Zdravím vospolok. Prednedávnom sme absolvovali cestou na Balkán skoro 2500km na veselej kórejskej krabici menom Daewoo Tico. Spísal som zážitky a vybral fotografie z tejto spanilej jazdy necelých 44 koní a dvoch starých capov. https://tonicove.sk/tico-balkan/ Náklady: Samozrejme najviac benzin, cena 1,35-1,65 eur liter (120 litrov, spotreba pod 5l/100km) Myto Srbsko do 5 eur, bulharsky vikendovy e-toll 5 eur, New Europe bridge 6 eur, rumunsky etoll 3 eur. Pljeskavica 2-2,50 eur Ubytovanie 20-30 eur izba Najdrahsi vstup Golubac 5 eur, inak vsetko tak okolo 2-3 eur  .

Balkánsky roadtrip na fialovom vysávači

Založil ve fóru Cestopisy

6 reakcí

Zdravím vospolok. Prednedávnom sme absolvovali cestou na Balkán skoro 2500km na veselej kórejskej krabici menom Daewoo Tico. Spísal som zážitky a vybral fotografie z tejto spanilej jazdy necelých 44 koní a dvoch starých capov.

https://tonicove.sk/tico-balkan/

Náklady:

Samozrejme najviac benzin, cena 1,35-1,65 eur liter (120 litrov, spotreba pod 5l/100km)

Myto Srbsko do 5 eur, bulharsky vikendovy e-toll 5 eur, New Europe bridge 6 eur, rumunsky etoll 3 eur.

Pljeskavica 2-2,50 eur

Ubytovanie 20-30 eur izba

Najdrahsi vstup Golubac 5 eur, inak vsetko tak okolo 2-3 eur

4

Super cesta, díky za cestopis :-)

0 Citovat

@tonic : vidim ze si ten vychod umis  vazne uzivat  Vzpominam,kdy naposledy jsem jel Vidin -Calafat  jeste  Skodou 100  v lete to bude 42 let bylo pak i pokracovani pres Turnu Severin .ale po rumunske strane  Nakonec to bylo naposledy co jsem navstivil Rumunsko nebo Bulharsko, Madarsko jeste vydrzelo tam to bude  pred 38 lety naposledy No co uz i Moskva a Kyjev byly pred 44 lety ...Jedine to Polsko vydrzelo do dnesnich dnu i kdyz  co je covid jsem tam taky nebyl a pochopitelne nepocitam spojene Nemecko  Ale jinak dobra cesta i  fotky  rad jsem si to precetl a podival se 

0 Citovat

diky Mikir, za tvojich cias to musela byt este vacsia zabava.

Ale inak daj si repete, ziadne covid opatrenia a fakt pekne