Bitcoin v cestování

Invia umožní nákup zájezdů pomocí kryptoměn

2021-11-24T15:08:12+01:00

Invia Group v čele s cestovní agenturou Invia.cz umožní od příštího roku 2022 platit za zájezdy a jiné služby prostřednictvím nejrůznějších kryptoměn v čele s Bitcoinem. Jedná se tak o prvního renomovaného prodejce v cestovním ruchu, který naskočí na dlouhodobý trend krypta.

Invia si od plánovaného kroku slibuje oslovení mladé generace Z a Alfa, kterou ze zcela pochopitelného důvodu balíčkové zájezdy příliš neoslovují.

„Tito lidé už kryptoměny běžně používají, a protože cestování je oblast, která většinou tvoří velkou část výdajů mladých lidí, chceme jim maximálně vyjít vstříc. Jako celá Invia vidíme v kryptu a blockchainu velkou budoucnost,” říká CEO Invia Group Boris Raoul.

Invia Group zahrnuje tyto portály:

• Invia (Česko, Slovensko, Maďarsko)
  • ab-in-der-urlaub
  • fleuge.de
  • travelplanet.pl
  • Reisen.de
  • Hotelreservierung.de
  • airlinedirect
  • travelchannel.de

Kde jinde platit za cestování kryptoměnami?

Průkopníkem v platbách kryptoměnami za cestovní služby je portál Travala.com. Ten úzce spolupracuje i s jednou z největších krypto směnáren Binance, na které lze obchodovat jeho vlastní coiny AVA.

Obdobně jako celý trh i AVA doprovází turbulentní období a aktuální hodnota za kterou mince lze obchodovat je pod 3 USD. Rok zpátky se přitom obchodovala sotva na desetině současné hodnoty.

Upozornění

Tento článek nenabádá k FOMO efektu a nákupu kryptoměn :-)