Půjčovna Record Go Mallorca

Napsal peternet 2016-02-15T11:57:19+01:00 ve fóru Půjčení auta

Jo, už jsem koukal přes vyhledávač ve zdejším tipu na letenky. A dá se i za 15 euro, jen k tomu všude chtěli aspoň dalších 15 éček za pojištění.

zkus srovnávač skyscanner

Přidám vlastní zkušenost s Record go na Mallorce. Půjčení i vrácení v pohodě. Po příjezdu domů, po cca 14 dnech až měsíci z účtu najednou "zmizelo" jejich jménem dalších cca 10.000,- Kč. Bez jakéhokoli emailu či jiné zprávy. Tak jsem to řešil hned s půjčovnou a bankou. Banka zareagovala obratem, zato na odpověď z půjčovny jsem čekal měsíc, prý byla na autě způsobena škoda, a tak jsem chtěl vidět fotografie, protokol o škodě, atd. Nic mi nedodali a pak vrátili peníze.

Nó jo, na nečem vydělat musí, když u nich auto stojí €2/den. Dokud ale lidi budou používat tyhle šmelináře, tak je to začarovaný kruh..

Mailand napsal(a):

Nó jo, na nečem vydělat musí, když u nich auto stojí €2/den. Dokud ale lidi budou používat tyhle šmelináře, tak je to začarovaný kruh..

Já jsem si před výběrem půjčovny zjišťoval recenze a zrovna nejhorší je neměla, tak proto jsem do ní šel..

cali napsal(a):

@padrino tradičně pobavil... 

@Michal - hranice bolesti na Mallorcu mimo hlavní sezónu je myslím do 15,- EUR. V poslední době hodně chválí https://www.wiberrentacar.com/ , když to vezmeš přes brokera s jeho full pojištěním, třeba Panda/Fiesta od AutoEurope tak 12,-EUR/den. Určitě je řada dalších alternativ.

edit: Pokud tedy nechceš využít těch x možností zmíněných výše...

V letadle jsem se na to nedíval, byl jsem úplně mrtvý :-D Ale  díval jsem se na to teď a wiberrantalcar by byl super jet tam v červnu. S full pojištěním za 13 € na den, bez něj za 4 €. V červenci se to láme a bez pojištění je to od 20 € na den a s ním dokonce od 45 €. Pokračuje to přes srpen a mírně to klesá až v září.

Tak jdu vyzkoušet ostatní varianty. Ve srovnávačích ještě včera na mě koukalo 31 € na dva dny.