Mauritius kopec

Nově z Ostravy i Brna přímo na Phuket a Mauricius

1 komentář
2024-04-09T15:28:19+02:00

Po velké expanzi z regionálních letišť do středomořských destinací během léta nově představuje cestovní kancelář Čedok i plány na zimní sezónu 2024 / 2025.

Plán na přímé spojení s exotickou destinací si letošní zimu odbylo letiště v Brně. Letos premiéru zažije i letiště v Ostravě. Obě novinky budou znovu létat italské aerolinky Neos.

Mauricius

Nečekanou novinkou a destinací, kam lze letět přímo z Moravskoslezského kraje, bude Mauricius.

Lety jsou plánovány na středy a dle vyjádření tiskové mluvčí Kateřiny Pavlíkové, budou lety operované s krátkým mezipřistáním.

Dle dosavadní spolupráce s aeroliniemi Neos očekáváme, že proběhne mezipřistání v italském Miláně, kde dojde jak k doplnění paliva a cateringu, tak i nástupu dalších cestujících směrem na Mauricius.

Nabídky zájezdů na Mauricius najdete v našem srovnávači ihned po zveřejnění cestovní kanceláří v druhé polovině měsíce dubna.

Phuket

Do Thajska se přímo létalo z Brna již tuto zimu. Letadla vzlétala v italském Milánu a v Brně proběhlo doplnění paliva a nástup tuzemských cestovatelů.

Stejně jako v předchozí sezóně i letos bude linka startovat v Miláně a v Brně, resp. v Ostravě proběhne mezipřistání pro nástup tuzemských cestovatelů.

Vždy budou vypravovány 2 letadla, tudíž neproběhne přelet mezi Brnem a Ostravou.

Neos se z Brna a Ostravy vydá na Phuket každý čtvrtek.

Zájezdy do Thajska najdete taktéž v našem vyhledávači dovolené.