LOT

Praha získá přímé lety do thajského Krabi a na Madagaskar

2022-04-12T14:30:43+02:00

Cestovní kancelář Čedok dnes oznámila zimní novinky v rámci exotiky. Obnovuje plány s přímými lety z Prahy na Madagaskar a zcela nově zařadí do nabídky i přímé lety do Thajska, konkrétně do oblíbené dovolenkářské provincie Krabi.

Na Madagaskar se začne létat od soboty 24. září 2022 do ne úplně logického data 31. prosince 2022. Na to navážou lety od 7. ledna 2023 do Thajska, taktéž jednou týdně v sobotu.

Cestující na cestě ušetří dobrou třetinu času, kdy místo 15 hodin s přestupem na cestě stráví pouze 10 hodin letu na Madagaskar a 11,5 hodin letu na Krabi.

Kromě těchto destinací bude Čedok pokračovat i přes léto s přímými lety do Punta Cany na Dominikáně a na Zanzibar v Tanzánii.

Zájezdy jsou již v prodeji, ale třeba Thajsko vychází aktuálně na více jak 30 tisíc za týden se snídaní. Individuálně se dostanete na polovinu ceny. Uvidíme, co přinesou last-minute nabídky. V případě Dominikány, Malediv i Zanzibaru jsme se vždy dostali pod 20 tisíc korun s all-inclusive.