Zbývá pár hodin a časové počitadlo se posune zas o jedno číslo kupředu. Rok 2012 byl pro tento web velmi důležitým, neboť byl založen 12.března 2012 a od té doby si získává na přízni Vás čtenářů, nízkonákladových cestovatelů, individuálních cestovatelů či přátel levného cestování.

Na letošní 601. příspěvek jsem si dovolil udělat rekapitulaci těch nejlepších akcí na letenky, které jsme tu měli. Nezahrnoval jsem levné letenky po Evropě, které byly k dostání vysloveně za pár korun, namátkou:

• Stockholm - 12 Kč
  • Oslo - 12 Kč
  • Goteborg - 24 Kč
  • Brusel - 24 Kč
  • Madeira - 2.472 Kč
  • a jiné.
Závěrem přeji Vám všem, čtenářům cestovatelského blogu Cestujlevne.com, jen to nejlepší do Nového roku. Vždy buďte nad věcí, ať Vás potká sebehorší zkušenost tak mějte na paměti, že to co Vás nezabije, Vás vždy jen posílí.

Dave  Cesta je cíl. ”

[table id=22 /]

Sdílej článek s přáteli

Komentáře

Přečti si také ...

Vlak Regiojet
Vlakem z Prahy do Bruselu a Amsterdamu s Regiojetem
David Eiselt 2021-04-16T18:34:00+02:00 0 komentářů

Úspěchy plynoucí z vlakového spojení do Chorvatska se snaží tuzemský dopravce Regiojet zopakovat i na další evropské lince. V roce 2021 plánuje zahájit přímé vlakové spojení mezi Prahou a belgickým…

Káva na letišti
Flexibilní letenky a rizika spojená s jejich koupí
David Eiselt 2021-04-08T18:48:00+02:00 14 komentářů

Se snahou obnovit zájem o létání za účelem turismu v době zasažené koronavirem přicházejí letecké společnosti s úpravou tarifních podmínek a prakticky plošně se zbavují poplatků za změnu termínu…

Hraniční kontrola
Pravidla pro návrat do České republiky – cestovatelský semafor
Kryštof Hájek 2021-04-04T12:53:00+02:00 28 komentářů

Od 5. února 2021 se zpřísňují podmínky pro cesty do České republiky, a to jak pro české občany, tak pro cizince. Po zásahu Městského soudu v Praze přichází od 5. dubna 2021 drobná korekce, která je…

Cestovní očkování
Kam lze cestovat s očkováním na Covid a po prodělané nemoci
Kryštof Hájek 2021-03-08T20:22:00+01:00 25 komentářů

S pomalu postupujícím očkováním začíná přibývat států, které boří cestovatelské bariéry pro lidi s očkováním proti nemoci Covid-19 a některé dokonce i pro ty, kteří koronavirus prokazatelně prodělali…