Katowice - Dubaj za 600. Co zpět?

Napsal Štěpán Wenke 2017-01-14 13:53:13 ve fóru Tipy na levné letenky
9 odpovědí

Zdravím opět s dotazem na jednosměrnou letenku.

Od wizzu je na pár termínu tahle cesta za 109 zl, což já považuju za bombu, i když mě (zatím) nějak Dubaj neláká a mám v Evropě stále co objevovat. Chci se vás proto zeptat, jestli se to vyplatí koupit, i když konkrétně po Dubaji tolik netoužím nebo je to zbytečný a tyhle akce se objevují každej rok.

Jde taky o to, že zpět to stojí okolo 3000, takže ta cena stejně naroste, pokud bych tedy nečekal na něco výhodnějšího zpět a to je další otázka.

Je možný, že když je ta jednosměrná letenka na květen teďka levná tam, že bude třeba za jeden dva měsíce zlevněná i zpět? Nebo se prostě z Dubaje za míň než 2500 nedá zpátky do Evropy dostat?

smiley smiley

Díky za odpovědi,
Stewen

P.S. jsem student, proto ta každá koruna smiley))

Využitelné maximálně v nějaké skládačce, jestli zpáteční letenka zlevní, to je otázka spíš pro Jolandu smiley

Určitou nápovědu ti může poskytnou historie ceny, kterou si můžeš zobrazit na Azairu

Jo, děkuju. Já jsem si to myslel no. smiley

Ale ani jsem to nijak nemohl při hledání napojit. UAE a okolí -> Kamkoliv to nějak zajímavý lety neukázalo.

Teoreticky sa dá naspäť letieť do Budapešte, aspoň pre ľudí zo Slovenska a Moravy je tam OK dostupnosť. No aj tam na letenku naspäť ukazuje najnižšiu cenu 90€ (-10 pre členov WDC je 80€ ale stále nič moc).
Inak kombinácia odletu/ príletu Budapešte + Katowice sa niekedy dá celkom dobre využiť, asi dva roky dozadu som tak letela koncom júna na letnú dovolenku na Cyprus za 800 kč tam aj späť.

A ještě mi prosímvás vysvětlete, proč azair nezobrazuje lety Travel Service? V Matrixu mi to v tomhle konkrétním případě nabídlo let zpět za 2300, což je nižší než Wizz. Ale na azair se to nezobrazí.

A prečo by mal? Azair nie je žiadny OTA.

Ja nevěděl, že to je charter.

Jasně, ukazoval, ukazuje a asi i ukazovat bude.