Ahoj všem, koupil jsem letenku pres student agency pariz - wellington / wellington - pariz. Cestou tam je cesta pariz - san francisko - auckland - wellington, samozrejme bysme radi vynechali posledni let a vystoupili v Auckland. Dle zkusenosti vim, ze student agency nemuze menit itinerar u letenek z wrong tarifu. Dle pobocky air new zealand, kteri operuji posledni domestic flight Auckland - Wellington neni problem a let proletet nemusim bez dusledku na zpatecni letenku. Zavazadla pry stejne nebudou odbavena az do Wellingtonu, ale v Auc se musi vyzvednout a zase odbavit. Otazka je, kdo o tom zda je to ok vlastne rozhoduje? Letenka porizena pres student a. , lety do USA operuji United a lokalni prelety Air New Zealand.Kdo to ví at odpoví.   :-) Moc děkuji! .

Student agency _ United _ Air New Zealand

Založil ve fóru Letecké společnosti

7 reakcí

Ahoj všem, 

koupil jsem letenku pres student agency pariz - wellington / wellington - pariz. Cestou tam je cesta pariz - san francisko - auckland - wellington, samozrejme bysme radi vynechali posledni let a vystoupili v Auckland. Dle zkusenosti vim, ze student agency nemuze menit itinerar u letenek z wrong tarifu. Dle pobocky air new zealand, kteri operuji posledni domestic flight Auckland - Wellington neni problem a let proletet nemusim bez dusledku na zpatecni letenku. Zavazadla pry stejne nebudou odbavena az do Wellingtonu, ale v Auc se musi vyzvednout a zase odbavit. 

Otazka je, kdo o tom zda je to ok vlastne rozhoduje? Letenka porizena pres student a. , lety do USA operuji United a lokalni prelety Air New Zealand.


Kdo to ví at odpoví.   :-) Moc děkuji!

0

vzdy o tom rozhoduje airline ci ti rezervaciu zrusia alebo nie respektive ich system. Standardne je ze musis preliete vsetky lety inak  po noshow na niektorom segmente zrusia aj cestu spat. Na infolinku Air new zealand by som sa nespoliehal,  lebo ked ti zrusia po noshow cestu spat tak si budes moct akurat tak kupit novu letenku.

0 Citovat