Zdravím, jsem nováček, sama jsem si nikdy ještě nekoupila ani letenku. :D Prosím jak nejlépe najít letenky pro jednodenní výlety po evropě? Př. ráno do Říma a večer zpět? Našla jsem pár článků, které na toto odkazovali vč. tras jak toho stihnout co nejvíce, ovšem byly třeba z roku 2012 :-( Díky za rady a typy .

letenky na jednodenní tripy

Založila ve fóru Hledám letenku

14 reakcí

Zdravím, jsem nováček, sama jsem si nikdy ještě nekoupila ani letenku. :D Prosím jak nejlépe najít letenky pro jednodenní výlety po evropě? Př. ráno do Říma a večer zpět? Našla jsem pár článků, které na toto odkazovali vč. tras jak toho stihnout co nejvíce, ovšem byly třeba z roku 2012 :-( Díky za rady a typy

0

nejak takto

https://bit.ly/2Kff2y9

ked si kliknes na New Search, zjavia sa ti vsetky mozne nastavenia a la casy odletov, kluby, prestupy ... hraj sa :)

0 Citovat

Kam konkrétně byste chtěla? Zkusil bych se podívat. 

0 Citovat

Zkuste v neděli trasu Praha - Charleroi s Ryanairem. Tehdy létají dva spoje. Jeden ráno a druhý večer. Když je štěstí, dají se sehnat pod 1100 Kč. Jen si na zvolené datum ještě předem ověřte dostupnost levnějších jízdenek do Bruselu u společnosti flibco. Jinak se mohou vyšplhat až na 28€ za zpáteční jízdu. 

0 Citovat

Michal napsal(a):

Zkuste v neděli trasu Praha - Charleroi s Ryanairem. Tehdy létají dva spoje. Jeden ráno a druhý večer. Když je štěstí, dají se sehnat pod 1100 Kč. Jen si na zvolené datum ještě předem ověřte dostupnost levnějších jízdenek do Bruselu u společnosti flibco. Jinak se mohou vyšplhat až na 28€ za zpáteční jízdu. 


nebo případně opustit letiště bránou pro autobusy a taxi a pak využít linkové autobusy do Charleroi a  vlak

0 Citovat

Dá se to dát i vlakem. Jen to kombo autobus na nádraží + vlak nebo pouze vlak stojí 15 € jedna cesta, aspoň podle toho, jak jsem letos na jaře hledal. 

0 Citovat