Příspěvky uživatele mirjur

Aktuální témata

TémaPoslední reakce

Ahmad Masúd napsal(a):

Protože překrývají to zajímavější, co nad nimi může být.

"Já bych řekl, že to je právě ale kouzlo fóra. Kdykoliv to kdokoliv okomentuje, tak se ten příspěvek posune nahoru a jde dolu postupně s ostatními příspěvky, dokud jej nikdo neobnoví dalším komentářem."

Takže pokud je ve fóru něco zajímavějšího, tak to ten "nezajímavý" nepřekryje, a naopak, pokud je nahoře "nezajímavý", tak to znamená, že ve fóru v tu chvíli není nic zajímavějšího. :-)

Tak mám pocit, že ten, kdo to tady vytrvale plevelí, není FCH... :-)

Citovat Zobrazit ve vláknu

Tak ono tech webů s levnými letenkami - českých nebo v češtině - je docela dost, ani to nejde všechno sledovat. Filip udělal tu "chybu", že dal odkaz i sem, ale za mě to není nic proti ničemu, a pokud s tím nemají problém administrátoři CL, jak už zde zaznělo, tak ani já ho nemám. Čím víc informací je k dispozici, tím lépe.

Druhý pokus do Německa mám za sebou... tentokrát mi nabídli i Emirates, ale vzal jsem časově výhodnější Turkish s odletem o týden dřív :-). Horší to bylo s druhou rezervací pro přátele, kde jsem chtěl let v 19:50, ale přišla mi změna na let v 10:50. Tak že to opraví... vzápětí přišel nový itinerář, opět na 10:50. Říkám, že je to pořád špatně, ale bohužel "sorry, můžu to opravit jen jednou"... Jinak celý hovor trval lehce přes půl hodiny, maily s potvrzením přicházely okamžitě.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Jiným datem odletu. Já jsem to chtěl i ve stejný den a to Austrian taky nebyl available. Eva v ten den neletí. Nic jiného než Turkish nebylo... Ale asi mi to nakonec nebude vadit, protože odlet v So v 11 dopo a přílet do BKK v 6 ráno - co víc si přát? :-)

Konec dubna, VIE-BKK. Říkal jsem, že ty lety v systému (Eva, Austrian) vidím, ale operátorka tvrdila, že "is not available", ale co to přesně znamená, už jsem se neptal... Zkusím to ještě zítra.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Volal jsem teď do Německa, chtěl jsem to změnit na přímý let s EVA nebo Austrian, ale prý bohužel nejsou k dispozici... a nabídli mi jen Turkish s přestupem. :-(

Jox: Jako že ten zpáteční do MUC nebudou chtít změnit na jiný?

Citovat Zobrazit ve vláknu

Vypadá to, že jarní lety Vídeň-Jeddah úplně zlikvidovali a místo toho nabízejí routing přes Paříž s Air France s větším či menším stopoverem... alespoň co jsem namátkou zkoušel v dubnu a květnu. Ale oficiálně o změně zatím taky nic nepřišlo.

bohužel jeden zákazník je asi fuk i tomu ubytovateli... prachy vítězí... ani nemůžeš napsat hanlivou recenzi, když se tam neubytuješ...

Citovat Zobrazit ve vláknu

mám dojem, že v nějakém jiném vlákně nedávno někdo psal, že už to tam taky nejde... ale jestli tam budete spát, tak by to snad šlo nějak domluvit s ubytováním, ne?

včera jsem to taky srovnával... Akureyri na týden je asi o 2500-3000 levnější než Keflavik, ale nemají tam campervany

docela lákavé...

Caorle je asi dobré pro rodiny s malými dětmi, protože a) nejblíž, b) mělké moře, c) atrakce pro děti. Ale jinak je to masakr. Možná lepší mimo sezónu. Kempy ano, ty jsou bezproblémové, pokud nejsou plné.

Citovat Zobrazit ve vláknu

@goro: a ty jiné aerolinky/termín ti nabídli oni nebo sis dopředu vyhledal na co to chceš změnit?

Zrovna dnes ráno na mě vyskočila nabídka z Invia na 14 nocí na Krabi s PP z Prahy s odletem zítra asi za 17k na osobu... asi to bylo rychle pryč, teď už je tam nabídka až na příští týden.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Cena ubytování (v Itálii) asi určitě zahrnuje daně, poplatky můžou být různé... je fakt, že zrovna v Itálii turistický poplatek nebývá v ceně ubytování a obvykle se platí při příjezdu. Ale to už je věc domluvy s ubytovatelem na místě, někdo to ani nechce. Pokud je to v řádu jednotek eur, tak bych to neřešil...

Thajsko s cestovkou si moc nedovedu představit, ale třeba to taky jde :-) . Já bych se možná poohlížel po Karibiku - Dominikána, tam létají Smartwings od nás, případně Cancún (Mex), na ten každou chvíli chodí akce. Další tip by mohly být Kapverdy - civilizovaná exotika, Omán - ten je teď hodně v kurzu anebo ostrovy východní Afriky (Zanzibar, Mauricius).

Citovat Zobrazit ve vláknu

Zatím jsem to nedotáhl do konce, ale vypadá to, že by to jít mělo. Minimálně jiný let (jakýkoliv) si vybrat můžu, dál jsem nešel.

Dřív jsem si taky čepoval vodu na WC, ale pak jsem zjistil, že ji vlastně k ničemu nepotřebuji - v cíli jsem měl pořád plnou láhev, tak už to neřeším. Vydržet 2-3 hodiny (i déle) bez napití snad není takový problém... a na delších letech je voda na palubě k dispozici.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Prostě RJ za nic neručí a žádné škody vzniklé jejich vinou nekompenzuje. Mě jejich 2 zrušené spoje - ne nějaké dopředu ohlášené zrušení, ale zrušení v okamžiku, kdy cestující s platnými jízdenkami čekali na peróně na spoj - přišly bratru na cca 6 000 Kč, RJ nezájem. A to jsem měl štěstí, že jsem byl schopen se takhle na poslední chvíli na letiště dopravit jinak a neuletělo mi letadlo ani nepropadlo ubytování...

Jakou kompenzaci máš na mysli? Já zkušenost mám - pokud spoj nejede vůbec, vrátí ti jízdné, pokud tě do cíle dopravili, tak máš smolíka.

Citovat Zobrazit ve vláknu

@niemandos: no super... pozdravovat klidně můžeš, já si tam dělal rezervaci předevčírem na duben :-)

Na jídlo jsou nejlepší 3 sestry (Three Sisters), to už je vyhlášený podnik, i když všechny ostatní hospody zejí prázdnotou, tak tam je plno a je problém si sednout... Je to trošku procházka od Cats, takže když se mi nechtělo až tam, tak jsem chodil do Little Hut v zatáčce u 7/11 (na mapách ji teď nevidím), tam mi taky vždycky chutnalo. Ostatní už byly takový thajský průměr.

Citovat Zobrazit ve vláknu

Ano, to mi brumák připomněl... předminulý týden, když jsme večer obeplouvali Stromboli a najednou se zjevilo do moře zapadající slunce, předtím zakryté horou, to bylo pořádné wow!

Takové prkotiny, Libore, zažiješ na silnicích i u nás, už vcelku běžně. :-)

Citovat Zobrazit ve vláknu

Jak píše Miguelas výše... pro mě největší wow efekt měla před lety moje první návštěva Švýcarska. Přijel jsem odpoledne vlakem do Pontresiny, bylo zataženo, lilo a kromě šedi nebylo nic vidět. Šel jsem pěšky údolím Val Roseg, na konci jsem se ubytoval a pořád přemýšlel, kde sakra je to nádherné Švýcarsko... Ráno jsem se podíval z okna, bylo azuro, a před okny hotelu zasněžené berninské štíty, z kterých stékaly vodopády... to byla pecka, na kterou nikdy nezapomenu. Musel mě slyšet celý hotel. :-)

Pak jsem wow zažil ještě mnohokrát, namátkou v Jordánsku, Gruzii, Sahara v Maroku, Norsko, Mallorka, Azory, Yosemite... v poslední době třeba Guatemala a pokaždé znovu a znovu mě dostává do kolen Island.