2. Boeing nad hlavou aneb Svatý Martin - díl 1.

Boeing nad hlavou aneb Svatý Martin - díl 1.

Aktuální osobní zkušenosti z cest po malém ostrově, které se v mnohém zásadním výrazně liší od toho, co se můžete dočíst ve starších průvodcích a cestopisech.
Cestopis z výpravy „Saint Martin“ z roku 2020 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

04. 03. 2020, poslední aktualizace 2020-03-06T08:14:38+01:00

Tesna a procestoval 20 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 9 cestopisů .

Tesna

Chlapi, dělám co můžu, ale i když se to snažím krátit, tak je to pořád stránek a stránek ...🙄 No nic, zkusím dnes dopsat dvojku a to budu tak v půlce ...

Dobrý den,

v pondělí odlétám směr St. Maarten, tak jsem opravdu zvědav, jak se nám tam bude líbit.... :)). Třebas ještě stihnu zbytek Vašeho cestopisu. ;)

To jsme se těsně minuli, odjížděli jsme v druhé půlce února. Se vším souhlasím a těším se na zbytek vyprávění, protože jsem zvědav jak jste to prožili. Škoda, že jsi nejel dříve abych z Tvého cestopisu mohl těžit, protože jsem v češtině nic moc nenašel. Tak se nezdržuj a sem se zbytkem ;) Díky Z.

Další cestopisy, které napsal Tesna

La Isla Bonita - vánoční La Palma
Tesna 2020-05-31T21:32:09+02:00 8 komentářů

Šest dní na La Palmě, klidném a pohodovém ostrově, strávené u moře, v horách i návštěvou měst. Do pětice všeho kanárskéhoPoté, co jsme během let projeli čtyři největší a také nejznámější Kanárské ostrovy, rozhodli jsme se loni, že zkusíme i ten „pátý vzadu“ – La Palmu. Jde o ten největší ze…

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 2.
Tesna 2020-05-30T19:42:42+02:00 2 komentáře

Cesta po druhé části ostrova - Grande-Terre a k tomu pár obecných poznatků na závěr. Po čtyřech dnech na Basse-Terre hodláme přejet na druhou, plošší a ne tak divokou část Guadeloupe – Grande-Terre. S paní se den dopředu domlouváme na odjezdu a ta je velmi vstřícná, je jí úplně…

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 1.
Tesna 2020-05-26T21:04:12+02:00 0 komentářů

Výlet do Karibiku za francouzskou exotikou a zážitky z cesty, kdy jsme projeli postupně obě části ostrova. Zde návštěva té divočejší půlky ostrova.. Level na druhouZpočátku bláznivý a bezprostřední nápad navštívit Guadeloupe se zrodil jednoho podvečera, kdy jsem do emailu poprvé dostal tip na levné letenky Levelu z Paříže na oba velké francouzské…

Seychely v máji, dovolená v ráji - díl 2.
Tesna 2020-05-13T20:40:32+02:00 5 komentářů
Seychely 2019

Zážitky z druhé části naší cesty - z ostrovů La Digue a Mahé. K tomu pár obecnějších zkušeností a rad na závěr. Ostrov malý čeká v dáli …. Poslední ráno na Praslinu po snídani balíme a půjčeným autem jedeme do přístavu. Cestou dotankujeme těch pár litů benzínu, co jsme projeli. Samozřejmě nás nepřekvapuje…