profil

Varianta Cesty kolem světa (cena cca 32.000,- Kč): 7.4. Praha - Dubaj (Spojené Arabské Emiráty) = 3.063,- Kč (www.tripsta.cz) 9.4. Dubaj - Colombo (Srí Lanka) = 3.025,- Kč (www.flydubai.com) 12.4. Colombo – Singapore (Singapur) = 3.911,- Kč (www.srilankan.com) 14.4. Singapore – Sydney (Austrálie) = 3.878,- Kč (www.flyscoot.com) 19.4. Sydney – Honolulu (Havaj - USA) = 5.836,- Kč (www.airtickets.com) 27.4. Honolulu – Los Angeles (USA) = 4.607,- Kč (www.allegiantair.com) 29.4. Los Angeles – Oslo (Norsko) = 5.223,- Kč (http://www.norwegian.com) 1.5. Oslo – Praha (Česko) = 2.463,- Kč (http://www.tripsta.cz)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukas

Tak to je slušný počin, to by si zasloužilo i samostatný článek :-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele pe_novak

No tak B737 asi nepoletej, ta by na tu Jamajku asi ani nedoletela:-) No možná s mezi přistáním na Azorech, ale s takovýmto komfortem už by ta cena byla vázne přestřelena :-(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele saichiro

Tak mě napadlo, šla by podobná cesta udělat třeba jen jako "Cesta kolem Evropy/Asie"?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele fucik

Zdravim, omlouvám se za OT, ale nevis jak na tom budou v létě Maledivy, nějaké akce atd.? Zatím jsem nic nenašel...Díky

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj, aktuálně jen akce Turkish http://letenky.cestujlevne.com/booking/action-pricer?offer=17374&id_dealer=4504 (více termínů přes klasický vyhledávač https://www.cestujlevne.com/letenky)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele fucik

Jéé dík moc...ale jsem vůl, myslel jsem Madeiru...:)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele dianakarska

Ahoj, cesta kolem světa zní skvěle! Mám ale trochu jiný dotaz, hledám letenky do Dominikánské Republiky, na odlet kolem 5.3. a přílet zpět kolem 31.3. a nemůžu najít nic uspokojujícího, budu moc ráda za tipy!!! Díky, Dia.

Přidal se 31. 05. 2014
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele luckycesta

Ty vogo! Já jsem jen za letištní poplatky na své letence kolem světa dala 25k :) A trasa je super. Ale určitě bych jí věnovala min. 2-3 měsíce. A zas posílám malý spam - kdyby vás zajímal denní budget kolem světa:) http://www.luckycesta.cz/jak-si-vydelat-na-cestu-kolem-sveta/#more-305

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil

super inspirace... ))

Přidal se 31. 05. 2014
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před 3 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele luckycesta

:)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Fixeram

Dave přestože tvůj web sleduju, nikdy sem ho zatim nevyužil protože nebyl čas, ale to co děláš je boží !!! Tady tenhle příspěvek konkrétně mě ohromně zaujal, a pokud mě vylejou ze školy a budu mít konečně volnost, jdu do toho :D. Prosím, zvaž možnost zavedení pravidelnýho seriálu cesta kolem světa :D držim palce s tim co děláš a díky

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele svobodova.nikolaa

Zajímá mě jenom část cesty.. :) Plánujem s přítelem Austrálii, tak hledám, jak se tam nejlevěji dodstat. Nevím, jak dlouho tam pobydem, takže asi jen jednosměrnou letenku. Jestli dobře počítám, tak tady tím způsobem bychom se tam dostali cca za 10 tisíc, což je fajn, ale ne v tomhle termínu. Chci se jen orientačně zeptat, jestli je reálné, že něco obdobného seženem i na léto. A jak moc dopředu je vhodné letenky pořizovat? Díky..

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Nada.o

Dobrý den, potřebovali bychom pomoci s letenkami na Kubu(Havana) nebo do Mexika(Cancun) v období od 20.dubna do konce května s délkou pobytu cca 14dni. Chtěli bychom navštívit obě destinace, takže popřípadě i přelet mezi jednotlivými městy. Dekuju za radu. Naďa

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ještě by se dal zneužít jednosměrný tarif od Transaera na trase Pardubice-Bangkok za 6.410 Kč (pozor na přestup v rámci stejného letiště) http://bit.ly/14qwomb

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele a.j.23

DAev slo by zachranit? schanim letenky do Bangkoku na unor a Aeroflot ma nejaky problemy s prevodem a placenim kartou. Umime nejake letenky na unor za dobre?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj, bohužel se obávám, že levnější Thajsko už nenajdeš.. Sezona je v plném proudu a většina dobrý tarifů je pryč.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele bukelak

zkus TURKISH AIRLINES maj ted akci na BKK

Přidal se 23. 10. 2014
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele kaina

Jestli najdeš, dej vědět, mají tam odlety únor, ale žádné zpátečky. :(

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele krus

S těmi salónky to nebude tak jednoduché. Priority Pass v některých zemích funguje velice omezeně. Třeba v Sydney nemají nic. Navíc na mnoha místech nelze navštívit salónek na příletu. Chci tím říct, že 16 je nadhodnocené číslo. A při menším počtu vstupů se neomezený PP nevyplatí. To si ale každý může spočítat sám.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Díky Pepo za tu Austrálii, skutečně v celé zemi jsou jen 2 salonky... :/ A máš svatou pravdu s tou 16 - spočítal jsem to jak trubka. Příletovou návštěvu jsem neměl vůbec na mysli, nevím co jsem vlastně spočítal :D

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele rasg

Cau Dejve, prosim te, nesla by najit zajimava letenka na Havaj? Mame ji v planu od 14.3. do 10.4., ale zatim se nam nepovedlo se dostat pod 23k s letenkama. Diky

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj, dostanu se k 20tis., ale za cenu 1 vnitrostátního přeletu mezi ostrovy.. Což se míjí s úsporou.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele monika.koukalova

ahoj Dave, nenaplanoval bys nam prosim nejaky let na Bali z Prahy, za tak příznivé ceny, potřebujeme dvě osoby, max na 16-17 dní, odlet od února do března děkuji moc a krásný dník Monika

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ahoj, Bali je zcela mimo aktuální dění. Levné letenky vedou přes hlavní asijské huby - KL, Jakarta, Singapur. Aktuálně je nejvýhodnější let z Prahy za 17tis. http://bit.ly/1wPDxCu, který je srovnatelný s výše uvedenými kombinacemi.

Přidal se 08. 10. 2014
Napsal 27 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Piry

ahoj, kombinace se Zélandem ideálně Chrischurch by tam nebyla?

Přidal se 13. 03. 2015
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Robbie

Případně se da i vyrazit v tomto terminu na brutalne drahouncestu kolem sveta:)) jen za zhruba "mega":) )http://www.esotravel.cz/poznavaci/cesta-kolem-sveta/cesta-kolem-sveta-s-cestovatelem-jirkou-kolbabou/

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mikibeth

psycho za 800k:D to sou volové:D

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Největší vtip je: "Cena nezahrnuje fakultativní výlety" :-D

Přidal se 10. 02. 2014
Napsal 121 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Truhlik

Hlavne ze tahle cesta je tak akorát pro spinave socky.

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

No vsadim se ze spousta z nas si vylet za 27k uzije 10x vic nez kdybysme leteli za 800k s four seasons :) vylet businessem vzdycky potesi (zvlast upgrade zadara), ale organizovane vylety ve me vyvolavaji pachut skolnich vyletu, neni to moje krevni skupina :-D zas na druhou stranu opravdu fandim lidem, kteri se snazi organizovane vylety delat trochu jinym zpusobem, jako zirhamia etc.. (doufam ze jsem nezkomolil nazev).. :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele petr.minarik

Co Vám na tom přijde tak strašného? Holt někdo si rád připlatí za to, že bydlí v luxusních hotelech a letí soukromým letadlem. Ani jedno z toho není úplně levná záležitost a srovnávat to s cestou kolem světa za 30k bez ubytování a na super zlevněných letech není asi úplně ok :)

Přidal se 13. 03. 2015
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Robbie

nooo srovnávat to nelze :) na druhou stranu jak píše Dave...v ceně vlastně není skoro nic:) v hotelech, které normálně u všech CK jsou v All inclusive, tak máš snídani, letí se B737, takže vlastně taky "standard" z ČR.... já nevím, mě to přijde palba jak blázen...:))))

Přidal se 18. 10. 2015
Napsal 55 příspěvků
Aktivní před 4 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele theHound

To letadlo je upraveno na business 2+2 v rade.

Přidal se 13. 03. 2015
Napsal 3 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele Robbie

jojo to je :) ale i tak, je to letadlo TS :))))) bez ničeho :)))

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lucasair

Uklidním vás. Tento rok se přidává jedno letadlo navíc, první cesta kolem světa je vyprodaná a v druhém letadle moc místa nezbývá.:-)

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

Ja trvam na tom, ze spousta z nas si za 800k udela mnohem zajimavejsi cestu kolem sveta :)

Přidal se 23. 09. 2014
Napsal 48 příspěvků
Aktivní před 9 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Ivan

To jistě ano. Ale ačkoli to většině z nás připadá za ty prachy jako nápad pro mimozemšťany, jako podnikatelský nápad to hodnotícím na jedničku. Vyprodat skoro dvě letadla bezmála po milionu za osobu je prostě majstrštyk. My si klepeme na čelo, oni spokojeně počítají tržbu :-)

Přidal se 10. 06. 2013
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Kickassone

No to je prave ten dvoji pohled na vec - cestovka se snazi maximalizovat zisk, zatimco individualni cestovatel se snazi maximalizovat svuj zazitek ... :-D

Přidal se 15. 03. 2015
Napsal 23 příspěvků
Aktivní před 2 měs
Zobrazit profil

Dave, ty vrahu..!!! To je super !! Akorát manželka by mě zabila. Po loňském Iberia tripu SIN,SYD můj druhý nejoblíbenější web. Báječný nápad. Akorát bych ho potřeboval smrsknout tak na 2 týdny :-). Na delší dobu mě děti z domu nepustí. Jen tak dál!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele oddtom

"Na delší dobu mě děti z domu nepustí." - Za tuhle cenu vem i děti, ne? :D ;)

Přidal se 02. 01. 2015
Napsal 42 příspěvků
Aktivní před 4 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele matt

napad dobry, ale tie prve dva dlhe lety v 737 by mi asi pokazili naladu :) ...na druhu stranu sa mi pozdavaju lety v 787 za celkom slusnu cenu. ale Sydney – Honolulu som lacnejsie ako 370 AUD nenasiel :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele lukas

Souhlasím, připadám si tady kolikrát jako blbec :-) kdyby se tady psaly příspěvky v jazyce indiánského kmene Navaho, tak jim budu asi rozumnět víc, než těm vaším kódům :-D

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

jaké zkratky? V příspěvcích se skutečně snažím být co nejvíce "začátečnický".

Přidal se 27. 06. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele krist7

Parádní nápad to takhle spojit..a za parádní cenu. Kdyby šlo udělat stop over alespoň na každém kontinentu, tak je to ještě větší pecka. V téhle nabídce už mám druhou nabídku zastávek za sebou :)

Přidal se 18. 10. 2015
Napsal 55 příspěvků
Aktivní před 4 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele theHound

Na kolik letenek by to šlo takto naplánovat?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Co přesně myslíš? Minimálně se dá dobře prolétat jv Asie a jeden přelet v Austrálii navíc.

Přidal se 18. 10. 2015
Napsal 55 příspěvků
Aktivní před 4 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele theHound

Do kolika letenek se techto 7 mist da rozlozit? Na dve, tri?

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele m.benes72

Nebylo by to lepší obráceně? z hlediska čaosvých pásem? :-)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Na druhou stranu máš v tomto směru všechny lety kratší z důvodu proudění vzduchu. A vzhledem k tomu, že se letí na segmenty, by neměl časový posun tolik vadit. ;)

Přidal se 21. 06. 2015
Napsal 76 příspěvků
Aktivní před 7 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Olpran

JJ, je to hack s infantama :D

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele amyclae

častěji tyhle články! vážně moc díky! :))

Přidal se 01. 07. 2014
Napsal 49 příspěvků
Aktivní před 26 dny
Zobrazit profil
Avatar uživatele Tonda 2

Cesta kolem světa, je hodně o atraktivnosti zastávek, pokud se propojí významné letecké uzly (jeden v JV Asii-HKG,BKK,SIN, jeden v Oceánii- SYD,AKL a jeden na západě USA-LAX, případně to HNL), dá se dostat na ceny většinou kolem 600-800Liber, a to klidně i na jedné letence. Nejlevněji šla asi při akci Citi za bůra (ale to nebyla samozřejmě standardní nabídka), tehdy se pár lidem podařilo směrování PRG-ICN-HNL-LAX-x-PRG. Já do toho šel pozdě a bylo přes Atlantik u Delty totálně plno, tak jsem letěl klasicky tam i zpět přes ICN. Pamatuji také na regulérní akci s Air New Zeland, kdy se dala koupit zpátečka do AKL s trasováním tam přes JV Asii a zpět přes USA, kolem 18-20tis (z Londýna). Takže není to nic nedostupného a vycházel bych z ceny zpátečky do Austrálie + cca 10-20procent, to je reálná, poměrně dostupná cena základní letenky kolem světa.

Přidal se 25. 12. 2014
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Iva_Z

Super :) casteji sem s takovymi akcemi :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele j.hodon

super akce díky... ještě bych doplnil, kde jak a za kolik vyjde vizum do Australie :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele danielsebesta

"Vízum" do Austrálie je k dispozici zdarma přes internet. http://www.mzv.cz/jnp/cz/encyklopedie_statu/australie_a_oceanie/australie/cestovani/visa.html

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele grundici

Vízum do austrálie je zdarma

Přidal se 13. 11. 2014
Napsal 2137 příspěvků
Aktivní před 2 dny
Zobrazit profil

uz sa len opytat dalsiu klasicku otazku "cestovatelov"...ta cena je aj s letiskovymi poplatkami a palivovymi priplatkami? :D

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ano :D ceny jsou vždy konečné.. Spíš propočti náklady za hotely, výlety atd.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele p.tesarik

Dave, mnohokrat dekuji za tento post a pokud se mohu primluvit a poprosit te, slo by podobne nabidky zverejnovat casteji? Treba jednou mesicne, pokud to bude ve tvych casovych moznostech + jestli bude samozrejme dobra nabidka. :)Budu ti moc zavazan a myslim, ze by to ocenili i dalsi cestovatele. Tipy na RTW letenky na ceskych portalech vcelku chybi. At se dari!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele gabrabur

Jen škoda že není v itineráři Afrika :-) Ale super!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele milos.bohonek

Na jednu stranu by v tomhle případě měl člověk cestovat nalehko, ale na druhou stranu se to bije s těmi VIP salónky, kde bývají dress codes, ne? :) Nikdy jsem je nenavštívil, tak se ptám.

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Stačí triko/mikina a kraťasy pod kolena :) Takže nic, co člověk s sebou neveze.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele milos.bohonek

No vida. A když už jsem u toho, nají se tam člověk? VIP salónky nabízí "snacks", ale to může být cokoli. Navíc asi záleží letiště od letiště... Víš co, kdyby to dokázalo suplovat letištní restaurace, tak by se ten celoroční pass vyplatil i bez RTW cesty. :) (To už zní poněkud vyžírkovsky, heh, ale co, když "cestujlevne", tak "levne" :) .)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Nějaké salónky včetně fotek jsou ve fóru - https://www.cestujlevne.com/diskuze/viewforum.php?f=54 ;) Určitě se najíš dosyta :-) ve světě jsou běžně dostupné teplé chody, polévky a spoustu sendvičů. Já je místo restaurací používám :D

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Tak jsem koukal na ceny a celkem padly dolů. Roční členství je 359€ / 9.950 Kč + 10€ poštovné.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele milos.bohonek

Pecka, díky za info chlape!

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele Bukacekpetr

Dave ty sam se na nejkou cestu kolem sveta nechystas?? Verim, ze tve clanky z ni by se urcite chytly i mimo CL:)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele hptax

Dá se ta cesta sestavit přes nějakého operátora sám si asi neporadím? Chtěl bych Sydney nahradit něčím jiným. Děkuji

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele solarmat

Nechápu proč se chceš vyhnout Sydney. Já už tam byl 2x a pořád se těším ,že se tam ještě podívám. To raději vynechat Kodanˇ, ta je kousek a můžeš si tam zajet kdykolova jakkoliv.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele me

Byť je to dražší, LAS - SFO bych nejel busem ani za nic. Amtrak ftw! (+BART) :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele me

* LAX

Přidal se 13. 01. 2015
Napsal 4 příspěvků
Aktivní před 2 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele w25

Super návrh, to jste dělali sami nebo pomocí nějaké RTW stránky? Dávejte sem prosím více cest kolem světa...určitě to stojí za zvážení :-) I pomocí RTW stránek, cenají začínají již od 600-800 liber. Díky L.

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele j.tizek

Souhlasím, víc takových tipů na cestu kolem světa :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele mag66

Ani ne. https://twitter.com/GuiaLowCost/status/551473001099960321 Ale úprava na Prahu je super :)

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Ano, španělé mě inspirovali. :-) do oka mi vletěla i krásná kombinace od Fiji Airways na trase Sydney - Nadi - Apia - Honolulu za 11.919 Kč. Za 6 tisíc přidat Fiji a Samou mi přijde fér ;)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele nemam

Něco podobného teď absolvuje kamarádka, ale mají na to skoro jeden rok :-) Tady o své cestě kolem světa píše blog: http://barastephvesvete.blogspot.cz/

Přidal se 05. 04. 2013
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před 4 lety
Zobrazit profil
Avatar uživatele anysek

pěkná práce :)

Přidal se 21. 06. 2015
Napsal 76 příspěvků
Aktivní před 7 měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele Olpran

Velmi pěkné. Nadpis mě moc nadchl ale přesně do Singapuru mířím v červenci když jsem chytil Dubaj za 22 euro, západ USA mě čeká v únoru a Sydney a Honolulu až bude víc volna :)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele poppyrose

Dubaj zac 22 eur? Porad pls kde chodis na take ceny :-) to som si myslela ze viem ja hladat dobre deals, ale toto je neskutocne.....:-)

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele danka.peckova

Jó prosim, kde jsi našel tak neskutečnou cenu???

Přidal se 17. 01. 2017
Napsal 0 příspěvků
Aktivní
Zobrazit profil
Avatar uživatele nedulezity

To je co zase? Ten infantí hack?

Přidal se 24. 03. 2012
Napsal 4240 příspěvků
Aktivní včera v 15:02
Zobrazit profil

Tahle cena nebyla tolik košér a proto se zde neobjevila - https://www.cestujlevne.com/diskuze/viewtopic.php?f=3&t=1192 Díky problémům s těmito letenkami AFT krachuje (nesleduji vývoj, nevím zda splatili dluhy u let.společností).

Přidal se 23. 10. 2014
Napsal 2 příspěvků
Aktivní před měs
Zobrazit profil
Avatar uživatele kaina

halo, nemohli byste se vyjadřovat srozumitelně? Cestuju na vlastní pěst, ale jsem senior :D

Avatar uživatele

Nechceš klikat? Přidej se mezi nás! (pokud nejsi robot)

Další akční letenky

Prázdninový Skiathos z Mnichova
-61 %

Honem, dokud jsou místa!

Madeira na týden z Prahy s 4* ubytováním
-45 %

Tam jsi vždycky chtěl!

Na road trip do Kalifornie z Berlína
-35 %

A už tam budem?

Další akce
Zavřít
Ikona pinu
Austrálie  

Země protinožců

Austrálie je země podobná žádné jiné. S určitostí to bude vaše životní dovolená, na níž budete vzpomínat a o které budete vyprávět celý život. Austrálie je rozmanitá paleta barev, země Krokodýla Dundee, opálového bohatství a dlouhých písečných pláží. Dobrodružství je přesně tam, kde ho hledáme. Nestačí o tom číst, musíte to zažít.

Průvodce pro Austrálie

Zavřít
Ikona pinu
Spojené Arabské Emiráty  

Země všeho nej a kde nic není nemožné

Spojené Arabské Emiráty (zkráceně SAE), jakožto federace 7 emirátů, se nachází na Blízkém Východě ve východní části Arabského poloostrova. Pevninské hranice sdílí s Ománem a Saudskou Arábií, námořní s Katarem, Íránem a Pákistánem. 

V minulosti zde byl hlavním způsobem obživy rybolov, lov perel a dálkový obchod. V současné době je to čím dál méně ropa a naopak více turismus. SAE je absolutistickou monarchií v čele s prezidentem a viceprezidentem, kteří jsou voleni emíry jednotlivých Emirátů.

Průvodce pro Spojené Arabské Emiráty

Zavřít
Ikona pinu
Spojené státy americké  

Země, kterou budete buď milovat, nebo nenávidět

Spojené státy americké (USA) jsou demokratickou federativní prezidentskou republikou, jejíž největší část se táhne kontinentem Severní Ameriky od Atlantského oceánu na východě po Tichý oceán na západě. Na severu hraničí pevninská část Spojených států s Kanadou, na jihu s Mexikem. Exkláva USA, Aljaška se svými ostrovy (Aleutské ostrovy), je z velké části obklopena Severním ledovým oceánem, pevninskou hranicí se stýká s Kanadou. 

Dále Spojeným státům náleží ostrovní území v pacifické oblasti tzv. Havajské ostrovy, známé skvělými podmínkami pro vodní sporty. Ke Spojeným státům řadíme také 14 přidružených území, z čehož 5 je obydlených – Portoriko, Guam, Severní Mariany, Americká Samoa, Americké Panenské ostrovy. Občané těchto přidružených oblastí nejsou automaticky občany USA, ale vztahují se na ně některé části americké ústavy. Celkově Spojené státy se svými přidruženými oblastmi zaujímají rozlohu více než 9 639 000 km2 a jedná se tak o třetí největší zemi světa.

Jak značí samotný název USA, jedná se o zemi, která sestává z 50 států a jednoho federálního území se statutem hlavního města – Washington D. C., v němž se nachází sídlo prezidenta, Kongresu a Nejvyššího soudu (District of Columbia). 

Chystáte-li se do Spojených států poprvé, pravděpodobně míříte buď na západní pobřeží, východní pobřeží, nebo na Havaj. Pokročilí cestovatelé, ti, kteří ve Spojených státech již párkrát byli, vyhledávají oblasti jako Aljaška, jih USA či středozápadní oblast. Ať jedeme kamkoli a třeba podesáté, vždy jsme my, Evropané, zaskočení, jak jsou Spojené státy obrovské, proto své časové možnosti znásobte třemi a pak teprve stihnete vše, co jste si napsali na seznam vašich TOP 10. 

Napsat tento článek nebude nic jednoduchého. Nelze totiž napsat nic, co by dokázalo shrnout, jaké Spojené státy jsou, jací jsou Američané, o Spojených státech nelze říct nic, co by je jednoznačně dokázalo definovat v pár větách. Jedná se o zemi, kterou lze milovat a nenávidět zároveň, kde natrefíte na to nejlepší, a také to nejhorší současného světa, kde pravděpodobně utratíte budget, který měl vystačit i na další cesty, ale vlastně vám to vůbec nebude vadit.

Vztah většiny cestovatelů ke Spojeným státům je rozporuplný, a přesto tam všichni stále dokola s nadšením jezdíme. Mimo stereotypní obrázky, které známe z filmů hollywoodské produkce, můžeme totiž v USA zažít úplně vše – velká města se vším, co nabízí, skvělé treky napříč horami a kempováni v divočině, surfování na vlnách a potápění pod nimi, vyzkoušíte gastronomii celého světa, strávíte hodiny přelety a přejezdy v autech, abyste se pak nemohli vzrušením ani nadechnout, jakmile stojíte a pod vámi leží stovky kilometrů až šest miliónů let starého Grand Canyonu.

Informace, které si můžete přečíst v tomto článku, jsou zejména určeny pro ty, kteří se do USA chystají poprvé. Shrnují základní informace o tom, jak se v USA zorientovat, na co si dát pozor nebo naopak to, co by vám mohlo pomoci.

Průvodce pro Spojené státy americké

Zavřít
Ikona pinu
Singapur  

Ekonomická džungle Asie, kterou chcete vidět

Singapur je městským státem v jihovýchodní Asii na jižním cípu Malajského poloostrova oddělený od pevniny Johorským průlivem. Ze severu sousedí s Malajsií a jih země omývá Jihočínské moře. Název Singa-pura znamená v překladu Lví město.

Město, které se stalo ekonomickým zázrakem posledních desetiletí, jednoduše nesmíte minout při svých cestách jihovýchodní Asií. Krátká dvou- až třídenní zastávka nabídne to nejdůležitější, co z celé země můžete zažít.

Pokochejte se krásou zahrad v Gardens by the Bay s fantasy nočním představením, navštivte největší vodní akvárium světa na ostrově Sentosa a večer se posaďte v okouzlující čtvrti Marina Bay nebo si vychutnejte drink v baru 1-Altitude. Náročnější cestovatelé se vykoupají v nekonečném bazénu na střeše nejznámějšího asijského hotelu Marina Bay Sands. Singapur prostě chcete zažít.

Průvodce pro Singapur