Tenerife (PRG - TFS - PRG) 2.990 Kč/RT/osoba Smartwings Odbavené zavazadlo do 23 kg https://p.eximtours.cz/s-z1gr4mkw  .

Letenkový koutek

Založil ve fóru Tipy na levné letenky

4.990 Kč
📅viz. níže

✈️PRG - RKT - PRG
📍Smartwings (Přímý let / Odbavené zavazadlo do 23 kg v ceně)

Kdyžtak k zakoupení na pobočkách Exim/Fischer nebo když mi hodíte zprávu do PM, tak předám ať nemusíte na pobočku. Bohužel přes web nelze.

rkt.jpg

0 Citovat

Nemáte někdo tip na letenky - evropská metropole na Silvestra na otočku?

1 Citovat

Pardubice - Girona 7.-14.6.25 .... 1078,-Kč

snimek-obrazovky-2025-06-02-195732.jpg

4 Citovat

Norimberk - Kos s odletem  v červnu za 83,44 EUR, za podobné peníze je tam i Rhodos a Korfu. Rezervace přímo na webu Corendon Airlines.

nue-kgs.jpg

1 Citovat

Časy odletu a příletu jsou naprosto skvělé 👌

6 Citovat

Dotaz na odborníky na ticketing. Dá se nějak teď poznat, jestli bude Omanair rušit ty podezřele levný vánoční letenky do BKK? 

0 Citovat

Nejsem zrovna odborník na ticketing, ale píšu v jiném vlákně, že máme zřejmě popiči. K rezervacím se nedá dostat a v Německu píšou, že jim už chodí storna, zatím od OTA. Rád bych byl špatným prorokem;-)

0 Citovat

Vypadá to tak, na stránkách OmanAir už se nejde k rezervaci dostat:(

0 Citovat

kamos zkousel prolitat pred tydnem, na checkinu mu dali economy, pak se hadal a vystavili mu novy PNR s business class. prisel na gate, nastupoval mostem a pred vchodem do letadla ho zas zastavili a rekli ze bud leti economy nebo nikam. Tak nikam neletel a zustal v CGK.

3 Citovat

Co ta naše sázka btw?

0 Citovat

"Fare Error in Your Recent Flight Purchase - Cancellation of Your Booking" pro itinerář v Promo i Flex přes aerolinku v Y na léto, takže nashle. Respektive ne úplně, ještě si můžu někam vylepit 50E voucher…

0 Citovat

"Přátelé, a je hotovo."

snimek-obrazovky-2025-06-09-064619.jpg

0 Citovat

Jak se kupují letenky v Brně: https://www.idnes.cz/brno/zpravy...pravy_krut

0 Citovat