2. Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 2.

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 2.

Cesta po druhé části ostrova - Grande-Terre a k tomu pár obecných poznatků na závěr
Cestopis z výpravy „Guadeloupe 2018“ z roku 2018 napsal Tesna

Zážitky pro tebe sepsal Tesna

30. 05. 2020, poslední aktualizace 2020-05-31T02:34:21+02:00

Tesna a procestoval 20 zemí světa, nejvíce Evropu a Afriku. Na Cestujlevne je už 2 roky, napsal pro tebe 11 cestopisů .

Tesna

Aha, tak škoda, že jsme nevěděli, že už to bylo v akci :-)

před měs
Avatar uživatele dupy
dupy
  • (upraveno 2020-05-31T09:41:51+02:00)

Pěkné, pěkné. Ta nefunkčnost karet mě zarazila, květen 18 bylo vše bez problémů (debetní € účet Equabank a kreditka RB), ale, pravda, nevybírali jsme hotovost. A koukám, že na letišti hodně zlevnili... V květnu byla ta flaška za 2 380 € :-)

před měs

Další cestopisy, které napsal Tesna

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 2.
Tesna 2020-06-21T00:39:38+02:00 0 komentářů
Martinik 2019

Druhá polovina naší cesty, tentokrát po jižní části ostrova.. První zastávka cestou je v destilérce Saint James, kde doplňujeme zásobu lokálního rumu, a poté pokračujeme po hlavním tahu a dále i po kousku místní dálnice na jih ostrova, kde budeme trávit dalších…

Martinik - francouzská perla Karibiku - díl 1.
Tesna 2020-06-12T21:23:30+02:00 0 komentářů
Martinik 2019

Cestovatelské zážitky z návštěvy francouzského Martiniku, v prvním díle z jeho severní a turisty méně navštěvované části. Po loňském a naprosto nečekaném překvapivém úspěchu, který u nás měl výlet na Guadeloupe, což jsem ve dvou dílech cestopisu tady popsal nedávno, bylo o podzimním výletu pro rok 2019 naprosto jasno.…

La Isla Bonita - vánoční La Palma
Tesna 2020-05-31T21:32:09+02:00 9 komentářů

Šest dní na La Palmě, klidném a pohodovém ostrově, strávené u moře, v horách i návštěvou měst. Do pětice všeho kanárskéhoPoté, co jsme během let projeli čtyři největší a také nejznámější Kanárské ostrovy, rozhodli jsme se loni, že zkusíme i ten „pátý vzadu“ – La Palmu. Jde o ten největší ze…

Karibský motýl aneb Guadeloupe díl 1.
Tesna 2020-05-26T21:04:12+02:00 0 komentářů

Výlet do Karibiku za francouzskou exotikou a zážitky z cesty, kdy jsme projeli postupně obě části ostrova. Zde návštěva té divočejší půlky ostrova.. Level na druhouZpočátku bláznivý a bezprostřední nápad navštívit Guadeloupe se zrodil jednoho podvečera, kdy jsem do emailu poprvé dostal tip na levné letenky Levelu z Paříže na oba velké francouzské…