Agadir

Eurowings spustí novou linku z Prahy do marockého Agadiru

2023-07-06T18:48:39+02:00

Zajímavou novinku oznámila letecká společnost Eurowings ze své základny na letišti Václava Havla v Praze. Od 1. listopadu začne létat z Prahy bez přestupu do marockého letoviska Agadir.

Aktuálně z Prahy do Maroka kromě charterových linek pro cestovní kanceláře žádné přímé spojení nevede. Letenky jsou již v prodeji na webu Eurowings.com.

Ceny a letový řád

Létat se bude od 1. listopadu 2x týdně s tím, že během prosince a ledna se v letovém řádu objevují i 14denní období bez jediného letu, od února je pak vypsán jen 1 let týdně.

Na trase bude létat mix letadel Airbus A320 a A319.

• Praha – Agadir
    • středa: 6:10 - 10:35
    • sobota: 10:00 - 14:25
  • Agadir – Praha
    • středa: 11:25 - 15:40
    • sobota: 15:25 - 19:40

Ceny letenek jsou zatím nahrány jen v nejvyšším možném tarifu okolo 10 000 Kč za zpáteční let. S mírným optimismem očekáváme, že by se akční ceny mohly podobat slevovým akcím na Madeiru, které Eurowings z Prahy prodává okolo 4 000 Kč za zpáteční letenku.

Agadir je nejen ideálním přímořským letoviskem, ale i dobrým výchozím bodem pro cestování po jižním Maroku. Inspirujte se naším průvodcem po Agadiru.