BA mají další chybu. Nabízí letenky do Mexika ve FC za 18 tis.. Termíny jsou až do června 2016. .

Error fare BA Zpáteční letenky do Mexika ve FC za 18 tis.

Založil ve fóru Tipy na levné letenky

taky ma to rusenie nechava kludnym,
zatial to mam na AA.com vsetko confirmed, kupovane cez AA.com, len ak sa buduci tyzden objavi dalsie chyba u BA do First,tak uz na to kaslem smiley
minuly tyzden som dal 1100eur za First do KUL, vcera dalsich 600eur na Cancun, tak moja creditka dostava zabrat,a to mi tam este visi transakce s Air New Zealand, tak si musim dat pokoj a prestat sledovat letenky,lebo to spatne skonci so mnou.... smiley

0 Citovat

Tak mi právě přišel email od BA, že se straaaašlivě omlouvají, ale že to musí zrušit. smiley Kupoval jsem přes Student Agency, platil jsem kartou, e-ticket jsem měl v e-mailu. Na webu BA i na view trip mám zrušeny lety PRG-LHR a LHR-PRG. Zbývající lety jsou operovány AA a jsou zatím stále confirmed, ale je jasné, kam to míří - je to sport smiley

0 Citovat

p.s. na FT sa dnes poobede objavila BA F rt WAW-karibik (BGI,UVF,POS) za ~1,700 EUR a vyzera to ako normalna "sale" cena, t.j. ziadny error > http://www.flyertalk.com/forum/premium- ... 76eur.html

0 Citovat

tak PRG-CUN (kupovane na AA.com na marec 2016) mam dnes v stave "cancelled" , game over again smiley

0 Citovat

Jinak v matrixu ted visi velmi ekonomicky zajimave lety PRG - CUN v monkey class (kdo hleda najde) smiley Ale ja si vybojuju to svoje F smiley

0 Citovat

Kolik je cena za ten zajimavy let?.)

0 Citovat

Tak letenky bookovane na aa.com se od vcera ("Cancelled") zmenili zpatky na "Ticketed" smiley Myslim ze to aa.com tentokrat budou mit tezke..

0 Citovat

me vcera taky dorazil emal ohledne zruseni a dneska na aa.com letenky stale ticketed..ale na ba.com uz nejsou smiley
takze to je stale v procesu...

0 Citovat

tak som si to znovu skontroloval na AA.com, mam tam znova "ticketed" , ale ziadne lety sa mi u toho uz nezobrazuju,