Air Asia Airbus A320

Dříve Apríl, v roce 2017 realita? AirAsia X zvažuje lety do Prahy!

2018-02-06T14:55:01+01:00

Z čeho jsme si před 3 lety ustřelovali na Apríla, se možná v příštím roce stane skutečností. Thajská pobočka nejlepší nízkonákladové aerolinky na světě Thai AirAsia X zvažuje zahájení provozu dálkové linky do "východní Evropy". Dle slov člena představenstva pana Tassapona připadá v úvahu Praha, Budapešť nebo Varšava. Létat by se přitom mělo začít již v roce 2017!

Vedle klasického point–to–point spojení, tedy například přímého letu Praha–Bangkok, jistě připadá v úvahu i desítka dalších variant nejen do Thajska, ale celé jihovýchodní Asie, které se objeví díky snadným přestupům na bangkockém letišti Don Mueang.

Pokud se plány vyplní, můžeme se těšit na opravdový masakr cen. Při spouštění linky Paříž–Kuala Lumpur ceny začínaly na 150 € za zpáteční let a dlouhodobě si držely hranici 400 €.

V současné době AirAsia lety do Evropy neprovozuje.

Můžeme tedy jen doufat, že Letiště Praha zachová férový přístup a Thai AirAsia X nabídne stejné benefity, jako všem nově příchozím na nový trh – tedy odpuštění většiny poplatků na dobu dvou let, což by jistě hrálo při rozhodování kam létat z Bangkoku velikou roli.

Celý článek k plánům AirAsia (především na čínském a indickém trhu) si můžete přečíst na centreforaviation.com.