Ahoj, poradíte někdo, kdy kupovat letenky někam "do tepla" v období Vánoc? Žádné last minute asi v tomhle období (třeba od německých CK asi nehrozí, nebo ano? Díky moc, I. .

Nějaké tipy kam cestovat přes Vánoce?

Založil(a) ve fóru Zájezdy s CK

mně se tam od easy z berlina nelibi nic teda... absolutne srovnatelene s "klasickyma" aerolinkama.... byly tam krasne lety Binter+Iberia... ale během jednoho večera to lákavé pryč. Snad bude nějaké promo

1 Citovat

tak je tam ještě Fuerteventura pod 3 000, tam jsem ještě nebyla

0 Citovat

Byli jsme letos přes Vánoce na Madeiře, z Norimberka s Ryanairem. Jsem učitel, takže limit byly prázdniny ale za 5k, přímej let to byla super volba a za 7 dní nám pršelo jen jedno odpoledne v horách jinak bylo každý den krásně a kolem 25 stupňů. Lidu v tu dobu málo i na populárních levádách. Takže mohu doporučit. Jen pozor 25.12. je skoro vše zavřené (obchody, restaurace) až do večera, kdy otevírají restaurace. 

0 Citovat

My byli letos , ale po svatcich pres Silvestra v Lisabonu👌, neni to koupacke, ale 17-18°, za 1,7tis…. Moc hezke mesto a okoli. 

1 Citovat

To jsme možná letěli stejným letadlem :-) za mě tedy počasí nic moc, kolem 18°C bylo 2.1., jinak max. 15°C, ale pořád lepší než v ČR a za tu cenu super, letos to podobně zopakuju jen to bude s TAP.

Letos ty ceny nic moc nebo už je to přebraný?

1 Citovat

Deny napsal(a):

tak je tam ještě Fuerteventura pod 3 000, tam jsem ještě nebyla

 

Easyjet? Já nevidím ani ACE ani FUE.. (konec prosince) 

0 Citovat

Jj, jeden den prselo, ale teplo bylo, my tam byli od 30.12. az do 4.1., nevim jak to je letos… mam utrum, jediny ted uz flexibilni letenky mam na zari/rijen na Kypr, ktery zrejme taky padne, vystavba vlastniho bydleni je ted na prvnim miste🤷😇.

0 Citovat

hankaa napsal(a):

[citace="Deny "]

tak je tam ještě Fuerteventura pod 3 000, tam jsem ještě nebyla

 

Easyjet? Já nevidím ani ACE ani FUE.. (konec prosince) 

[/citace]