Nejsem zrovna odborník na ticketing, ale píšu v jiném vlákně, že máme zřejmě popiči. K rezervacím se nedá dostat a v Německu píšou, že jim už chodí storna, zatím od OTA. Rád bych byl špatným prorokem;-)
kamos zkousel prolitat pred tydnem, na checkinu mu dali economy, pak se hadal a vystavili mu novy PNR s business class. prisel na gate, nastupoval mostem a pred vchodem do letadla ho zas zastavili a rekli ze bud leti economy nebo nikam. Tak nikam neletel a zustal v CGK.
"Fare Error in Your Recent Flight Purchase - Cancellation of Your Booking" pro itinerář v Promo i Flex přes aerolinku v Y na léto, takže nashle. Respektive ne úplně, ještě si můžu někam vylepit 50E voucher…
Já teda vidím souvislost v ceně. "Nekoupili jsme si to sami, aby to mohlo být dražší".
Economy do KIX za 57k, to je lidovka.
[/citace
Hele, vyhráli transparentní výběrové řízení. :D Brno je zlatá loď, já to řikám pořád... ;) Proč vlastně na nákup letenek se vypisuje "výběrové řízení"? To nezařídí průměrně schopný úředník na odboru zahraničních vztahů magistrátu, proboha?
Nechcete prosím založit vlákno "Jak nakupují letenky stát a firmy" nebo tak něco a řešit to tam? Jsem vděčný, když sem kdokoliv dává info o aktuálních akcích a zajímavých letenkách, ale tohle (i když je to taky o letenkách - ale to je skoro všechno na CL...) je docela off topic.
Já teda vidím souvislost v ceně. "Nekoupili jsme si to sami, aby to mohlo být dražší".
Economy do KIX za 57k, to je lidovka.
[/citace
Hele, vyhráli transparentní výběrové řízení. :D Brno je zlatá loď, já to řikám pořád... ;) Proč vlastně na nákup letenek se vypisuje "výběrové řízení"? To nezařídí průměrně schopný úředník na odboru zahraničních vztahů magistrátu, proboha?
zaridi - ale jde o verejne vydaje :) a nejspis zakon na verejne zakazky dorazil i sem.
v podstate soutezi vysku toho transakcniho poplatku + nejaky nasledny support.