Ahoj všichni,  Obracím se na Vás s prosbou vyplnění krátkého dotazníku. Jsem student magisterského studia Panevropské univerzity, fakulty Vysoká škola obchodní v Praze. V rámci mé diplomové práce, která je na téma Vliv Bookingu, Airbnb, Tripadvisor a dalších gigantů na destinační marketing, proto se na Vás obracím s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku. Dotazník jsem vypracoval na platformě Google Forms, nachází se na tomto odkazu:   https://docs.google.com/forms/d/...=sf_link  Předem děkuji za vyplnění s pozdravem a přáním hezkého dne  .

Dotazník k Diplomové práci

Založil ve fóru Tipy na ubytování

6 reakcí

Ahoj všichni, 

Obracím se na Vás s prosbou vyplnění krátkého dotazníku.

Jsem student magisterského studia Panevropské univerzity, fakulty Vysoká škola obchodní v Praze. V rámci mé diplomové práce, která je na téma Vliv Bookingu, Airbnb, Tripadvisor a dalších gigantů na destinační marketing, proto se na Vás obracím s prosbou o vyplnění krátkého dotazníku. Dotazník jsem vypracoval na platformě Google Forms, nachází se na tomto odkazu:  

https://docs.google.com/forms/d/...=sf_link 

Předem děkuji za vyplnění s pozdravem a přáním hezkého dne

1

Končím u otázky jak byste ohodnotili zmíněné giganty. Když některé z nich nepoužívám, čili je téměř neznám, těžko je budu hodnotit.

4 Citovat

Tak vyplnit jsem chtěla, bohužel i já skončila u otázky č. 12 

1 Citovat

Áno, otázka č. 12 je extrémne zle položená, neberie do úvahy, že nepoužívame všetky tieto služby. Ale posnažil som sa, vyplnené.

Dal som tam proste 3-ky.

3 Citovat

Moc se omlouvám, někde se stala chybka u otázky 12 chybí zaškrtnutí neznám/ nevím :/ ve vytvoření dotazníku jsem to tak měl a všem moc děkuji za pomoc a za vyplnění. Jinak je to v otázce 12 upraveno a snad pochipitelně. 

0 Citovat