Noc hotelů 2022 - seznam nejlepších hotelů od 777 Kč vč. snídaně

2022-01-24T15:09:20+01:00

Neznáte ještě Noc hotelů? Asociace hotelů a restaurací České republiky pravidelně organizuje událost „noc otevřených dveří“, při niž mohou obyvatelé České republiky využít výhodného ubytování v nejrůznějších typech hotelů za akční.

Letošní Noc hotelů proběhne 28. ledna 2022 a stále je možné ulovit i lukrativní a luxusní hotely klidně za méně jak třetinu obvyklé ceny.

Jděte na stránky nochotelu.cz, vyberte si lokalitu a konkrétní hotel. Napište rezervaci a vyčkejte na potvrzení objednávky.

Cenové hladiny jsou 777 Kč, 999 Kč nebo 1 111 Kč. Jedná se o dvoulůžkový pokoj vč. snídaně.

Seznam hotelů v akci

Kompletní seznam hotelů najdete na stránce akce. Zde je rozcestník na regiony:

Ačkoliv ty nejlepší a nejluxusnější pecky jsou už vyprodané, stále lze najít hotely, které musíte prostě využít.

Před rezervací doporučuji, abyste si cenu zkontrolovali třeba na booking.com nebo agoda.com. Dost dobře můžete narazit na levnější cenu za pokoj nebo na podobnou, ale v jiný pro vás lepší termín.

Naše tipy pro Prahu

Nejlepší hotely jako Century Old Town Prague - Mgallery Collection, Corinthia Prague, Hilton Prague, Hilton Prague Old Town Hotel, Mama Shelter Prague, Occidental Praha Five, Prague Marriott Hotel nebo Radisson Blu Hotel Prague byly prakticky ihned vyprodány. K dispozici jsou ale stály i tyto prémiové hotely:

• 4* Courtyard by Marriott Prague Airport za 1 111 Kč (běžně přes 3 tisíce) | poloha přímo před Terminálem 1 na letišti Václava Havla
  • 4* Courtyard by Marriott Prague City za 1 111 Kč (běžně okolo 2 tisíc) | centrum Prahy u metra Flora pod Žižkovskou věží
  • 4* Hotel International Prague za 999 Kč (pozor, na agoda.com koupíte noc za 805 Kč) | západ Prahy u Dejvické
  • 4* Majestic Plaza Hotel Prague za 1 111 Kč (obvyklá cena) | centrum Prahy mezi Václavským a Karlovo náměstím
  • 3* Ibis Malá Strana za 777 Kč (běžně za 1 000 Kč) | na Praza 5 vedle nákupního centra Anděl
  • 4* NH Prague City za 1 111 Kč (běžně za 1 400 Kč) | na Praze 5 asi 400 metrů od nákupního centra Anděl, hotel s lanovkou na Smíchově
  • 4* Novotel Wenceslav Square za 1 111 Kč (běžně 2 tisíce) | ulice Ječná nad Karlovo náměstím

Naše tipy pro Brno

• 4* Best Western Premier International Brno za 1 111 Kč (běžně 3 tisíce) - luxusní snídaně + bazén | centrum města
  • 4* Courtyard by Marriott za 1 111 Kč (běžně 2 500 Kč) | vnější okruh města
  • 4* Orea Congress Hotel za 1 111 Kč (běžně 1 800 Kč) | mimo centrum u výstaviště
  • 4* Orea Resort Santon za 1 111 Kč (běžně 2 000 Kč) | u břehu Vodní nádrže Brno

Náš tip pro Olomouc

• 4* Clarion Congress Hotel Olomouc za 1 111 Kč (běžně 1 900 Kč) | u železničního nádraží v centru města

Využili jste už někdy Noc hotelů? Dejte nám i dalším čtenářům tip a vaši zkušenost. Díky!